Бензинов верижен трион

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 5262
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот ktamen » Чет 12 сеп 2013 15:57


Разглабянето май няма да е лесно. Има винт за регулирането на това масло, ако го стегна докрай маслото няма ли да спре, ще налея малко масло да се маже помпичката, но се надявам да не изтича навън.
И как се маха съединителя, на резба ли е?




Потребителски аватар
kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил: Passat
Двигател: TDI
Местоположение: Sofia Passat 5.5 131 AVF

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот kossis » Чет 12 сеп 2013 16:06


Човек, ти си се вкарал във филм !

Има клипчета в нета как се разглобява съединителят.

Не знам твоя какъв е.
На Хуска е външен и е на резба-обратно на часовниковата се демонтира. НО за да го отвиеш -трябва да се блокира буталото през свеща и после биеш с чук и чрез отвертка по съединителя и си ти.

Тоя болт сигурно е направен да намаля количеството, не да го спира !


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 5262
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот ktamen » Чет 12 сеп 2013 16:14


Аз се обадих на търговеца, от който я купих, за съжаление те са само търговци и май не разбират особено.
Съединителя наистина бил с лява резба, за контрата и те ми казаха същото, само че вместо чук се използвал ключ за флекс.
За маслото ще пробвам засега само със стягане на винта, пък после ще му мисля.
Ако някой се сети нещо по въпроса ще му бъда благодарен, ако пише.


keymaker
Мнения: 815
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
Автомобил: Passat+T4
Двигател: ABS+AAB
Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот keymaker » Пет 13 сеп 2013 19:59


разглабяш и вадиш червяка от оста ,тай върти помпата ,но има вариант да е месингов и да е на топло-студена сглобка ,тогава се вади цялата помпа,която така или иначе не е хич качествена и след кратко ползване спира да работи.Моя съвет е ако може да я извадиш или поне да извадиш червяка.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 5262
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот ktamen » Съб 14 сеп 2013 6:12


Като свалих съединителя под него имаше и едно капаче, свалих и него и помпичката беше там, свалих и червяка, пластмасов е. Аз се притеснявах, че може да е вътре в картера и ще се наложи да цепя двигателчето.
Още не съм го пробвал, чакам да ми пристигне ремъка.


keymaker
Мнения: 815
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
Автомобил: Passat+T4
Двигател: ABS+AAB
Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот keymaker » Съб 14 сеп 2013 7:38


на всички тая система е извън двигателя ,всепак това е консуматив(особено при,по-ефтините или хоби класа),като изключим някои машини ,които нямат помпа ,а ползват подкартерното наляране.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 5262
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот ktamen » Пон 16 сеп 2013 22:03


Его това измайсторих.
Идеята не беше особено добра и не препоръчвам на никой да я пробва. Първо трябваше да вържа алтернатора челно за коляновия вал и да избегна ремъка, който сега много вибрира заради вибрациите от самото двигателче. По-важния проблем обаче е много неустойчивата работа заради характеристиката на алтернатора, който изисква постоянна мощност независимо от оборотите и дори да наглася газта да поддържа постоянни обороти съвсем леко спадане на оборотите води до постепенно угасване защото алтернатора изисква по-голям въртящ момент при по-ниски обороти, а двигателчето не може да го осигури.
Освен това не препоръчвам на никой евтино китайче, констукцията е извънредно льолява и пластмасите вече започнаха да се разпадат.
Прикачени файлове
16-09-13_1704.jpg


keymaker
Мнения: 815
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
Автомобил: Passat+T4
Двигател: ABS+AAB
Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот keymaker » Вто 17 сеп 2013 5:27


бе ще стигнеш ти до нашите приказки ,ама защо ли всички трябва да изминат сами пътя по ,който им се казва ,че е трънлив.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 6423
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот muns61 » Вто 17 сеп 2013 6:39


Липсва ти система за поддържане на обороти при различни натоварвания. Ако искаш да въртиш генератор, намери си двигател Briggs&Stratton. Te са с центробежен регулатор.

Изображение


Потребителски аватар
kris11
Мнения: 11913
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот kris11 » Вто 17 сеп 2013 9:08


kossis написа:Я кажете какво масло ползвате от посочените на Хускварна 3 вида, и защо ?

http://www.husqvarna.com/bg/accessories/-/,-xp-synthetic/


зеленото запечатано в щатна тубичка от 2 л.на Хукс. Трябва да погледна табелката.
В началото на лятото пуснаха наливно на Хукс, но нямам вяра на търговците.


Потребителски аватар
kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил: Passat
Двигател: TDI
Местоположение: Sofia Passat 5.5 131 AVF

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот kossis » Вто 17 сеп 2013 9:37


Човек, всичките и 3-те са зелени на Хуска !

Аз питам HP,LS или XP ползвате ! Тоест минералното, полусинтетиката или синтетиката ???


Потребителски аватар
kris11
Мнения: 11913
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот kris11 » Вто 17 сеп 2013 20:26


kossis написа:Човек, всичките и 3-те са зелени на Хуска !

Аз питам HP,LS или XP ползвате ! Тоест минералното, полусинтетиката или синтетиката ???

Взел съм го 2008г - отивам да търся опаковката
LS и опаковката е 1 л - заблудил съм се,че е 2л


Потребителски аватар
kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил: Passat
Двигател: TDI
Местоположение: Sofia Passat 5.5 131 AVF

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот kossis » Сря 18 сеп 2013 9:11


Защо ? :smile


keymaker
Мнения: 815
Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
Автомобил: Passat+T4
Двигател: ABS+AAB
Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот keymaker » Пон 23 сеп 2013 6:12


muns61 написа:Липсва ти система за поддържане на обороти при различни натоварвания. Ако искаш да въртиш генератор, намери си двигател Briggs&Stratton. Te са с центробежен регулатор.

Изображение

--------------------------------
И китайчетата са с центробежен регулатор ,а цената им (185лв) за разлика от бригс-а е .........
Като продължителност на експлоатация са приблизително еднакви,сега ще викнат много хора ,че не е така ,но съм пробвал не веднъж ,имам мотокултиватор ,генератор и водна помпа все с китайски двигатели,само хубаво масло и смяна всяка година,твърдението ми се базира не само на придобивките ми ,но и на работата ми (ремонтирам и поддържам такава техника)


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2472
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: Бензинов верижен трион

Мнениеот KingoftheROAD » Чет 16 яну 2014 13:15


Последно време, моята щилка 181 се дръжи малко странно, не си изцоцва докрай бензина, и като останат 20-на грама, за почва да се лигави, губи мощност, после пак се форсира, и така поне 2-3-4 пъти, и накрая угасва сама. Не е чак толкова фатално, но преди си изпиваше всичкия бензин докрай, а сега остават около 10-20гр.

Крарбуратора ли е за профилактика? има ли помпичка, която изцоцва бензина?



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: fire146 и 6 госта