cholaka написа: Та май маркуча за задната пръскалка ми е като лейка.
Поради тази причина единственото масто на което имах ръжда по колата(в промишленни количества) като я купих беше отвътре зад задният регистрационен номер
flameman5 написа:На мен ми пръска едновременно отпред и отзад. На какво се дължи- моторчето ли е прецакано или след него има нещо като разпределител или не знам какво точно е , но е на изходите на моторчето и в него влизат маркуетата
vlassev написа:оста е куха на Голф3 доколкото видях по моргите, иначе размерите са почти същите, но оста е малко по-къса. 85лв. му искаше главозамаения моргаджия
На 2-иките механизма е коренно различен, като моторчето е от страни на капака а движението се предава чрез рамо.
За отваряне на редуктора си мисля и аз, но като гледам е капсолован и има само една пластмасова врътка, дето е цапната с боя демек че не е желателно да се пипа щото е за регулиране.
Lizard написа:flameman5 написа:На мен ми пръска едновременно отпред и отзад. На какво се дължи- моторчето ли е прецакано или след него има нещо като разпределител или не знам какво точно е , но е на изходите на моторчето и в него влизат маркуетата
не мисля че е от моторчето по скоро нещо в казанчето. При мен като беше запуше отзад пръскаше на предните но много слабо.
Това със задната пръскалка си е проблем серизен осбено ся зимата. Оня ден като пътувах Варна - София изпръсках 1 казан 2.5л вода по джамовете. Задния много се цапа.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта