Карбуратора на Полото е моно weber. Сложих преди 3 месеца газова уредба и понеже колата рядко се кара на бензин, започна да ми прави мизерии когато сутрин не съм я карал дълго, а е останала на бензин от преди!!
Явно нивото на бензина пада и трябва да напомпя здраво на няколко пъти на педала и не пали веднага!
Въпросът ми е, някакви уплътнения на бензиновата помпа ли се прецакват, 4е така гадно пада нивото на бензина?
Сложен ли е ремонтът?
Днес се оказа 4е трудно пали и като е оставена няколко 4аса на бензин. Доста върти стартера и като запали тръгва на ниски обороти за няколко секунди. След това няма никакви проблеми!!
VW Polo 1,1, 91 g, карбуратор и проблем с падане на бензин!
- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
подобен проблем имам и аз от известно време. моторът е 1,05 HZ, 88 г., карбуратор пиербург 1Б. когато колата остане няколко часа, после доста върти докато запали, иначе след това няма проблеми - пали на половин оборот и на газ и на бензин. акумулаторът е чисто нов, правена е центровка, свещи кабели са на 15 хил. км., така че явно губи гориво на студен двигател, с това си го обяснявам.
- g_velev
- Мнения: 109
- Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
проблема със сигурност не е в смесване на двете горива. Абсолютно съм сигурен в това. По-скоро ми се струва че някъде оплътнение се е разсъхнало и поема въздух от там, та затова ми пада бензина. Приканвма хората дето разбират да вземат отношение )
off topic: А едно време на москвичите какво лесно бе6е, напомпи6 си от бензиноподкачващата помпа и работата се оправя, но тук уви такава няма )
emils, моя двигател е абсолютно същия, само дето карбуратора е WEBER. но симптомите са едни и същи. Проблема явно е някъде по пътя където минава бензина, а не в карбуратора, понеже твоя и моя са различни все пак!
off topic: А едно време на москвичите какво лесно бе6е, напомпи6 си от бензиноподкачващата помпа и работата се оправя, но тук уви такава няма )
emils, моя двигател е абсолютно същия, само дето карбуратора е WEBER. но симптомите са едни и същи. Проблема явно е някъде по пътя където минава бензина, а не в карбуратора, понеже твоя и моя са различни все пак!
- emils
- Мнения: 283
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
itso написа:като почнеш да караш на газ-прецакваш бензина. може би скоро въобще няма и да пали на бензин, защото карбуратира ти стои сух и лапа мрасотиика, запушва се всичко дето е за запушване по него
джиткай си на газ и т'ва е, поне е танкана
това със сухия карбуратор се разрешава, ако се сложи байпас (или там каквото се вика), така че бензинът винаги да се върти през бензиновата помпа, дори когато колата работи на газ. чисто и просто се слага един маркуч и се връзва където трябва - съвсем лаишки казано, не разбирам от тези работи, но ваското1 ми го направи за 10 мин. въпреки че след тази манипулация се предполага, че в бензиновата част на горивната система трябва винаги да има тунджа - на, колата бая върти сутрин докато запали, а допреди няколко месеца не беше така... май пак ще посещавам нашия клубен майстор, защото не ми се ще да си съсипя новия акумулатор, а и през зимата се предполага че този проблем ще се задълбочи.
прочее, миналата седмица си купих акумулатор и за 1,05 двигател се препоръчва от 36 до 44 Ач. не повече, защото при по-голяма консумация алтернатора не може да захрани големия акумулатор и ел. системата започва да консумира от него. така ми обясниха в магазина.
- g_velev
- Мнения: 109
- Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
аз съм с акомулатор Искра 55 Аh, това което каза е вярно ако акомулатора е сух, но в магазина на VW ми дадоха съвет за електролитен акомулаторр да си взема 55 AH и така и направих, досега нямам проблеми, върти като 4акрък, не съм забелязал несто странно или съмнително, още пове4е 4е като го купик ми го пробваха с товарна вилка дали ще може генератора да го зарежда и даде много добри резултати!
Vaskoto1 ми се ще да вземе отношение по моя въпрос и да си каже мнението, please!!
поздрави на всички!!
Vaskoto1 ми се ще да вземе отношение по моя въпрос и да си каже мнението, please!!
поздрави на всички!!
- g_velev
- Мнения: 109
- Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Здравейте всички, проблема бе6е локализиран и отстранен благодарение на VASKOTO1, за което му благодаря много!!
Оказа се че подкачващата механична бензинова помпа, която е на блока бе6е протекла. Под нея беше страхотия. Беше вкарало и бензин в картера от нея, така че се наложи да сменям и маслото!
След ремонта всичко си дойде на мястото. Сега пали от четвърт
Благодаря отново!!
Оказа се че подкачващата механична бензинова помпа, която е на блока бе6е протекла. Под нея беше страхотия. Беше вкарало и бензин в картера от нея, така че се наложи да сменям и маслото!
След ремонта всичко си дойде на мястото. Сега пали от четвърт
Благодаря отново!!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта