Кат го гледам и вода е пил....Капачката е чужда...Колко киловата е хабер имаш ли? Хидрофор с мотор ...? Мисля с помпа по става.. . Колко кубика и с какво налягане е помпата? Хидрофора колко е? Какво ще водоснабдява? Абе въпроси много ...
Да, пийна малко той си беше за хидрофор, но го бяхме махнали и тогава пийна при едно наводнение на мазето. Лагерите дали са заминали? Предполагам може да си ги сменя или първо това да проверя, защото така като го пусна да не умре тотално.
Щом е така, разглобяваш( болтчетата на капаците ще са екшън), вадиш ротора, сменяш лагерите. Статора -в една тенджера с топла вода, потопен изцяло, и го вариш на умерен огън 2 часа. Вадиш го и го сушиш на 60- 70 градуса, във фурна или с мощна лампа (пускаш я вътре и завиваш отгоре с пожарникарско одеало или каменна вата с фолио( внимавай на какво го слагаш,че да не запалиш нещо). когато се нагрее и изсъхне много добре - мегатест. Трябва да е над 500 к Ом. Сглобяваш и си готов. Мегатеста -всяка намотка към корпус(разкачваш планката в клемната кутия). За по-добър ефект накрая може да пръснеш намотките с изолационен лак. Ако пък вала на мотора е и вал на помпата ....набутваш се и на уплътнението. Ако не си правил такова.. не знам..
Да мотора е за 3 фазен ток.Трите фази на трите единични гайки ,а НУЛАТА не на шината а точно на ръждивия болт се поставя.На трифазния мотор не му трябва нула да работи.Тя се ползва само за защита от пробив примерно,затова се връзва на корпуса.