Polo 6N2 2000г. 1.4 MPI - Пали и гасне

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo и Fox
Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 606
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: 2000 AKK 2004 AWC
Местоположение: с.Чуковец

Re: Polo 6N2 2000г. 1.4 MPI - Пали и гасне

Мнениеот ivuchev » Вто 09 окт 2018 8:18


Дросел клапа . За нова




knikolow
Мнения: 4
Регистриран на: Чет 22 яну 2015 18:22
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6N2 2000г. 1.4 MPI - Пали и гасне

Мнениеот knikolow » Чет 10 яну 2019 14:06


Сега не съм писал по темата скоро въпреки , че обещах да споделя, ама то всъщност последните интервенции бяха преди коледата и имахме малко и лични проблеми и т.н . Та сега- какво постигнах от миналата година насам. Лятото бяхме стигнали до момент за голямо обслужване , масла -филтри ангренажи, ремъци и все простотии, та покрай всички тия глупости я разколачих колата и .... Някъде из нета четох че някой сменял о-пръстените които уплътняват смукателния колектор (смених ги ) и същия ден свалих целия дросел и пълно почистване докато заприлича на нов. След сглобяването на колата ( ремъци и масла и прочие) последва адаптиране на дросела с ВАГ КОМ ( да знаете след вадене на акумулатор трябва адаптация на дросела). За сравнение при еднакви условия на празен ход преди и след адаптацията имах 0,5 мс. разлика в бензиновите времена. Следа адаптацията колата замириса на парфюм отзад което не бях наблюдавал последните 2 години. Спомних си , че назад във времето съм свалял тока за зареждане и сме карали така. Оттук насетне разхода на колата си дойде в норма ( поне литър надолу падна след адаптацията). Покрай обслужването рекох да проверя "уж " новите свещи които за 2 години бяха леш. Временно открих и сложих старите да спася положението ( това не повлия на разхода ) , но си знаех че съм за смяна на свещи, но тогава нямах още 100+ лева за свещи. Това всичкото беше лятото. Сякаш с гасненето се подобриха нещата. Това да есента. Тогава със захлаждането и повечето влага пак почна да си гасне колата , а и взе да прекъсва от време на време. Рекох си нещата освен за свещи са и за кабели. и така допреди коледа, когато в един голям студ колата си остана на 3 цилиндъра. Ядосах се и поръчах оригинални ( според производителя свещи на NGK) , и нови кабели. Оказа се че от моя мързел да сменя кабели и свещи навреме е пробила и бобината, та и нова бобина сложих зорлем. Сега от този момент насам вече почти месец колата е пушка , мирише на парфюм, разход в норма .... и най -важното НИКАКВО гаснене. Това е от мен . съжалявам за големия ферман ама исках да съм последователен в обясненията. За мен лично проблема е решен.



Върни се в “Polo, Lupo & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта