Проблем с бойлер
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с бойлер
Не си прави експерименти с клапана ,ако го подменяш спазвай препоръките на производитела на бойлера какви клапани са съвместими с този бойлер.Клапана е една от най-важните защити и ако не сработи...Иначе някои модели клапани си капят конструктивно,което е добре от една страна щото значи че клапана е активен.А ако направо си тече,това обикновенно се получава когато налягането във водопровода достигне около 8 атм. Мисля че бг бойлерите са с един модел клапани-капещите, с малка ръчка за "продухване" .
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с бойлер
Iezekil написа:Тоя клапан сработва на налягане над 6-8атмосфери.Ако ти капе когато загрее е нормално.Всеки друг теч е признак на високо налягане в мрежата
Има клапани и без ръчка,има и от едно времешните,дето не са комбинирани,има пластмасови,метални...Ако смениш няколко и се държат еднакво,проблема е другаде...но има решение и за него.
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с бойлер
gergeto написа:А ако направо си тече,това обикновенно се получава когато налягането във водопровода достигне около 8 атм. Мисля че бг бойлерите са с един модел клапани-капещите, с малка ръчка за "продухване" .
От клапана тече, без да има повишаване на налягането на тръбопровода. Не капе, а тече. Напълни за няколко часа половин кофа вода. Когато бутна лостчето леко навътре, спира да тече. Закрепих го така с една опашка - леко да го подпира. Явно е, че гумичката не държи вече като хората. От много време като бутнеш лостчето леко без да искаш и не капе, а тече. А за клапана - и двете връзки на бойлера са меки. Какво ще стане - ще гръмне бойлера или ще ми избие връзката, според теб? И не е нормално клапан да капе или тече при изправна система. Искам да си взема хубав клапан, който НЕ тече, освен ако няма проблем. Писна ми от непрестанна влага в банята.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с бойлер
Просто смени клапана.Новия поне няма да тече.Може и да прикапва-ако е така забиваш прозрачен шлаух в пишльока и го отвеждаш в някое пвц.Ако и новия започне да тече значи имаш повишено налягане на водопровода.Решението-редуцир-вентил.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с бойлер
Именно,но е възможно да има още няколко сценария:италиянски клапан,сменен водопровод държащ по-високо налягане,проблем с някой съсед с неизправен клапан....
Принципно и аз смених няколко клапана,понеже цял живот не ми е капал стария,после се светнах,че подмениха тръбите в целия квартал
Принципно и аз смених няколко клапана,понеже цял живот не ми е капал стария,после се светнах,че подмениха тръбите в целия квартал
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с бойлер
Водния дух1 написа:Просто смени клапана.Новия поне няма да тече.
Търся клапан, който гарантирано няма да капе просто така. Имам познат, който смени 7 клапана по 7лв и нямам никакво намерение да си купувам бойлер още един път с разходи само от клапани. Съвет за конкретен клапан?
Истината е, че на тоя като му въртя лостчето в кръг и капенето се сменя. А не е да имаме високо налягане, лятото от обратното може да се оплачат някои в района.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с бойлер
Няма такъв клапан,който гарантирано няма да капе.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с бойлер
инжектопляктор написа:А за клапана - и двете връзки на бойлера са меки. Какво ще стане - ще гръмне бойлера или ще ми избие връзката, според теб? И не е нормално клапан да капе или тече при изправна система.
И кое трябва да избие първо- връзки или клапана? М-ммм?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11895
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем с бойлер
Нормалната работа на този клапан е да капе, все пак като се загрява водата вътре в бойлера налягането се повишава и то не с малко и е нормално клапана да прокапе. Гаранция за това какъв клапан ще сложиш и дали ще работи според твоите очаквания, няма
- инжектопляктор
- Мнения: 4192
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2014 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с бойлер
К.Одаджийски написа:Нормалната работа на този клапан е да капе, все пак като се загрява водата вътре...
Oчевидно е, че не е нормално тоя клапан да тече и да пълни за половин ден по кофа вода. Особено когато бойлерът не е включен.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с бойлер
Очевидно първо го смени,после ще коментираме.Има решение на всеки проблем.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с бойлер
То,пък колко може да капе-едно птиче да кацне и ще го изпие...
-
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Вто 30 авг 2005 23:02
- Автомобил: Opel Vectra
- Двигател: 22ZE 2009
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с бойлер
Сменихме стария бойлер от началото на темата със Sunsystem. Който е проследил темата знае:
НИКОГА ПОВЕЧЕ SUNSYSTEM!!!
Та новия проблем със въпросния бойлер е - изтекла е доста вода и продължава да капе от студения отвор за серпентината за слънчева инсталация?! По принцип е запушена с една проста пластмасова тапа за да не влиза прахоляк и мръсотия. Тази серпентина не трябва ли да е празна?
НИКОГА ПОВЕЧЕ SUNSYSTEM!!!
Та новия проблем със въпросния бойлер е - изтекла е доста вода и продължава да капе от студения отвор за серпентината за слънчева инсталация?! По принцип е запушена с една проста пластмасова тапа за да не влиза прахоляк и мръсотия. Тази серпентина не трябва ли да е празна?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11895
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем с бойлер
Трябва да е празна, но най вероятно е спукана и затова тече
-
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Вто 30 авг 2005 23:02
- Автомобил: Opel Vectra
- Двигател: 22ZE 2009
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с бойлер
К.Одаджийски написа:Трябва да е празна, но най вероятно е спукана и затова тече
т. е. серпентината плува вътре във бойлера, а не е отвън някка си? това беше и моето предположение. да завия две капи на двата изхода на първо време, а?
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 21 госта