Поло 9n 1.4 80 kс. 2008g Проблем при палене

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo и Fox
yordan_80
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 07 фев 2010 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: plovdiv bul carigradsko 6ose

Поло 9n 1.4 80 kс. 2008g Проблем при палене

Мнениеот yordan_80 » Сря 30 окт 2013 22:28


От месец насам при първото палене за деня колата гасне,после през деня никакви проблеми,иначе от втория път като запали оборотите са си нормални към 1000/1100 ,не глъхне може да се изфорсира .Бях в лицензиран сервиз и там за три дена почти нищо,казаха че можело свещите да са за смяна. Полото е на 40 000 км. само,Казаха че от софтуера няма нищо,че всичко проверили.Някой има ли някаква идея от какво може да е това гаснене?




Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1388
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Поло 9n 1.4 80 kс. 2008g Проблем при палене

Мнениеот freelancer » Чет 31 окт 2013 8:04


Здравей колега и добре дошъл в клуба на гаснещите полота. :biggrin
Имам чувството, че така ги произвеждат тези коли и явно това им е запазена марка. Има доста теми по проблема във форума, но все пак може да провериш, щом нямаш грешки по електрониката - налягане на горивото, регулатор, бобина/бобини (не знам как е при теб), дюзи (може да не затварят добре или да са задръстени от кофти бензин). Ако свещите са ти кофти ще прекъсва на празен ход. Опиши как е на празен ход студена, като я запалиш? След колко секунди гасне (5-10)? Трудно ли пали? След престой как е паленето. Пробвай да дадеш на контакт няколко пъти. Чува ли се помпата как работи в купето? Огледай вакуумните маркучи за сцепено. Виж си картерната вентилация, махни кутията с филтъра и виж дали имаш масло около дросела и го почисти.
ЕКУ, стъпково моторче (заедно с клапата върви).
След толкова изследвания по темата, според мен най-вероятно проблема е в дюзите или бензинова помпа, регулатор на горивото, от кофти бензин също не е изключено да прави така.
Колата стояла ли е без да се кара дълго време, скоро ли си я купил? Щом е само на 40 000 км. значи не е карана много и ако е стояла дълго време с малко бензин в резервоара може нещо да се е замърсило. От кога прави проблема? Най-добре дай малко предистория.
Тия от сервиза само са я закачили за 5 минути и като не е дала грешки са я зарязали. Все едно караме космически кораби, а то в една кола не са само датчиците. Важно е да се "четат" и живите данни от професионалист.
Ако откриеш причината, ще те помоля да споделиш решението, защото този проблем е хроничен.




yankov563
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 28 апр 2016 7:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 9n 1.4 80 kс. 2008g Проблем при палене

Мнениеот yankov563 » Пон 25 сеп 2017 11:12


Здравейте,
Имам такова Поло и същия проблем - трудно пали сутрин и като запали известно време работи неустойчиво. Карам я 2-3 месеца и е на 8000км след смяна на консумативи+ помпата в резервоара. Колата е стегната и е на 125000 км, но сега се появи този проблем - изписва проблем със запалването на втори цилиндър. Смениха бобините на първи и втори и пак същото. Майстора казва, че трябва да се напасват клапните, но не ми се иска да се отваря. Колата е с оригинална газ и с хубав бензин.
Присъединявам се към колегата с молба за помощ.
Благодаря предварително!




m135
Мнения: 193
Регистриран на: Нед 24 юли 2011 22:05
Автомобил: vw polo 1.4mpi
Двигател: AUD 2000
Местоположение: svishtov

Re: Поло 9n 1.4 80 kс. 2008g Проблем при палене

Мнениеот m135 » Пон 25 сеп 2017 20:25


Как са кабелите и свещите. Моята правеше номера, като поработи и загрее се оправяше. Като я напръскахме с едно пръскало за прозорци по бобината и кабелите на свещите - и бобината почна да искри, единият кабел избил. Бутнахме да видим и свещите- свършили. Явно като и дойде времето, всичко се сменя комплект.




rumenbg
Мнения: 25
Регистриран на: Вто 11 ное 2014 21:10
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 9n 1.4 80 kс. 2008g Проблем при палене

Мнениеот rumenbg » Пет 29 сеп 2017 12:18


Здравей колега,

карам същото Поло и за трите години, които го имам съм сменил четирите бобини на цилиндрите, но никога не съм имал проблем с гакнене и трудно палене. Така, както го описваш много ми прилича но проблем със свещи. Смени ги! Има вероятност и кабел да прекъсва, но е по малко вероятно! При заминала бубина прекъсва на ниски обороти!





Върни се в “Polo, Lupo & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта