Здравейте, обръщам се за помощ по такъв въпрос.
Колата е с двигател 1,4 AEX пълна инжекция система BOSH Motronik MP 9.0. Сутрин само при студено време гасне 1-2 пъти преди да се стабилизират оборотите, след това от време на време при работа на празен ход оборотите падат от 900 на около 500 след това скачат на 1200 и отново падат на 800-900 ако преди това не загасне, това се получава и след форсиране и последващо рязко отпускане на педала . В контролера няма записани грешки. Ако имате някаква идея моля споделете я .
поло не държи обороти на празен ход
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 14 юни 2006 10:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
сваляш си въздушния филтър, целия капак и от долу има една клапа, сваляш и нейните винтове, сваляш буксата с кабелите и масата и вадиш целия дросел, взимаш кореселин и почваш с една четка да чистиш нагара - докато стане като фабрично , - монтираш и слагаш всички кабели и палиш, ако не стане проблема е във вакума
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Пон 13 ное 2006 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Банкя
Благодаря за отговора. Преди около седмица почистих основно целият блок както и пласмасовите колектори , гарнитурата под блока на дроселната клапа е здрава и не е премачкана. По отношение на вакума може би имаш право но незнам как точно да открия къде има пропуск или не дай боже пукнатина. От ХААС (сервиза) ми казаха, че пласмасовият колектор + тръбите?? струва 496 лв. Ако имаш някаква идея как да се провери плътността на зглобките или ако не съм разбрал правилно какво имаш предви под вакум моля отговори
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: krasi748 и 14 госта