какво е това?
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: какво е това?
Миленски аз тоя урок го пропуснах Как се определят начала и краища на тороид и изобщо траф...не ме питай.
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: какво е това?
Абе има начин, със стрелкови уред и ниско постоянно напрежение (2-5 V), може и дори батерия. Закачаш мултицета , поставен на DCV (измерване на постоянно напрежение) на някоя вторична намотка на трафа и започваш да пробваш първичните с батерията. Когато подаваш и прекъсваш напрежението към намотката, стрелката ще отскача кратко към + и към -. Например при включване на батерията към първичната, стрелката отскача към +, а при изключване - към -. Белязваш условно извода, който е бил на + на батерията с знак "начало". После хващаш другата намотка и намираш как са разположени начало и край, така че при включване и изключване стрелката да се държи по същия начин ..... не зная дали обясних добре ....
Аз лично това не бих си го причинил, освен ако нямам жична лаНБа 40W/220V наблизо .
Свързваш двете намотки както ти падне и свързваш към 220V последователно с лампата , каквото и да стане, просто най-много да светне лампата. Ако лампата свети силно - значи свързването е неправилно. Ако свети слабо или мъждука - това е правилното свързване. При всички случаи трябва да се пробват двата варианта на свързване, за да се разбере със сигутност, кога лампата свети по-слабо, това е правилното свързване. Ако в двата случая свети силно - трябва да се вземе по-мощна лампа, примерно 100W, но за този траф (400W) няма да е нужно. Ако все пак има малка разлика в силата на светене, вероятно трафът е дефектен.
Аз лично това не бих си го причинил, освен ако нямам жична лаНБа 40W/220V наблизо .
Свързваш двете намотки както ти падне и свързваш към 220V последователно с лампата , каквото и да стане, просто най-много да светне лампата. Ако лампата свети силно - значи свързването е неправилно. Ако свети слабо или мъждука - това е правилното свързване. При всички случаи трябва да се пробват двата варианта на свързване, за да се разбере със сигутност, кога лампата свети по-слабо, това е правилното свързване. Ако в двата случая свети силно - трябва да се вземе по-мощна лампа, примерно 100W, но за този траф (400W) няма да е нужно. Ако все пак има малка разлика в силата на светене, вероятно трафът е дефектен.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: какво е това?
Миленски, хубав тороид 1 киловат с ниски загуби, я има ток в покой на първичната 20 милиампера - я не.
Това с лампата е безотказно, сполай ти за акъла!
Това с лампата е безотказно, сполай ти за акъла!
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: какво е това?
bobocamaro написа:Миленски, хубав тороид 1 киловат с ниски загуби, я има ток в покой на първичната 20 милиампера - я не...
Това имах предвид за по-мощната лампа. При мощните трафове и токът на покой е по-голям и може лампата да свети силно и в двата случая. Но както и ти казваш, добър тороид има малък ток на покой, при 400W и повече дори, ще си личи много ясно резултата от теста.
Но ако свети все пак и в двата случая, може да се приеме, че има вътрешно късо в някоя намотка.
- calidad
- Мнения: 497
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 21:02
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 2.0 AZH 4motion
- Местоположение: София-Шумен
- Контакти:
Re: какво е това?
Здравейте, подадох напрежение на общата първична намотка на вторичните излязоха опоменатите волтажи с малки разлики като най голямата разлика е на 48в мултимера ми отчете 51в не знам на какво се дължи това най вероятно на не добър мултимер. Схемата грец е KBPC 3502 като на единия пин има надпис + а на др.~ останалите два пина са без маркировка.Колеги на кой вторичен изход мога да я ползвам и какви стойности мога да очаквам. Трябва ли да ползвам допълнителна филтрация., за да изправя тока примерно, за да захраня лед осветление или зарядно за автомобил. Мисля си да го монтирам в подходяща кутия и на нея да извадя трите волтажа и да ги ползвам за различни неща. Ще съм ви благодарен за идеи и помощ при реализирането им. Благодаря
- calidad
- Мнения: 497
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 21:02
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 2.0 AZH 4motion
- Местоположение: София-Шумен
- Контакти:
Re: какво е това?
това беше също вътре.
- calidad
- Мнения: 497
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 21:02
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 2.0 AZH 4motion
- Местоположение: София-Шумен
- Контакти:
Re: какво е това?
етикет
- calidad
- Мнения: 497
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 21:02
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 2.0 AZH 4motion
- Местоположение: София-Шумен
- Контакти:
Re: какво е това?
етикет
Последна промяна от calidad на Пет 26 окт 2018 14:14, променено общо 1 път.
- calidad
- Мнения: 497
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 21:02
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 2.0 AZH 4motion
- Местоположение: София-Шумен
- Контакти:
Re: какво е това?
още нещо
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: какво е това?
Индустриално, импулсно захранване и то нелошо. Отстрани на планката трябва да има модел и от там в Гугъл параметрите.
Гледам, че е с 4 изходни напрежения и пак става за какво ли не.
P.S. Точно, видях снимката докато да напиша. Eдин от най-добрите производители
"Още нещо": мрежов EMI филтър против смущения в 220В мрежата.
Гледам, че е с 4 изходни напрежения и пак става за какво ли не.
P.S. Точно, видях снимката докато да напиша. Eдин от най-добрите производители
"Още нещо": мрежов EMI филтър против смущения в 220В мрежата.
- calidad
- Мнения: 497
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 21:02
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 2.0 AZH 4motion
- Местоположение: София-Шумен
- Контакти:
Re: какво е това?
и последно това има и два вентилатора на 24v
- calidad
- Мнения: 497
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 21:02
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 2.0 AZH 4motion
- Местоположение: София-Шумен
- Контакти:
Re: какво е това?
Колеги, това са нещата които се опитах да спася , но за съжаление не знам как да използвам( комбинирам) и ще съм ви благодарен ако ми разясните. Благодаря
Re: какво е това?
Трансформатора, греца и този големия кондензатор са от една захранваща схема. А импулсното си е друга захранваща схема. То се вижда, на единия край има куплунг за мрежово захранване, фаза L, нула N, и заземителен извод FG. На другия край са изходящите два куплунга с изводите и напреженията посочени на металната кутия. Разбира се, при работа с това импулсно, отворено така, трябва да се внимава много, поради сериозната опасност от токов удар...
- calidad
- Мнения: 497
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 21:02
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 2.0 AZH 4motion
- Местоположение: София-Шумен
- Контакти:
Re: какво е това?
да аз за това им извадих куплонзите за да се види добре на снимката.
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 161 госта