VW Polo 1,1, 91 g, карбуратор и проблем с падане на бензин!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
g_velev
Мнения: 109
Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

VW Polo 1,1, 91 g, карбуратор и проблем с падане на бензин!

Мнениеот g_velev » Пет 14 окт 2005 13:24


Карбуратора на Полото е моно weber. Сложих преди 3 месеца газова уредба и понеже колата рядко се кара на бензин, започна да ми прави мизерии когато сутрин не съм я карал дълго, а е останала на бензин от преди!!
Явно нивото на бензина пада и трябва да напомпя здраво на няколко пъти на педала и не пали веднага!
Въпросът ми е, някакви уплътнения на бензиновата помпа ли се прецакват, 4е така гадно пада нивото на бензина?
Сложен ли е ремонтът?
Днес се оказа 4е трудно пали и като е оставена няколко 4аса на бензин. Доста върти стартера и като запали тръгва на ниски обороти за няколко секунди. След това няма никакви проблеми!!




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 14 окт 2005 14:03


Аз на газ не карам и нямя да карам ама знам следното:

При смесване на газ и бензин в колектора се отделя вода или друго яче получава се не горивна смес и ефекта е подобен на тоя дето описваш.

РАСО


itso
Мнения: 86
Регистриран на: Съб 08 окт 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот itso » Съб 15 окт 2005 7:15


като почнеш да караш на газ-прецакваш бензина. може би скоро въобще няма и да пали на бензин, защото карбуратира ти стои сух и лапа мрасотиика, запушва се всичко дето е за запушване по него :( :(
джиткай си на газ и т'ва е, поне е танкана :wink:


itso
Мнения: 86
Регистриран на: Съб 08 окт 2005 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот itso » Съб 15 окт 2005 7:18


а освен това бензина в резервоара изветрява, остава на дъното откъдето допълнително смуче мизериики


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Съб 15 окт 2005 18:12


подобен проблем имам и аз от известно време. моторът е 1,05 HZ, 88 г., карбуратор пиербург 1Б. когато колата остане няколко часа, после доста върти докато запали, иначе след това няма проблеми - пали на половин оборот и на газ и на бензин. акумулаторът е чисто нов, правена е центровка, свещи кабели са на 15 хил. км., така че явно губи гориво на студен двигател, с това си го обяснявам.


Потребителски аватар
g_velev
Мнения: 109
Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот g_velev » Пон 17 окт 2005 10:19


проблема със сигурност не е в смесване на двете горива. Абсолютно съм сигурен в това. По-скоро ми се струва че някъде оплътнение се е разсъхнало и поема въздух от там, та затова ми пада бензина. Приканвма хората дето разбират да вземат отношение :))

off topic: А едно време на москвичите какво лесно бе6е, напомпи6 си от бензиноподкачващата помпа и работата се оправя, но тук уви такава няма :))

emils, моя двигател е абсолютно същия, само дето карбуратора е WEBER. но симптомите са едни и същи. Проблема явно е някъде по пътя където минава бензина, а не в карбуратора, понеже твоя и моя са различни все пак!


Потребителски аватар
emils
Мнения: 283
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот emils » Пон 17 окт 2005 11:23


itso написа:като почнеш да караш на газ-прецакваш бензина. може би скоро въобще няма и да пали на бензин, защото карбуратира ти стои сух и лапа мрасотиика, запушва се всичко дето е за запушване по него :( :(
джиткай си на газ и т'ва е, поне е танкана :wink:

това със сухия карбуратор се разрешава, ако се сложи байпас (или там каквото се вика), така че бензинът винаги да се върти през бензиновата помпа, дори когато колата работи на газ. чисто и просто се слага един маркуч и се връзва където трябва - съвсем лаишки казано, не разбирам от тези работи, но ваското1 ми го направи за 10 мин. въпреки че след тази манипулация се предполага, че в бензиновата част на горивната система трябва винаги да има тунджа - на, колата бая върти сутрин докато запали, а допреди няколко месеца не беше така... май пак ще посещавам нашия клубен майстор, защото не ми се ще да си съсипя новия акумулатор, а и през зимата се предполага че този проблем ще се задълбочи.
прочее, миналата седмица си купих акумулатор и за 1,05 двигател се препоръчва от 36 до 44 Ач. не повече, защото при по-голяма консумация алтернатора не може да захрани големия акумулатор и ел. системата започва да консумира от него. така ми обясниха в магазина.


Потребителски аватар
g_velev
Мнения: 109
Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот g_velev » Сря 19 окт 2005 9:15


аз съм с акомулатор Искра 55 Аh, това което каза е вярно ако акомулатора е сух, но в магазина на VW ми дадоха съвет за електролитен акомулаторр да си взема 55 AH и така и направих, досега нямам проблеми, върти като 4акрък, не съм забелязал несто странно или съмнително, още пове4е 4е като го купик ми го пробваха с товарна вилка дали ще може генератора да го зарежда и даде много добри резултати!

Vaskoto1 ми се ще да вземе отношение по моя въпрос и да си каже мнението, please!!

поздрави на всички!!


Потребителски аватар
g_velev
Мнения: 109
Регистриран на: Вто 01 мар 2005 14:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово
Контакти:

Мнениеот g_velev » Сря 02 ное 2005 10:08


Здравейте всички, проблема бе6е локализиран и отстранен благодарение на VASKOTO1, за което му благодаря много!!
Оказа се че подкачващата механична бензинова помпа, която е на блока бе6е протекла. Под нея беше страхотия. Беше вкарало и бензин в картера от нея, така че се наложи да сменям и маслото!
След ремонта всичко си дойде на мястото. Сега пали от четвърт :)
Благодаря отново!!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта