Vivacom! Банда некадърници*
- hooligans
- Мнения: 18718
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Още едно мнение от мен за тия некадърници и лъжци ...
viewtopic.php?f=67&t=242422&hilit=%D0%92%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BC
viewtopic.php?f=67&t=242422&hilit=%D0%92%D0%B8%D0%B2%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BC
Re: Vivacom! Банда некадърници*
всеизвестна практика на тези оператори, е да предоговарят условията с крайни клиенти, само и единствено когато има опасност от отказване. Кокото и да сте доволни от услугата, колкото и да сте лоялни платци и тн, това реално проактивно не се оценява, и вероятността да ви се обадят с предложение за по-добра оферта е нулева (освен, ако нямат някакъв конкретен интерес замаскиран под кампания "загриженост към клиента"). Така че, при всяко изтичане на срочен договор може да си ги "проверявате" Не разчитайте на тях, молете се услугите да ви работят и да не се налага да имате нужда от "обслужване"
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
Re: Vivacom! Банда некадърници*
абе вие тука от къде падате, ВСИЧКИ мобилни оператори са на точкова система да не говорим че всичките изи,жет мет кредити и куп други са един дол.
аз пък съм най-доволен от вивата от 7 години съм към тях имах и мтел ма прреди 3 месеца платих 2 пъти една и съша сметка, следващата фактуа ми дойде точно в който цял месец телефона седи в жабката и не се ползва и опа на подобна нормална сума която плащам всеки месец иии се разведох с тях.оставих си вивата с минути към всичко и съм доволен за сега, най-малко не мъкна 2 тела...
аз пък съм най-доволен от вивата от 7 години съм към тях имах и мтел ма прреди 3 месеца платих 2 пъти една и съша сметка, следващата фактуа ми дойде точно в който цял месец телефона седи в жабката и не се ползва и опа на подобна нормална сума която плащам всеки месец иии се разведох с тях.оставих си вивата с минути към всичко и съм доволен за сега, най-малко не мъкна 2 тела...
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Аз съм пуснал молба за прекратяване на 2 сим карти и стационарен нет.
значи карат ме да платя пак таксите за 1 месец напред и след 30 дена щял съм да получа писмо да си ги взема обратно.
на някой тази практика правили ли са я или ме мотаят да платя и пак да си върви без да има прекратяване на взаимоотношенията ни.
значи карат ме да платя пак таксите за 1 месец напред и след 30 дена щял съм да получа писмо да си ги взема обратно.
на някой тази практика правили ли са я или ме мотаят да платя и пак да си върви без да има прекратяване на взаимоотношенията ни.
Последна промяна от Layer на Съб 17 ное 2012 20:19, променено общо 2 пъти.
- GOLFRevolution
- Мнения: 98
- Регистриран на: Нед 27 юли 2008 18:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Layer написа:Аз съм пуснал молба за прекратяване на 2 сим карти и стационарен нет.
значи карат ме да платя пак таксите за 1 месец напред и след 30 дена щял съм да получа писмо да си ги взема обратно.
на някой тази практика правили ли са я, или ме мотаят да платя и пак да си върви без да има прекратяване на взаимоотношенията ни.
Да, колега такава е практиката.
По пощата би трябвало да получиш кредитно известие, с него отиваш в който и да е офис и ти връщат парите.
Re: Vivacom! Банда некадърници*
А другото което ме издразни, подписа е някъв електронен.
на малко екранче се подписваш и той излиза на компютъра и.
Викам и аз на касиерката ква е тая глупост аз ся може да се подписвам за още 5 години договор.
Тя ме гледа тъпо и вика ми ела тука зад бюрото и чети на компа кво пише.
Демек първо се подписваш после ти дават принтирания/подписания договор
на малко екранче се подписваш и той излиза на компютъра и.
Викам и аз на касиерката ква е тая глупост аз ся може да се подписвам за още 5 години договор.
Тя ме гледа тъпо и вика ми ела тука зад бюрото и чети на компа кво пише.
Демек първо се подписваш после ти дават принтирания/подписания договор
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Layer написа:А другото което ме издразни, подписа е някъв електронен.
на малко екранче се подписваш и той излиза на компютъра и.
Викам и аз на касиерката ква е тая глупост аз ся може да се подписвам за още 5 години договор.
Тя ме гледа тъпо и вика ми ела тука зад бюрото и чети на компа кво пише.
Демек първо се подписваш после ти дават принтирания/подписания договор
После "копи-пейст" на падписа и абонат за цял живот.
- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Моя скромен опит.. ъпдейтнат преди малко:
На 1 януари 2011 си купувам huawei U8150 ideos.. 200 кинта за телефон с android и 1 година договор към виваком, като ми дават и мобилен нет, който в последствие стана неограничен.
Изтича ми договора, облъчват ме за още 1 година, мен ме устройва неограничен нет и преподписвам. Няколко месеца по-късно звъня на оператор да ми пратят код за отключване (разкодиране) на телефона. "Отидете в наш магазин, те ще го разкодират"
Добре.. Отивам, там женицата очевидно неподготвена, проверява, че ми е минала 1 година договор, читав съм, може да го отключи.
"Ами добре, записах ви, но понеже колегата не е тук (беше 21ч вечерта) ще ви помоля да наминете утре"
Съответно нямах възможност, понеже пътувах на другия ден.. И мина известно време, тоя четвъртък (преди 4-5 дни) отивам в магазина им в мол "сердика":
"Добър ден, искам да ми разкодирате телефона" (и размахвам хуавея)
"Не може"
"Брех, жената на 123 ми каза, че може"
"Изчакайте така един момент"
Почна да реди пасианси, да цъка минички, след време звънна един телефон, описа ситуацията (позна ми телефона перфектно от едно размахване) и:
"Кажете ми егн"
прави проверка
"Да, може " (записва данните ми и тези на телефона) "Ще ви звънна утре, за да ви продиктувам кода за отключване"
"Не може ли сега?"
"Не, трябва да се пусне заявление и от централата ни отговарят с този код"
Съответно от тогава ни звук, ни стон.
Преди малко звъня, че се подсетих от тази тема, обяснявам ситуацията...
"Ами, трябва да отидете в офиса, тъй като от там е постъпила заявката"
На косъм бях да изпуша и да й се развикам качествено, ама се сетих, че не е тя виновна.
Утре ще отида при другата.. Само да ми го отключат така хубаво си прекратявам договора, че свят ще й се завие.
И точно в нейния офис, при нея.
Добри, завиждам ти на търпението и нервите, аз със сигурност щях да изключа и да ме гонят с охрана...
И да, всички оператори и всички магазини са на това дередже. Просто в магазините им работят главно необразовани хора, които могат.. да продават. Мисленето е по задължение на други, които са по-нагоре в йерархията.
Единични случаи са читави служители, които си обичат работата.
На 1 януари 2011 си купувам huawei U8150 ideos.. 200 кинта за телефон с android и 1 година договор към виваком, като ми дават и мобилен нет, който в последствие стана неограничен.
Изтича ми договора, облъчват ме за още 1 година, мен ме устройва неограничен нет и преподписвам. Няколко месеца по-късно звъня на оператор да ми пратят код за отключване (разкодиране) на телефона. "Отидете в наш магазин, те ще го разкодират"
Добре.. Отивам, там женицата очевидно неподготвена, проверява, че ми е минала 1 година договор, читав съм, може да го отключи.
"Ами добре, записах ви, но понеже колегата не е тук (беше 21ч вечерта) ще ви помоля да наминете утре"
Съответно нямах възможност, понеже пътувах на другия ден.. И мина известно време, тоя четвъртък (преди 4-5 дни) отивам в магазина им в мол "сердика":
"Добър ден, искам да ми разкодирате телефона" (и размахвам хуавея)
"Не може"
"Брех, жената на 123 ми каза, че може"
"Изчакайте така един момент"
Почна да реди пасианси, да цъка минички, след време звънна един телефон, описа ситуацията (позна ми телефона перфектно от едно размахване) и:
"Кажете ми егн"
прави проверка
"Да, може " (записва данните ми и тези на телефона) "Ще ви звънна утре, за да ви продиктувам кода за отключване"
"Не може ли сега?"
"Не, трябва да се пусне заявление и от централата ни отговарят с този код"
Съответно от тогава ни звук, ни стон.
Преди малко звъня, че се подсетих от тази тема, обяснявам ситуацията...
"Ами, трябва да отидете в офиса, тъй като от там е постъпила заявката"
На косъм бях да изпуша и да й се развикам качествено, ама се сетих, че не е тя виновна.
Утре ще отида при другата.. Само да ми го отключат така хубаво си прекратявам договора, че свят ще й се завие.
И точно в нейния офис, при нея.
Добри, завиждам ти на търпението и нервите, аз със сигурност щях да изключа и да ме гонят с охрана...
И да, всички оператори и всички магазини са на това дередже. Просто в магазините им работят главно необразовани хора, които могат.. да продават. Мисленето е по задължение на други, които са по-нагоре в йерархията.
Единични случаи са читави служители, които си обичат работата.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Хулигана май го игра филма с отключването на телефона, както и един мой колега, голямо вървене до фиси и шашавлъци. Не мога да ги разбера, глобулските телефони не са кодирани, поне тия които аз съм купувал.
Иначе за телефона с андроид, има не лоши НТС-та вече за по 200-250 кинти
Иначе за телефона с андроид, има не лоши НТС-та вече за по 200-250 кинти
- ivanovkbg
- Мнения: 850
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2007 4Motion
- Местоположение: София
Re: Vivacom! Банда некадърници*
К.Одаджийски написа:Хулигана май го игра филма с отключването на телефона, както и един мой колега, голямо вървене до фиси и шашавлъци. Не мога да ги разбера, глобулските телефони не са кодирани, поне тия които аз съм купувал.
Иначе за телефона с андроид, има не лоши НТС-та вече за по 200-250 кинти
Мда, например HTC Wildfire S на цена от 250лв, което си е добра оферта.
Като цяло нямам преки наблюдения върху мобилните услуги Виваком, защото имам предплатена карта към тях, но знам как стояха нещата с интернета. То не бяха проблеми, то не беше едно звънене—в крайна сметка бях принуден да сменя доставчика. В Мтел е същото общо взето, не че съм имал кой знае какви проблеми, освен надписване на сметката 2-3 пъти, плащане за иначе безплатния интернет, но с малко караници нещата се оправяха.
Като цяло мобилните операторите в България за нищо не стават!
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Vivacom! Банда некадърници*
ivanovkbg написа:Мда, например HTC Wildfire S на цена от 250лв, което си е добра оферта.
Именно него визирах
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Аз преди година купих телефон от Виваком и ми казаха, че не е кодиран и наистина не беше. Сега работи с карта на М Тел след като прекратих отношения с тях. Но явно има и други случаи, както е видно с Хулигана и Иво.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Сря 28 дек 2011 22:23
- Автомобил: AUDI A6
- Двигател: AVF 2002
- Местоположение: Pleven
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Не заемам ничия страна,аз лично съм на Виваком и нямам проблеми с тях,но една приятелка имаше точно същия проблем миналата година.Подаде молба за пренос на номер от М-Тел на Виваком и се почна филма.Ела днес,ела утре,абе я за най-добре направо ела другата седмица и така един месец,след което нали се сещате плати още една вноска.Защо да не откачат каквото могат.Но такива проблеми има и на другите оператори,навсякъде е такаи все пак темата е много полезна за да знаем всички какво ни очаква в такива случаи.
- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Аз на жената на хуавея от 123 ми дадоха кода - без проблем.На единия ден го заявих на другия ми го дадоха,върви че ги разбери.
Re: Vivacom! Банда некадърници*
Колеги да не пускам нова тема бих искал да се посъветвам с вас тук как да постъпя.
Случката е следната-майка ми е на виваком и иска да си провери налични минути условия на договор и т.н. смао че на всеизвестния номер 123, набира го тя обаче дава на екрана на телефона следното съобщение:Аа ("А" голямо "а" малко), след неколкократни посещения на местния офис служителите там вдигат само рамене, казват и да изчака известно време (незнайно колко).като дори забележете не с еи опитват да се свържат с оператора, майка ми започнал да си внушава че започват да я намразват защото употребявали често репликите "Госпожо пак ли вие?", "какво има пак?" и т.н. тоест уважение към клинета нула (от близо 6 години сме им редовни платци като нито един път не сме забавили плащането на сметките си към тия ..........., и освен това натресоха на баща ми двугодишен договор за който той не се подписвал или съгласявал въпреки наглите обаждания от въпросната компания месеци преди да му изтече стария договор).Днес майка ми отишла защото не знае нито какви минути има нито какви пари като сметка -просто да е в час, не може да провери нищо.Най накрая и казват че имало проблем с картата с която е в момента и било нещо в чипа (или чипа в техните главици), дали и друга нова карта и да изчакала два часа.Изчаква тя вкарва пин кода и пак нищо и половина-отива в офиса но всички се оказват яко заети (без да имало клиенти на всички гишета, а управителя там ми беше до тоя момент доста добър познат) само най новия служител и обърнал внимание, обадил се от техния телефон на оператор (наистина е извършил подвиг-евала му за което) и пак и казали да изчака два часа.искам да поясня че майка ми е супер възпитана в никакъв случай не е конфликтна личност, има доста сериозно обществено положение отколкото събрани всичките в този офис, както и да е въпрос ами е оттук нататък ако проблема остане същия как да се процедира?Гледам в София в централата им предвидливо са оставили само адрес да получават писъмца по пощата не и телефон (предвидливо разбира се).Проблема е че аз съм в чужбина и ако тук такова нещо случайно се случи ей така между другото по неволна грешка на служител към клиент то същия евентуално от другия ден няма да е на работа или най малкото ще бъде наказан при такова безпардонно държание.Отделно че ще има среща и с мениджъра и разговори на доста високо ниво.За съжаление в Бг знам че не е така.казвайте какво да правя.Иначе варианта го знам ако бях в бг- яко с рогата напред, но за добро или лошо не съм там.А родителите ми са прекалено културни за да правят скандали.Всичко бих приел, че стават разни грешки по мрежата и т.н. но такова просташко държане не мога да разбера.Дано сте схванали за какво иде реч в този дълъг пост , но за пореден път в очите ми се доказаха като банда некадърници, ама то май в бг е напълно все едно към кой ще си.
P.S. Само за инфо единия ми номер е на предплатена услуга демек вкарвам 5 евро (ако заредя през интернет кредита се удвоява демек вкарвам 5 взимам 10 !!!!!!!!!!!!!!!!), няма договори, обхвата е супер, говоря със стационарни в Бг на цена три цента и с мобилни на 18 цента на минута, а тука всички лендлайн са ми по 1!!!! цент.Еххххххххх кога ще ги стигнем..........................и като им вляза в офиса ме благоговеят и се чудят какви телефони да ми предложат срещу малко по сериозно доплащане (което за тукашния стандарт е смешно) и като излизам ми пожелават лек и успешен ден
Случката е следната-майка ми е на виваком и иска да си провери налични минути условия на договор и т.н. смао че на всеизвестния номер 123, набира го тя обаче дава на екрана на телефона следното съобщение:Аа ("А" голямо "а" малко), след неколкократни посещения на местния офис служителите там вдигат само рамене, казват и да изчака известно време (незнайно колко).като дори забележете не с еи опитват да се свържат с оператора, майка ми започнал да си внушава че започват да я намразват защото употребявали често репликите "Госпожо пак ли вие?", "какво има пак?" и т.н. тоест уважение към клинета нула (от близо 6 години сме им редовни платци като нито един път не сме забавили плащането на сметките си към тия ..........., и освен това натресоха на баща ми двугодишен договор за който той не се подписвал или съгласявал въпреки наглите обаждания от въпросната компания месеци преди да му изтече стария договор).Днес майка ми отишла защото не знае нито какви минути има нито какви пари като сметка -просто да е в час, не може да провери нищо.Най накрая и казват че имало проблем с картата с която е в момента и било нещо в чипа (или чипа в техните главици), дали и друга нова карта и да изчакала два часа.Изчаква тя вкарва пин кода и пак нищо и половина-отива в офиса но всички се оказват яко заети (без да имало клиенти на всички гишета, а управителя там ми беше до тоя момент доста добър познат) само най новия служител и обърнал внимание, обадил се от техния телефон на оператор (наистина е извършил подвиг-евала му за което) и пак и казали да изчака два часа.искам да поясня че майка ми е супер възпитана в никакъв случай не е конфликтна личност, има доста сериозно обществено положение отколкото събрани всичките в този офис, както и да е въпрос ами е оттук нататък ако проблема остане същия как да се процедира?Гледам в София в централата им предвидливо са оставили само адрес да получават писъмца по пощата не и телефон (предвидливо разбира се).Проблема е че аз съм в чужбина и ако тук такова нещо случайно се случи ей така между другото по неволна грешка на служител към клиент то същия евентуално от другия ден няма да е на работа или най малкото ще бъде наказан при такова безпардонно държание.Отделно че ще има среща и с мениджъра и разговори на доста високо ниво.За съжаление в Бг знам че не е така.казвайте какво да правя.Иначе варианта го знам ако бях в бг- яко с рогата напред, но за добро или лошо не съм там.А родителите ми са прекалено културни за да правят скандали.Всичко бих приел, че стават разни грешки по мрежата и т.н. но такова просташко държане не мога да разбера.Дано сте схванали за какво иде реч в този дълъг пост , но за пореден път в очите ми се доказаха като банда некадърници, ама то май в бг е напълно все едно към кой ще си.
P.S. Само за инфо единия ми номер е на предплатена услуга демек вкарвам 5 евро (ако заредя през интернет кредита се удвоява демек вкарвам 5 взимам 10 !!!!!!!!!!!!!!!!), няма договори, обхвата е супер, говоря със стационарни в Бг на цена три цента и с мобилни на 18 цента на минута, а тука всички лендлайн са ми по 1!!!! цент.Еххххххххх кога ще ги стигнем..........................и като им вляза в офиса ме благоговеят и се чудят какви телефони да ми предложат срещу малко по сериозно доплащане (което за тукашния стандарт е смешно) и като излизам ми пожелават лек и успешен ден
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 114 госта