Свързване на ел мотор за хидрофор

Компютри и интернет, аудио и видео, GSM, електроуреди и всяка друга техника, различна от автомобилната, обзавеждане
Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1222
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Audi A6 C6 quattro 224 hp
Двигател: BMK 2006
Местоположение: Свиленград
Контакти:

Свързване на ел мотор за хидрофор

Мнениеот betaserk » Нед 28 яну 2018 13:20


Колеги, някой да е токаджия? Искам да свържа тоя мотор за хидрофор, трифазен ли е и как да го свържа?

Изображение

Изображение




Потребителски аватар
lokva
Мнения: 670
Регистриран на: Сря 07 яну 2009 20:34
Автомобил: AUDI A4 TDI
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Гоце Делчев Boston
Контакти:

Re: Свързване на ел мотор за хидрофор

Мнениеот lokva » Нед 28 яну 2018 13:45


да трифазен е мотора
3 - те фази се свързвате на горните гайки
а 0 - та на една от трите които са свързани с шина

ако върти на обратно след свързването трябва да размените две от фазите


bayspiro
Мнения: 774
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Свързване на ел мотор за хидрофор

Мнениеот bayspiro » Нед 28 яну 2018 15:21


Кат го гледам и вода е пил....Капачката е чужда...Колко киловата е хабер имаш ли? Хидрофор с мотор :rolleyes ...? Мисля с помпа по става.. :mhihi . Колко кубика и с какво налягане е помпата? Хидрофора колко е? Какво ще водоснабдява? Абе въпроси много ...


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1222
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Audi A6 C6 quattro 224 hp
Двигател: BMK 2006
Местоположение: Свиленград
Контакти:

Re: Свързване на ел мотор за хидрофор

Мнениеот betaserk » Нед 28 яну 2018 16:27


Да, пийна малко :mhihi той си беше за хидрофор, но го бяхме махнали и тогава пийна при едно наводнение на мазето. Лагерите дали са заминали? Предполагам може да си ги сменя или първо това да проверя, защото така като го пусна да не умре тотално.


bayspiro
Мнения: 774
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Свързване на ел мотор за хидрофор

Мнениеот bayspiro » Нед 28 яну 2018 17:20


Щом е така, разглобяваш( болтчетата на капаците ще са екшън), вадиш ротора, сменяш лагерите. Статора -в една тенджера с топла вода, потопен изцяло, и го вариш на умерен огън 2 часа. Вадиш го и го сушиш на 60- 70 градуса, във фурна или с мощна лампа (пускаш я вътре и завиваш отгоре с пожарникарско одеало или каменна вата с фолио( внимавай на какво го слагаш,че да не запалиш нещо). когато се нагрее и изсъхне много добре - мегатест. Трябва да е над 500 к Ом. Сглобяваш и си готов. Мегатеста -всяка намотка към корпус(разкачваш планката в клемната кутия). За по-добър ефект накрая може да пръснеш намотките с изолационен лак.
Ако пък вала на мотора е и вал на помпата ....набутваш се и на уплътнението. Ако не си правил такова.. не знам..


pa4o_ivanov61
Мнения: 441
Регистриран на: Сря 12 фев 2014 8:38
Автомобил: VW BORA
Двигател: AGR 98
Местоположение: Ловеч

Re: Свързване на ел мотор за хидрофор

Мнениеот pa4o_ivanov61 » Нед 28 яну 2018 17:23


Онзи ден сменях на служебния хидрофор лагерите на мотора, но за единия лагер се вади фибъра и после нов, ако намериш .


bayspiro
Мнения: 774
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: varna

Re: Свързване на ел мотор за хидрофор

Мнениеот bayspiro » Нед 28 яну 2018 17:36


"фибъри" има бол..ама и кунки трябват да се сложи тъй,че да не тече.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1222
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Audi A6 C6 quattro 224 hp
Двигател: BMK 2006
Местоположение: Свиленград
Контакти:

Re: Свързване на ел мотор за хидрофор

Мнениеот betaserk » Нед 28 яну 2018 21:51


Ясно, голям филм се заформя :mhihi


Потребителски аватар
ел.техника
Мнения: 197
Регистриран на: Пет 18 май 2012 16:23
Автомобил: GOLF4 TDI
Двигател: AGR
Местоположение: Северозападна BG

Re: Свързване на ел мотор за хидрофор

Мнениеот ел.техника » Пон 29 яну 2018 19:11


Да мотора е за 3 фазен ток.Трите фази на трите единични гайки ,а НУЛАТА не на шината а точно на ръждивия болт се поставя.На трифазния мотор не му трябва нула да работи.Тя се ползва само за защита от пробив примерно,затова се връзва на корпуса.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 6418
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Свързване на ел мотор за хидрофор

Мнениеот muns61 » Пон 29 яну 2018 20:49


Del...


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5176
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Свързване на ел мотор за хидрофор

Мнениеот pas1.8mi » Вто 30 яну 2018 9:15


[quote="lokva"]да трифазен е мотора
3 - те фази се свързвате на горните гайки
а 0 - та на една от трите които са свързани с шина ...


Едва ли ще гръмне много силно,ама знам ли ... :c020
Защитното зануляване е на ръждивото болтче в дясно!


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1222
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Audi A6 C6 quattro 224 hp
Двигател: BMK 2006
Местоположение: Свиленград
Контакти:

Re: Свързване на ел мотор за хидрофор

Мнениеот betaserk » Вто 30 яну 2018 11:19


Благодаря, колеги!



Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта