Проблем с бойлер
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем с бойлер
Няма да можеш да я набуташ така отдолу. Не отнема повече от час време отварянето на тоя бойлер
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с бойлер
Дупката много малка ми се види. Взех тръбата и ще пробвам отвътре, но като гледам уплътнението, дупката е такава, че не знам дали ще мога да си вкарам ръката.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем с бойлер
Ми зависи колко ти е голяма ръката. Моите не са малки, но успявам и двете да вкарам вътре. Едната ръка влиза със сигурност, като махнеш гумата
- karelia
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 17 дек 2015 19:37
- Автомобил: Seat Ibiza 96г
- Двигател: ABD
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с бойлер
инжектопляктор написа:Дупката много малка ми се види. Взех тръбата и ще пробвам отвътре, но като гледам уплътнението, дупката е такава, че не знам дали ще мога да си вкарам ръката.
ДА кажа само че,изобщо не се ползва тръба фи 16 за парно,а се продава точната Пвц тръба за бойлер елдом и се набива с дървено трупче в изходящата тръба на бойлера.Такива тръбички има в магазина на елдом(дипломат) до галерия транзит в Бургас,улица Чаталджа мисля че беше....
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с бойлер
karelia написа:ДА кажа само че,изобщо не се ползва тръба фи 16 за парно,а се продава точната Пвц тръба за бойлер елдом и се набива с дървено трупче в изходящата тръба на бойлера
Точната ПВЦ тръба първо е ниско качествена и става на парчета за няколко години, второ - струва много повече от метър PEX/AL/PEX. Не че ми е проблем цената, но PEX/AL/PEX е с метална(алуминиева) вложка и предполагам, че ще изкара доста повече.
- karelia
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 17 дек 2015 19:37
- Автомобил: Seat Ibiza 96г
- Двигател: ABD
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с бойлер
Колега слагай каквато тръба прецениш,само изказах мнение.Явно производителите във Варна не са се сетили още да монтират фи 16 тръба вътре в бойлера!!!!
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с бойлер
karelia написа:Явно производителите във Варна не са се сетили още да монтират фи 16 тръба вътре в бойлера!!!
К.Одаджийски написа:Лекува се успешно с тръба PEX-AL-PEX Ф16,
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: Пон 16 фев 2009 9:13
- Автомобил: VW Polo
- Двигател: AEF 1997
- Местоположение: София
Re: Проблем с бойлер
На моя бойлер Елдом неръждавейка => техникът точно от долу си наби тръбата.
Първо с друга малка метална наби остатъка от старата навътре и си вкара спокойно новата. Не повече от 1 минута продължи всичко, без да изтече повече от 1-2 литра вода
Първо с друга малка метална наби остатъка от старата навътре и си вкара спокойно новата. Не повече от 1 минута продължи всичко, без да изтече повече от 1-2 литра вода
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем с бойлер
Ако си купиш оригинална тръба, отдолу става
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с бойлер
Изпилих PEX/AL/PEX тръбата и влезна както трябва. Истината е, че оригиналната е останало не повече от 20см. И тя е пълен боклук. Добре, че не взех нея. Обикновена ППР набита. Толкова.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с бойлер
Тръбата като я сменяхте, правихте ли си труда да уплътнявате перфектно новата? Примерно със силикон?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем с бойлер
Няма нужда от уплътняване там със силикон, ако е набита като хората не може да минава студена вода покрай нея.
А ти обикновена ППР тръба ли сложи или пекс-ал-пекс
А ти обикновена ППР тръба ли сложи или пекс-ал-пекс
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с бойлер
К.Одаджийски написа:А ти обикновена ППР тръба ли сложи или пекс-ал-пекс
PEX/AL/PEX И я пилнах малко с пилата, да може да влезе.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем с бойлер
Екстра, щото обикновения ппр ще стане на макарон от топлата вода за нула време
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с бойлер
Да попитам още нещо - имам проблем и с клапана. Някой знае ли хубава марка, че тоя ту капеше, ту не капеше(дори при изключен бойлер) после като мръднеш лостчето дори малко почва направо да тече и сега си протече сериозно.
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта