Запали, угасна и тва беше.... :\

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Запали, угасна и тва беше.... :\

Мнениеот minimiro » Пет 18 фев 2005 12:02


Хелп дет се вика....
съоражението запали тази сутрин, работи на място половин минута и угасна само.... това ми се случва за първи път от както се притежаваме...
Запалих отново, 10 сек. работа и пак угасна.... сякаш бензин няма, а снощи заредих....
Върти здраво ма без грам намерение да припали....
Бензиновата помпа се чува че жужи, отворих филтъра да видя барем пръска ли спринцовката, не, не се види, дроселната клапа и тя се не види да примърдва, ко му стана дееба :\
Откачих кабела от бобината, като е на контакт скача искра, като въртя обаче чуква само веднъж и толкоз, незнам на тез коли тъй ли требе да е, ней ли кат при баба Шкода да трябва искрата да чука постоянно?
Ако има няква връзка с сегашното му състояние, на неколко пъти ми е прайло въртела с форсиране/отнемане/форсиране/отнемане на газта при палене, което пък дочух е проблем с стъпков двигател ли кво чудо там......

Ени идеас дет се вика?




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 18 фев 2005 13:26




Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 18 фев 2005 13:31


Много странно, ток и бензин като има няма как да не запали hmmmm
Сега ми идва на ума да провериш комутатора на запалването, дали има добра маса, може да не пуска ток на делкото :x Ти все пак си видял, че тока стига само до делкото ама оттам нататък......Щом бензиновата помпа работи, инжекторът няма как да не се отвори и да впръска бензин :wink: Не ми идва друго на ум, нека и колегите кажат нещо по въпроса :cry:


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Пет 18 фев 2005 13:52


Тоз датчик на Хол, къде е и кво е всъщност?
Комутатора, ко туй?
Довлякох я преди малко тука пред офиса, чекам жичкаджията от отсреща да се освободи и да я разбъзика да видим ко ше открие...
Да разбирам ли че като причина твърдо може да се изключи тоз стъпков двигател?


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 18 фев 2005 14:04


Стъпковия ти двигател е автоматичния смукач, не би трябвало проблема да е там :roll: Комутаторът на запалването е върху ЕКУ-то(поне при мен е така), представлява една плочка, която подалва импулс на датчика на хол(той се намира отстрани на делкото, в него трябва да влиза една букса с 3 кабела(по спомен).Извадете буксата на датчика и вижте като се даде на контакт дали комутаторът му подава напрежение....за съжаление не мога да ти дам снимки за улеснение :(


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Пет 18 фев 2005 18:40


ей, мноу съм загубен само ше ви кажа.....

жичкаджията разколачи половин'та електроника, комутатор-работи, датчик на хол-работи.... вика некъде по трасето се губи тока.... зе да прозвънява кабели човека, зе да развива изолации... ръчка гледа дири.... по едно време в снопа към ЕКУ-то гледа некви припой...вика тука и преди е барано...и интересно...до припоя кабела се прозвънява, насетне не ще...бе вика ти да нямаш имобилайзер добавян допълнително.... и мене ми светна...... туй чудо не съм го ползвал от камара време... цъкнах го и бръм...чакмак.... щях да се напикая от смях... проста глава ей..... и влачим нии колата през целия град...мани за срамотиите..... :))))))))))))))))))))))))))))))

марш вика за бири... :)))))))))))

инак проверих и за цени.....

комутатор (моя е на бобината) - 89
датчик на Хол - 61
Бобина в комплект с комутатора (щот понекога си заминават дружно) - 149

Извиневайте че и ващо време загубих да са в главата проста :)))))


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пет 18 фев 2005 18:45


буахахахахаха :)
мале и мен веднъж ме теглиха така със старата аларма тя беше ужас...


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16285
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пет 18 фев 2005 18:50


същия случай с моя акумулаотор важното е че всичо е наред


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пет 18 фев 2005 23:36


minimiro написа:......

Погледни и от добрата му страна, знаеш че всичко ти е изрядно по запалителната система.Направил си си профилактика :D
А тия цени къде ги гледа, защото по спомен за мойта каруца комутатора е към 60лв в Ауто Плюс...


Потребителски аватар
minimiro
Мнения: 676
Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
Автомобил: Audi A3
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот minimiro » Съб 19 фев 2005 0:11


Ми в Ауто Плюс, ма моито както и за повечето други части е кола с особенно мнение, демек винаги по-скъпия вариант :\



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 133 госта