Здравейте , искам да ви разкажа какво преживях с една поръчка на въпросната фирма. Или по скоро останах страшно разочарован от тях. Преди време тук имаше подобна тема за мебели Виденов , аз брах ядове с тях миналата година , и сега реших да сменя фирмата като се спрях на Валдом , но останах още по разочарован.
Поръчах спален комплект - Сара 249 за 720лв ,от тях. Спалнята пристигна всичко беше точно , до момента в който започнах да я сглобявам , тогава се видях в приключение , много от нещата не отговаряха на размер , на две от вратите на гардероба заготовките за пантите не бяха на правилното място , наложи се да ги измествам с два сантиметра , рафтовете вътре в гардероба бяха по дълги с един сантиметър , рязах ги допълнително за да паснат . Навярно един от панелите или средния или крайния също не е на размер , защото като закопчая горната плоскост и се изкривява и става на дъга , тогава и вратите на гардероба се разместват и не пасват , реших проблема като я откопчах и сега единия ъгъл на гардероба седи отворен за да дойдат луфтовете на вратите. На спалнята липска кант , или по скоро са го кантирали от долната страна , сега стой ужасно грозно.
Изпратих имел на фирмата с прикачени снимки , и получих този отговор.
Здравейте, Господин Димов,
препратили сме рекламацията Ви към производителят, с който работим Мебели Ирим и ще отстраним проблемът в най-кратки срокове.
И повече никакъв отговор не получих.
Прикачвам снимки да видите за какво става въпрос.
Това е рамката на спалнята , липсва канта.
Рафтовете не влизаха , ходих при дърводелец да ги направи по размер.
Горната страна на гардероба където стой отворено , защото най вероятно и тези панели не са на размер , но не ми се занимава вече да го разглобявам на ново, и да го преправям. За жалост така ще остане.
Дайте някакъв съвет как да кантирам спалнята . Мислех с тиксо да го мина , или с една четка и боя , поне да не стой толкова грозно. Дайте съвети и за някоя свестна и отговорна фирма за мебели.
Мебели Валдом - голямо разочарование
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7656
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Мебели Валдом - голямо разочарование
Купуваш си кант в същия цвят и си го залепяш. Ако канта е с термолепило го залепяш с ютията. Ако е без лепило - с хелметекс.
- tomata
- Мнения: 483
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
- Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
- Двигател: AWT AWC
- Местоположение: Пазарджик
Re: Мебели Валдом - голямо разочарование
Щом е имало толкова проблеми е трябвало да ги върнеш.
- Stivi
- Мнения: 8296
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Мебели Валдом - голямо разочарование
Вместо кант може да сложиш такава лайсна /или друга подобна каквато си харесаш/ ,хем ще стане малко по "джиджано"
https://kolosbg.com/prod.php?id=1820
Иначе за пръв път чувам за случай на толкова сбъркани детайли в мебел ширпотреба
https://kolosbg.com/prod.php?id=1820
Иначе за пръв път чувам за случай на толкова сбъркани детайли в мебел ширпотреба
- GUNDI
- Мнения: 34
- Регистриран на: Пет 20 юли 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Левски Г
Re: Мебели Валдом - голямо разочарование
Благодаря за съветите.
По между другото ,те днес ми се обадиха , като да не повярва човек , от въпросната фирма. И се разбрахме само кант да ми изпратят , аз ще намеря начин да си го сложа.
По между другото ,те днес ми се обадиха , като да не повярва човек , от въпросната фирма. И се разбрахме само кант да ми изпратят , аз ще намеря начин да си го сложа.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Мебели Валдом - голямо разочарование
Лошото е, че си дялкал, рязал.
Иначе бих им върнал всичко.
720лв са 720лв.
То и 7.20 са си 7.20.
Иначе бих им върнал всичко.
720лв са 720лв.
То и 7.20 са си 7.20.
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Мебели Валдом - голямо разочарование
Затова, следващия път като искаш ширпотреба, ако не си от София или Варна където има Икея, влизаш на Икея.бг и си избираш и поръчваш квото ти трябва.
Поне ядове от тоз сорт няма да имаш.
Прилично качество, на прилични цени. И изглеждат прилично.
Поне ядове от тоз сорт няма да имаш.
Прилично качество, на прилични цени. И изглеждат прилично.
Re: Мебели Валдом - голямо разочарование
То времето, което е изгубил да донагажда нещата е можело да го вложи в разходка до Икея дори да не е от София.
Re: Мебели Валдом - голямо разочарование
Малко късно, щом е рязал и доработвал. Трябвало е в самото начало да действа. Не разбрах в местен магазин ли е поръчвано или по интернет - ако е дистанционно е можело спокойно да върне всичко заедно с коментар да си го заврат в ****.
Re: Мебели Валдом - голямо разочарование
Изключително некоректна фирма.Грубо държание. При мен, независимо, че си купих леглото онлайн, се наложи да купя повдигащ механизъм от друга фирма, защото техния беше за по-тежък матрак и не можеше да се затваря.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Мебели Валдом - голямо разочарование
Даже и с една пружина ли не се затваряше?
- maiayorgova
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 16 юли 2019 15:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Отговор от Мебели Валдом
За съжалени чак сега след две години попаднахме на тази публикация и искаме да внесем яснота по случая. Въпросният спален комплект, за който се твърди, че е имал детайли, който не са с необходимите размери и също така некантирани такива е производство на Мебелна Фабрика Ирим. Той е сериен продукт, произвеждан на големи партиди и е продаван успешно в цялата страна в продължение на години, без да има нито една подобна рекламация. При този тип серийно производство, на поточна линия е абсолютно невъзможно само един продукт да бъде с подобни дефекти, да не говорим, че никога не сме имали подобна рекламация за детайли не отговарящи на необходимите размери.
Проверихме регистърът с рекламации, в който е записано и отговорено на клиента, че вероятно не е спазен правият ъгъл при монтажът на гардероб, за това са се получили тези разминавания, които той описва. Съдействали сме на клиента, като той е поискал и му е изпратен съответният кант.
От тази гледна точка търсим вариант да се свържем с администратора на този сайт, за да можем да се защитим по съответния ред.
Проверихме регистърът с рекламации, в който е записано и отговорено на клиента, че вероятно не е спазен правият ъгъл при монтажът на гардероб, за това са се получили тези разминавания, които той описва. Съдействали сме на клиента, като той е поискал и му е изпратен съответният кант.
От тази гледна точка търсим вариант да се свържем с администратора на този сайт, за да можем да се защитим по съответния ред.
- madmen
- Мнения: 3032
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
Re: Отговор от Мебели Валдом
Привет. Похвално е че се сещате да прочетете отзиви за Вас в интернет пространството.
Такаааааааа ........ мое мнение е че след като ги продавате Вие, то точно Вие носите отговорност за качеството на продуктите.
Това че е направен от Ирим не оневинява нито Вас, нито тях. Кой какво твърди незнам, но всички забележки на клиента са абсолютно ясно видими на снимките и са очеизвадни.
Това че е сериен продукт, на поточна линия и продаван години(хехе), също така не значи че не е боклук, и че не е възможно да са сбъркани всички детайли, кантове и отвори.
Относно обяснението за ъгъла - хехехе... И сляп може да види на снимката разминаването, че идва или от сбъркани диагонали на детайла, или от грешка на пробивната.
Та според мен трябва да търсите връзка с клиента и да му отстраните забележките или да му върнете парите, а той след това ако е доволен да ви оневини.
Поздрави
Такаааааааа ........ мое мнение е че след като ги продавате Вие, то точно Вие носите отговорност за качеството на продуктите.
Това че е направен от Ирим не оневинява нито Вас, нито тях. Кой какво твърди незнам, но всички забележки на клиента са абсолютно ясно видими на снимките и са очеизвадни.
Това че е сериен продукт, на поточна линия и продаван години(хехе), също така не значи че не е боклук, и че не е възможно да са сбъркани всички детайли, кантове и отвори.
Относно обяснението за ъгъла - хехехе... И сляп може да види на снимката разминаването, че идва или от сбъркани диагонали на детайла, или от грешка на пробивната.
Та според мен трябва да търсите връзка с клиента и да му отстраните забележките или да му върнете парите, а той след това ако е доволен да ви оневини.
Поздрави
- maiayorgova
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 16 юли 2019 15:17
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Мебели Валдом - голямо разочарование
Здравейте, това което пишете е абсолютно вярно в часта си, че ние носим отговорност за качеството на стоките, които продаваме. Това, че казваме, че изделието е на Ирим е просто фактология, която трябва да се знае, защото машините и технологиите, използвани в тяхното производство не предполагат такива грешки. От друга страна ако има изделие с доказани такива дефекти, в наш интерес е да го заменим, да отстраним дефекта или ако желае клиента да му въстановим парите. В случая, както е написано по-горе от самия него, той е извършвал някакви поправки на детайли, а от нас е поискал да му предоставим кант, което е документирано в кореспонденция. Ние сме му изпратили своевременно същият. Най-добре би било, ако е имало подобни дефекти да бъде подадена рекламация по съответния ред, както е с всички стоки, които ние купуваме, без да са правени манипулации по детайлите, и същата щеше да бъде отстранена своевременно.
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 138 госта