Техномаркет НИКОГА повече! Продават телевизори втора ръка!

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
kasiopess
Мнения: 1
Регистриран на: Сря 15 юли 2015 15:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Техномаркет НИКОГА повече! Продават телевизори втора рък

Мнениеот kasiopess » Сря 15 юли 2015 15:09


ИЗМАМНИЦИ ЛИ СА ТЕХНОМАРКЕТ ???
/Техномаркет - нещата които не работят и боклуците които се опитват да Ви пробутат/



Продавачът е ДЛЪЖЕН да уведоми купувача за всякакви особености на стоката, особено, ако е употребявана, дори за мостра. Продавачът НЯМА право да продава стока, която по някакъв начин е била използвана, освен за заводско тестване (мостри, демонстрации, презентации и т.н.), като НОВА.

Република България
Наказателен кодекс - Раздел IV Измама
Чл. 209. (1) Който с цел да набави за себе си или за другиго имотна облага възбуди или поддържа у някого заблуждение и с това причини нему или другиму имотна вреда, се наказва за измама с лишаване от свобода до шест години.
(2) Който със същата цел използува заблуждението, неопитността или неосведомеността на някого и с това причини нему или другиму имотна вреда, се наказва с лишаване от свобода до три години.
Чл. 210. (1) За измама наказанието е лишаване от свобода от една до осем години:
2. ако е извършена от две или повече лица, сговорили се предварително за нейното извършване;
4. ако е извършена повторно в немаловажни случаи;
5. ако причинената вреда е в големи размери.
(2) В случаите на точки 4 и 5 съдът може да постанови конфискация до една втора от имуществото на виновния.



КОГАТО ДЕЯНИЕТО, ПОРАДИ НЕЗАВИСЕЩИ ОТ ВОЛЯТА НА ИЗМАМНИКА ПРИЧИНИ Е РАЗКРИТО И С ТОВА НЕГОВОТО ИЗВЪРШВАНЕ Е ОСУЕТЕНО, ПРОКУРАТУРАТА ПОВДИГА И ПОДЪРЖА ОБВИНЕНИЕ ЗА ИЗМАМА !!!

Първи етап:
/Хайде на псевдо промоциите в ТехноМаркет /
Happy weekend / Happy Hour! Искаш нов телевизор? А може би телефон? Или най- вероятно искаш нова пералня? Каквото и да искаш, ще останеш "happy". Защото тази събота и неделя в
Техномаркет е 48 часа happy Hour.. ОБАЧЕ ДРУГ ПЪТ !!! ЗАЩОТО ЩЕ ПОЛУЧИШ ВТОРА УПОТРЕБА - МОСТРЕНИ БОКЛУЦИ !
След дълго чакане за добра оферта от разните търговски вериги за техника и сърфирайки из техните сайтове, попадам на изгодно предложение в страницата на ТехноМаркет, под гръмкото название 'Happy weekend'.
Виждам няколко предложения на различни серии от предпочитания от мен модел телевизори, намалени с около 170лв от основната цена и си викам - БИНГО.
След като препрочитам основно, всички правила и условията за пазаруване On-line в техния сайт, си правя регистрация и заявка за закупуване на телевизор на стойност 999лв намален от 1180лв.
Не след дълго получавам, имейл за потвърждение в пощенската си кутия, че поръчката е приета под номер /еди кой си/, обработена и изпратена за изпълнение.
Не липсват и благодарности в писмото, че е пазарувано от тяхната верига.
Чувство на радост и облекчение обхваща душата ми, че всичко е на ред и само остава да си получа дълго жадувания телевизор.
Вече си представям къде го поставям, настройвам и му се радвам.
Разбирам, че поръчката според правилата, щяла да пристигне до няколко дни... /кой ден никой не ти казва/.
Няма опция проследяване на моментното движение на пратката и каквато и да е информация по кой куриер е изпратена.
Ами сега! Кой ден трябва да съм си вкъщи за да я получа?
Правя някакви средно аритметични изчисления и си взимам два дни неплатен отпуск за всеки случай.
Ура ! На третият ден получавам, СМС от куриерската фирма, с известието да очаквам пратката в същият ден.
Около обяд получавам обаждане по телефона ;Добър ден, имате пратка. Във вас ли сте ? Идваме до 15 мин. на адреса.
Приготвям хилядарка и след няма и 10 мин се звъни на вратата.
Отварям и гледам кашона с телевизора пред мен, в очакване да стане неизбежна част от домашния интерьор.
Куриера с бумагите и фискалната машинка; - Дължите сумата от 999лв по наложен платеж.
Оглеждам кашона и на пръв поглед ми се струва един такъв мърляв и намачкан, но си викам това е от стоене по складове и транспорт, по-важно е какво има вътре.
Отваряме го пред вратата в коридора и на първа линия изкачат аксесоарите: дистанционно, 3D очила, захранващ кабел, документи, стойка за тв + болтчета /всичко както си трябва, в найлонови опаковки и кутии.
Нещо не виждам комплекта батерии но си викам ; сигурно са някъде из кашона, да не издребняваме...
С куриера повдигаме защитното покривало на ТВ и гледаме на бързо да не е счупен или пукнат нещо. /СТОКАТА НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ВКЛЮЧВАНА И ИЗПРОБВАНА /.
Гледам лепенки ,туй унуй по екрана, всичко точно.
Да не бавя куриера, че телефона му звъни през 2 минути, му подавам му десет 100-чки и му казвам; Задръж.
Прибирам кашона в стаята и започвам да разглеждам книжката с инструкциите с идеята да сглобявам ТВ-то за стойката.
И така, най-сетне пристъпвам към дейността по монтажа.
Оставям всички аксесоари настрани като ми прави бегло впечатление, че захранващият кабел е завит с вързалката много небрежно.
Внимателно вадя и поставам телевизора на леглото с екрана напред.
Опаа... гледам от задната страна, белият панел нещо малко мръсен на едно място !?!
Всички лампи ми светват в главата !
Телевизора пристига не с бус на ТехноМаркет ,а с куриерска фирма от съвсем друг град; кашона смачкан и мърляв ; липсва комплекта с батериите ;захранващият кабел омотан и завързан нехайно ; панела на телевизора мръсен...
*** НЯМА СЪМНЕНИЕ !!! ПРОБУТАЛИ СА МИ МОСТРЕН ТЕЛЕВИЗОР - ВТОРА УПОТРЕБА за НОВ !!! ***
Мисля си 'Егати долнопробните мошеници. Уж сериозна верига магазини, едно друго, а си служат с измекярски измамнически похвати.'
Ами сега ???
Всичкият ми ентусиазъм и чувство за еуфория от новата покупка преминава внезапно.
Опити за утешителни и позитивни мисли се прокрадват в главата ми.
Сигурно няма да е работил много в магазина и дори по-добре,че е тестван един вид и не е показал дефекти.
С нежелание и разочарование го поставям на стойката и го включвам разглеждайки менютата.
Листата с каналите седи! /поне да си бяха направили труда да му върнат фабричните настройки - аматьори/.
Я сега да вляза в скритото системното меню с набор от кодове и да видя за какво става въпрос.
Олеее, майко...
Работни часове 2130.
Правя на ум бърза сметка и .... работил "само" половин година по 12часа на ден и то на пълна яркост в магазина.
Пипал го Сульо и Пульо на щанда, бърсала го леля Пенка - чистачката с ня'кви препарати от прах и мърсотия месеци на ред, разопакован - опакован и връщан от клиенти незнайно колко пъти...
А не, мерси !!!
Тъкмо ще го изключвам и връщам в кашона след 25 минути "любуване" и гледам нещо в един момент на екрана.
Я пак по внимателно!
Ами да, правилно!
Дефект!
Едва забележима хоризонтална линия (1мм) отгоре - до долу по екрана в някои моменти при смяна на картината.
Егати изродите си викам. Не стига, че се опитват да ми пробутат мострен боклук, а на всичкото отгоре и с повреда!
Усещам как мазохистично чувство на радост и облекчение се прокрадва в мен.
Ооо, благодаря ти Боже , че покупката е направена On-line и мога да го върна в 15 дневен срок ,без обяснения.
/Ако беше закупен от магазина и беше забелязана тази едва доловима на пръв поглед повредата след 4-5 дена, никой нямаше да ми върне парите или да ми го смени, а щяха да ме размотават по сервизите им./
Прибрах и опаковах всичко в кашона, във вида който бях получил стоката ,а именно: /запазена нейната цялост, пълна окомплектовка, придружаващата я документация и без
увреждания/.

Втори етап:
Връщане на стоката и разваляне на договора за продажба от разстояние.
Звъня още същия ден на оператор на телефона за връзка с клиенти на ТехноМаркет /на цената на един градски разговор ?!?/ и след набиране на правилната цифра ме свързват с
любезна госпожица на която заявявам.
Купих си телевизор преди няколко дни от вашата верига когато течеше промоцията, но сте ми изпратили вместо нов телевизор, мострен / втора употреба/.
Настоявам да ми го замените ако случайно продавате нови и неизползвани телевизори.
- Амии, за коя поръчка става въпрос?
- За поръчка номер №....
- Момент, така . Ами то има само 4 бройки такива в системата, ще проверя и ще Ви се обадя.
- Кога, ще ми се обадите?
- Амиии, до края на деня. Дочуване.
- ?!?!?
/Направи ми впечатление, че девойката беше много на 'ТИ' със ситуацията, с ясното съзнание, че пробутват боклуци на клиентите си и въобще не и мина през главата да ме опровергава /.
След има няма три часа ми се обажда на JSM-а, за да ме информира, че не могат да ми го заменят понеже нямали в наличност НОВИ.
Подготвен за ситуацията я питам дали не може да ми го сменят тогава с по предходният модел ТВ който е с 30лв по-евтин.
За кой модел ставало въпрос. Обяснявам подробно и Ооо , ново 20.
Ама не можело така, защото този модел струвал 1150лв, пък Вие вашият сте го купили за 999лв.
Да обаче сега колко струва моя ,1180лв? Що да не ми го смените с по евтиния модел който струваше на промоцията 960лв, а сега е с 30лв по-евтин от моя.
Не, не можело така, не съм схващал правилно нещата и съм ги интерпретирал по различен начин.
Спрях да споря и попитах в такъв случай какво правим.
Щели да ми дадат ваучер за пазаруване . /егати наглостта/
Отговарям и категорично.
Аааа НЕ, мерси задръще си го, аз си искам парите! /не оспорва /
В такъв случай, ще Ви изпратим утре куриер да вземе стоката, а Вие ще трябва да попълните /формуляр - заявление за разваляне на договора/ и да ни го изпратите по електронната поща на нашият фирмен ел.адрес.
Ами парите ,как ?
Парите... работим с банкови преводи.Трябва да ни изпратите банковата си сметка в лева и до 14 дни, парите ще Ви бъдат възстановени. /"само" 14дена, за 10 цъкания с мишката, "егати бързаците"/ !?!
На другия ден по обяд идва куриер на спедиторска фирма да вземе стоката и /изглежда преценявайки ме/ ми се подхилва.
- Ко' става ? Мостричка ,ааа...
Този твоя е третия за днес и имам да ходя на още един адрес.
Мисля си на ум; Тези, ТМ трябва много да са я закъсали, щом вече бръмчат така безцеремонно и мащабно на измами.
Жалко... ,а още по жалко за следващите им потенциални "клиенти - жертви".
Предавам телевизора на куриера, който от своя страна ми дава разписка и си тръгва.
Хайде след това, бягам до банката да си откривам сметка, че така работели ТМ, а утре вече съм на работа и няма да имам време.
След чакане на опашки, попълване на безброй документи /включително ,че не съм пребивавал в САЩ и не дължа данъци на страната //учудващо защо нямаше такава декларация за Лапландия // ,та се сдобих с банкова сметка IBAN.
Така, прибирам се вкъщи и чинно попълвам бланката за отказ от договор за покупка, и им изпращам по имейл всичко както си трябва. Кой кога направил поръчката, дата, час, номер и т.н. И започва голямото чакане.
След два - три дена си викам ' Да взема да им се обадя да ги питам какво става с трансфера;
Звъня пак по телефона на ТехноМаркет за онлайн търговия и на следващата по ред госпожица обяснявам подробно от начало до край цялата сага, и питам кога ще си получа парите.
ооо, изненада !
- Ами трябва да попълните формуляр и да ни изпратите банкова сметка.
- Знам и вече го направих преди три дни.
- Така ли? Ми то го няма тука в системата.
Трябвало пак да направя всичко отначало, като се разбрахме този път, лично тя да ми върне потвърждение.
Хайде същата процедура, но този път имаше потвърждение, че 'молбата' била регистрирана в системата.
Голямото чакане за връщане на сумата, започна отначало с ясно регламентирана дата.
Кога ще ти върнат парите, никой не ти казва. Защо да си правят труда да те информират с имейл или по телефона, за разлика като си поръчваш стока?
Ходи и си губи времето да чакаш опашки и проверяваш в банката като просяк, дали има нещо преведено по сметката ти, сякаш парите на са си твои, а очакваш подаяние от някой.
Като им се обадих на 10-ят ден да ги питам какво става с трансфера, най-нагло ми се скараха, 'Срока бил 14 работни дена, да не съм ги занимавал;
И кога си мислите, че от ТехноМаркет ми върнаха парите?
Познахте! На 14-тият ден.


Трети етап:
Нали трябва да сме позитивно настроени и да вярваме в доброто?
Две седмици след опорочената ми покупката от ТехноМаркет, гледам в сайта им, пак пуснали промоция.
Този път всичко ще е точно, всеки греши.
Правя поръчка за още по висок клас телевизор, на стойност 1300лв.
И така, куриера пристига пред вратата с новата пратка.
Вече знам с кой си имам работа и си отварям очите на 'четири'.
Кашона пак един такъв раздърпан, запечатващото тиксо изглежда да е отваряно.
Викам на куриера.
- Приятел какво става тука ? Уж нов, пък отварян.
- Ами ние от куриерската фирма като приемаме пратките ги отваряме за оглед ,заради застраховката.
- Хммм........ ,дай да видим какво има вътре
Още при отварянето на кашона, пакетите с аксесоарите ги гледам намачкани едни такива, а дистанционното с поставени батерии.
Охооо... къде отиваш ти, може би ???
Големи ентусиасти трябва да са тези от ТехноМаркет, ако си мислят, че могат да ме прецакат втори път.
Прегледа на стоката приключи преждевременно и казвам на куриера;
Обратно, приятел !
Отказвам пратката!

Равносметка:
Повече от половин месец: загубено време, нерви, разправии, въртене на телефони, ходене по Банки, преки финансови загуби, пропуснати ползи и т.н.
Защо ?
Защото като съвестен клиент съм решил да си купя нещо от веригата - ТехноМаркет.
Избрал съм си го, платил съм си го, а те с ясното съзнание се опитаха да ме измамят и пробутат дефектен мострен телевизор за нов, /на два пъти/ и то на цената на две средни месечни заплати.
И какво? /мислите ли че от, КЗП не знаят/
Ще ги накаже ли някой?
Едва ли!?!
Ще си продължават в същият дух защото; 'Едно ненаказано зло, поражда след себе си ново зло'



Заключение:
Едно е ясно!
ТехноМаркет масово се опитват да мамят, като се пробват да пробутват употребявана и повредена стока за НОВА.
На клиентите си, ТехноМаркет гледат като на потенциални жертвени агнета и не ги интересува ни имидж ни нищо.
Стремят се на всяка цена да реализират продажби, с всякакви непочтенни средства и явно потъпкване на законите, на принципа ;'Ако мине номера'
Консултантите и работниците им лъжат и мажат, без да им мигне окото, а клиентите за тях са досадни балъци.
Балъци обаче изглежда, са и самите те, за да се опитват да пробутват скъпа техника, която се купува не щото консултанта казал, че е много яка или по телевизията е имало рекалма, а по спецификации от хора които си имат понятие за какво става въпрос.
В моя случай;
Имали само 4 налични бройки от този модел и нито една ЧИСТО НОВА, а продължиха и все още продължават да ги продават като НОВИ в сайта си, седмици на ред; при това дори без да са с намалена цена.
Представям си на колко хора са се опитали да си пробутат мострените и дефектни боклуци, тъй като не им вървят продажбите, понеже голяма част от хората са отвратени от тях.
Идеята е да се пробва до дупка, да се продават мострените стоки, пак и пак, докато накрая някой ги купи.
Залагат на измамата; по-добре 3-4 рекламации и разходи за транспорт 20-на лева, от колкото да продават стоката ПОЧТЕНО, като ремаркетиран продукт на по-ниска цена.
Кога ,бай Пешо фаянсаджията ще знае как се влиза в системно меню на телевизор и какво да гледа там? Шанса е 5%
Кога, баба Сийка ще им върне телевизора като не знае, как се работи с пощенски кутии, как се попълват електрони брошури, да осъществява банкови транзакции и т.н. 5%
Кога, бай Марин дето е се върнал убит от работа и гледа само новините преди да заспи, ще има време, познания и нерви да се занимава 2 седмици с операторки, спедиторски фирми, банкови деятели и т.н? 5%
Кога някой дятка с 5 диоптъра очила ще види проблемната дефектна черта като гледа само кабелни бози с размазана картина? 5%
Ей това са потенциалните жертви - хора които няма кой да защити, събирали пари и решили да си направят подарък, получават използван развален боклук от някоя самопоставила се над закона верига.



Дали, Вие, евентуалните бъдещи клиенти които прочетете това ще купувате от ТехноМаркет, си решавате сами!
Ако все пак рискувате да си купите телевизор от тях, обърнете сериозно внимание на следните детайли:

1) Кашона - за мърляв външен вид и второ тиксо по него
/тук от спедиторската фирма доставяща стоката твърдят, че разопаковат кашона за да видят дали няма повреда, заради застраховката/ ?!?
2) Лепене на втора /трета бележка с товарителницата по опаковката от спедиторските фирми
3) Кашона отварян ли е отдолу / някои тарикати ги вадят от там/
2) Пакетите на атрибутите дали са разопаковани
/намачкани найлонови опаковки, захранващият кабел вързан небрежно/
3) Батериите са в дистанционното или въобще липсват в комплекта
4) Прахоляк вътре в буксите
5) Следи от допир на стойката за стената
6) Отпечатъци от пръсти и прах по рамката
7) Лепенките със спецификациите залепени на екрана, са надути от нагряването на работил телевизор
8) При първо подкарване на ТВ, в началото има настройка в която му се задава страна и ПИН!!! (ако не я видитe, сещайте се)
9) Влизане в системното меню на телевизора /за по напреднали клиенти/
/там се вижда колко часа е работил телевизора от първото му пускане, до даденият момент/
10) и т.н.

ТехноМаркет ВЕЧЕ НЕ СЪЩЕСТВУВА ЗА МЕН, ТАМ НЯМА ДА ВЛЯЗА И ДО ТОАЛЕТНАТА !!!




Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Техномаркет НИКОГА повече! Продават телевизори втора рък

Мнениеот 777 » Сря 15 юли 2015 16:22


Не можах само да разбера от Космоса ли идваш и каква е тая дива наивност да вярваш в Happy кампаниите на ТМ? Пределно ясно е, че разтикват застояла стока. Преди да направиш поръчката мина ли ти поне за 1сек през ума мисълта, че може да ти пробутат нещо такова или беше напълно убеден, че всичко ще е наред? Все едно някой ти предлага Пасат на 5г за 2000лв и ти гледаш "позитивно" на нещата и си мислиш "сигурно всичко е както трябва, просто оцелих добра сделка". Че и сделки през интернет ще правиш. Всичко, което ти се е случило е напълно закономерно.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Техномаркет НИКОГА повече! Продават телевизори втора рък

Мнениеот betaserk » Сря 15 юли 2015 16:52


Mного хубава тема, дано повече хора я прочетат и да внимават!

Преди години си купихме телевизор самсунг 29 инча още със стъклените екрани, след като го пуснахме картината му беше супер крива, започна се ходене по мъките, беше в сервиз в Хасково, отиваме да го вземем, пускат го и го били нагласяли :newsm66 :beat_butt2 :dummy да ама не, същата работа, след като казахме че е крива картината пак, казаха че ако не го взeмем и не си тръгнем ще ядем боя, буквално ни го казаха. Взехме си го и отидохме в техномаркет Хасково да говорим с управителката, искахме да напишем оплакване срещу сервиза, естественно казаха, че ние сме виновни, с една дума са техни хора от сервиза а ние сме нянкакви балъци. Както и да е, след като се научихме сами да влизаме във скритото меню и си го нагласихме сами тв-то до сега работи и не се е предало, но доста бензин и нерви отидоха. Вярно и ние сме виновни, че до 3 дни не намерихме проблема, но не си бяхме в къщи, както и да е, цялата работа беше защото беше на промоция, никога не взимайте нищо на промоция, няма да спестите 100 лв, повярвайте ми, напротив много по скъпо ще ви излезе. Даже на излизане ни срешна един човек и смъмри нещо за повредени телевизори на промоция, ние си помислихме, че ни завижда за телевизора :mrgreen :mhihi
Та ако взимате нещо от там, до 3 дни имате право да го върнете и ако ще го пращат на сериз да знаете че навремето бяха пълни изроди, дано да са ги сменили или да са се пенсионирали и да са по добри хора, но надали.
Преди години същата работа в магазин зора Свиленград, темата е за техномаркет, но да ви кажа да се пазите и в зора!
Купихме си лаптоп и с усмивки на лицата отиваме да ни инсталират windows, след оглед на човека който се занимава с това пред нас, става ясно че лаптопа не може да тръгне въобще по никакъв начин, връщаме се ние в зора да ни сменят лаптопа още същия ден и най нахално ни казват, че трябва да се закара в сервиз :newsm66 да ама не :mrgreen тъй като имаме лична приятелка адвокат, я забрахме и отидохме там, само дето не ги изпобеси на гредите на магазина. :Mr Green Fun След 5 мин, не знам какво им каза, но дойдоха да се извиняват и веднага извадиха друг комп и ни го дадоха :bowdown Тая жена имаме да я черпим до гроб, та ако нещо такова ви се случи, идете при първия адвокат който ви видят очите, и да не ги познавате, може да дадете някой лев, но повярвайте ми ще се случи това което по закон трябва да се случи и няма къде да лъжат и да мамят. Пазете се и винаги бъдете нащрек! не с 4 ами с 200 очи гледайте какво ви пробутват, видят ли някой който не разбира и се почва голямата игра, трябва да им дадат оскар за най добра роля :Mr Green Fun

Последна промяна от betaserk на Чет 16 юли 2015 11:56, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Техномаркет НИКОГА повече! Продават телевизори втора рък

Мнениеот 777 » Чет 16 юли 2015 9:24


betaserk написа:...идете при първия адвокат който ви видят очите...

Пак наивност. Ако смяташ, че всеки адвокат става за адвокат си в дълбока заблуда.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Техномаркет НИКОГА повече! Продават телевизори втора рък

Мнениеот betaserk » Чет 16 юли 2015 10:50


Така е прав си!


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19676
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Техномаркет НИКОГА повече! Продават телевизори втора ръка!

Мнениеот Vlad777 » Пон 04 яну 2016 15:49




Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Техномаркет НИКОГА повече! Продават телевизори втора ръка!

Мнениеот parno » Пон 04 яну 2016 17:07


купихме микровълнова от техномаркет - след покупката установих ,че е отваряна (дали за ремонт или не няма значение)
не бяхме уведомени за такова нещо - вече ще имам едно на ум като купувам от там


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8289
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Техномаркет НИКОГА повече! Продават телевизори втора ръка!

Мнениеот Stivi » Пон 04 яну 2016 19:53


Vlad777 написа::arrow Делян Пеевски купува Техномаркет

:censored2 :censored2 :censored2 вече и официално.

Цигари не пуша,от Лафка не пазарувам,сега и Техномаркет ще мине в черния ми списък :thumb_down


DaGa
Мнения: 78
Регистриран на: Нед 21 май 2006 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Техномаркет НИКОГА повече! Продават телевизори втора ръка!

Мнениеот DaGa » Пон 04 яну 2016 21:35


Много значи има прецакани дето повече няма да пазаруват от ТМ. Той прасчо преди повече от половин година е собствестеник на ТМ [emoji16]


Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Техномаркет НИКОГА повече! Продават телевизори втора ръка!

Мнениеот 777 » Вто 05 яну 2016 11:33


Що, преди Делян, ТМ на някой честен бизнесмен ли е бил?


DaGa
Мнения: 78
Регистриран на: Нед 21 май 2006 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Техномаркет НИКОГА повече! Продават телевизори втора ръка!

Мнениеот DaGa » Вто 05 яну 2016 12:34


Много ясно,че не. Но ме кефят коментари,че разбираш ли щом бил на прасчо вече нямало да пазаруват там. Предишният ми пост беше лееко ироничен, кой схванал схванал,но ти явно не си от тях ;)

П.П. Като гледам на малко име го назоваваш...да не си личнно засегнат [emoji16]


Потребителски аватар
777
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2789
Регистриран на: Пон 24 фев 2014 21:26
Автомобил:
Двигател:

Re: Техномаркет НИКОГА повече! Продават телевизори втора ръка!

Мнениеот 777 » Вто 05 яну 2016 16:48


Назовавам го на малко име с цел неуважение. Ако пиша Пеевски ще звучи сякаш още малко ще му кажа и господин. Надявам се ще се съгласиш с обяснението.


DaGa
Мнения: 78
Регистриран на: Нед 21 май 2006 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Техномаркет НИКОГА повече! Продават телевизори втора ръка!

Мнениеот DaGa » Вто 05 яну 2016 22:11


Ми не, прасчо е много по-неуважително....

Sent from my SM-G388F using Tapatalk


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8289
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Техномаркет НИКОГА повече! Продават телевизори втора ръка!

Мнениеот Stivi » Сря 06 яну 2016 9:25


FB_IMG_1452065053057.jpg


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Re: Техномаркет НИКОГА повече! Продават телевизори втора ръка!

Мнениеот forski » Сря 06 яну 2016 17:07


Че то кое в България не е на НЯКОЙ с прякор, по-тази логика и хляб не трябва да си купуваме :no



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта