Имам проблем с парното.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 18:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Имам проблем с парното.
Когато включвам вентилатора на парното на 1-ва и 2-ра степен "вие" много силно, обаче не винаги! От какво може да е? И какво да го правя?
- PESO_G40
- Мнения: 101
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
GOLFER написа:с масълце може и да стане.
Васе,колко пъти да ти кажа,че и втулките се сменят.живееме в страната на неограничените възможности.
мисля си и друго:това "поло?"има ли филтър за пречистване на въздуха влизащ през вентилатора?
1000% НЕ но сигурно може да се
измисли нещо на пежо 405 ся правил
и стана супер..
За втулките ще кажа едно,
със спринцовка капка по капка
върху втулките и след всяка капка
пускаш вентилатора по малко да върти
и ако не се оправи
тогава мисли за смяна на втулките
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
бе тва с масълцето си е баш временно решение.... и аз опрях до подобен проблем
първо зе да поприскърцва, после започна да вие, накрая явно вече толкоз се разби че като набия спирачки или пък тръгна с ряз такваз гирултия идва от отпред че се замислям дали па не му стана толкоз голям луфта че да опира по кожуха вече....
инак си намерих от едно шибнато поло, нема луфтове турбинката, ма пък зе че междувременно ми изгоре и съпротивлението за намаляне на оборотите (и на другата турбина е изгоряло тва )... между другото като казах изгоре съпротивлението, убих се да ровя и тъй и не можах да открия темата дет в миналото бях мернал как се оправяло това....
първо зе да поприскърцва, после започна да вие, накрая явно вече толкоз се разби че като набия спирачки или пък тръгна с ряз такваз гирултия идва от отпред че се замислям дали па не му стана толкоз голям луфта че да опира по кожуха вече....
инак си намерих от едно шибнато поло, нема луфтове турбинката, ма пък зе че междувременно ми изгоре и съпротивлението за намаляне на оборотите (и на другата турбина е изгоряло тва )... между другото като казах изгоре съпротивлението, убих се да ровя и тъй и не можах да открия темата дет в миналото бях мернал как се оправяло това....
- spokomen
- Мнения: 188
- Регистриран на: Сря 25 авг 2004 17:58
- Автомобил: VW Passat B3 Ford C-Max
- Двигател: RP 1991 Durateck 2_0
- Местоположение: София
- Контакти:
Погледни тук:
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_faq13#13.10.8
може и да ти помогне. Ако не е това потърси тук:
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_faq13
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_faq13#13.10.8
може и да ти помогне. Ако не е това потърси тук:
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_faq13
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта