Поло 9n 1.4 80 kс. 2008g Проблем при палене
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 07 фев 2010 22:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv bul carigradsko 6ose
Поло 9n 1.4 80 kс. 2008g Проблем при палене
От месец насам при първото палене за деня колата гасне,после през деня никакви проблеми,иначе от втория път като запали оборотите са си нормални към 1000/1100 ,не глъхне може да се изфорсира .Бях в лицензиран сервиз и там за три дена почти нищо,казаха че можело свещите да са за смяна. Полото е на 40 000 км. само,Казаха че от софтуера няма нищо,че всичко проверили.Някой има ли някаква идея от какво може да е това гаснене?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 9n 1.4 80 kс. 2008g Проблем при палене
Здравей колега и добре дошъл в клуба на гаснещите полота.
Имам чувството, че така ги произвеждат тези коли и явно това им е запазена марка. Има доста теми по проблема във форума, но все пак може да провериш, щом нямаш грешки по електрониката - налягане на горивото, регулатор, бобина/бобини (не знам как е при теб), дюзи (може да не затварят добре или да са задръстени от кофти бензин). Ако свещите са ти кофти ще прекъсва на празен ход. Опиши как е на празен ход студена, като я запалиш? След колко секунди гасне (5-10)? Трудно ли пали? След престой как е паленето. Пробвай да дадеш на контакт няколко пъти. Чува ли се помпата как работи в купето? Огледай вакуумните маркучи за сцепено. Виж си картерната вентилация, махни кутията с филтъра и виж дали имаш масло около дросела и го почисти.
ЕКУ, стъпково моторче (заедно с клапата върви).
След толкова изследвания по темата, според мен най-вероятно проблема е в дюзите или бензинова помпа, регулатор на горивото, от кофти бензин също не е изключено да прави така.
Колата стояла ли е без да се кара дълго време, скоро ли си я купил? Щом е само на 40 000 км. значи не е карана много и ако е стояла дълго време с малко бензин в резервоара може нещо да се е замърсило. От кога прави проблема? Най-добре дай малко предистория.
Тия от сервиза само са я закачили за 5 минути и като не е дала грешки са я зарязали. Все едно караме космически кораби, а то в една кола не са само датчиците. Важно е да се "четат" и живите данни от професионалист.
Ако откриеш причината, ще те помоля да споделиш решението, защото този проблем е хроничен.
Имам чувството, че така ги произвеждат тези коли и явно това им е запазена марка. Има доста теми по проблема във форума, но все пак може да провериш, щом нямаш грешки по електрониката - налягане на горивото, регулатор, бобина/бобини (не знам как е при теб), дюзи (може да не затварят добре или да са задръстени от кофти бензин). Ако свещите са ти кофти ще прекъсва на празен ход. Опиши как е на празен ход студена, като я запалиш? След колко секунди гасне (5-10)? Трудно ли пали? След престой как е паленето. Пробвай да дадеш на контакт няколко пъти. Чува ли се помпата как работи в купето? Огледай вакуумните маркучи за сцепено. Виж си картерната вентилация, махни кутията с филтъра и виж дали имаш масло около дросела и го почисти.
ЕКУ, стъпково моторче (заедно с клапата върви).
След толкова изследвания по темата, според мен най-вероятно проблема е в дюзите или бензинова помпа, регулатор на горивото, от кофти бензин също не е изключено да прави така.
Колата стояла ли е без да се кара дълго време, скоро ли си я купил? Щом е само на 40 000 км. значи не е карана много и ако е стояла дълго време с малко бензин в резервоара може нещо да се е замърсило. От кога прави проблема? Най-добре дай малко предистория.
Тия от сервиза само са я закачили за 5 минути и като не е дала грешки са я зарязали. Все едно караме космически кораби, а то в една кола не са само датчиците. Важно е да се "четат" и живите данни от професионалист.
Ако откриеш причината, ще те помоля да споделиш решението, защото този проблем е хроничен.
Re: Поло 9n 1.4 80 kс. 2008g Проблем при палене
Здравейте,
Имам такова Поло и същия проблем - трудно пали сутрин и като запали известно време работи неустойчиво. Карам я 2-3 месеца и е на 8000км след смяна на консумативи+ помпата в резервоара. Колата е стегната и е на 125000 км, но сега се появи този проблем - изписва проблем със запалването на втори цилиндър. Смениха бобините на първи и втори и пак същото. Майстора казва, че трябва да се напасват клапните, но не ми се иска да се отваря. Колата е с оригинална газ и с хубав бензин.
Присъединявам се към колегата с молба за помощ.
Благодаря предварително!
Имам такова Поло и същия проблем - трудно пали сутрин и като запали известно време работи неустойчиво. Карам я 2-3 месеца и е на 8000км след смяна на консумативи+ помпата в резервоара. Колата е стегната и е на 125000 км, но сега се появи този проблем - изписва проблем със запалването на втори цилиндър. Смениха бобините на първи и втори и пак същото. Майстора казва, че трябва да се напасват клапните, но не ми се иска да се отваря. Колата е с оригинална газ и с хубав бензин.
Присъединявам се към колегата с молба за помощ.
Благодаря предварително!
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: Нед 24 юли 2011 22:05
- Автомобил: vw polo 1.4mpi
- Двигател: AUD 2000
- Местоположение: svishtov
Re: Поло 9n 1.4 80 kс. 2008g Проблем при палене
Как са кабелите и свещите. Моята правеше номера, като поработи и загрее се оправяше. Като я напръскахме с едно пръскало за прозорци по бобината и кабелите на свещите - и бобината почна да искри, единият кабел избил. Бутнахме да видим и свещите- свършили. Явно като и дойде времето, всичко се сменя комплект.
Re: Поло 9n 1.4 80 kс. 2008g Проблем при палене
Здравей колега,
карам същото Поло и за трите години, които го имам съм сменил четирите бобини на цилиндрите, но никога не съм имал проблем с гакнене и трудно палене. Така, както го описваш много ми прилича но проблем със свещи. Смени ги! Има вероятност и кабел да прекъсва, но е по малко вероятно! При заминала бубина прекъсва на ниски обороти!
карам същото Поло и за трите години, които го имам съм сменил четирите бобини на цилиндрите, но никога не съм имал проблем с гакнене и трудно палене. Така, както го описваш много ми прилича но проблем със свещи. Смени ги! Има вероятност и кабел да прекъсва, но е по малко вероятно! При заминала бубина прекъсва на ниски обороти!
Re: Поло 9n 1.4 80 kс. 2008g Проблем при палене
Здравейте,
Имам такова Поло и имах същия проблем - сутрин трудно пали, след това прекъсва и гасне. Грешката беше - проблем с паленето на първи цилиндър. При размяна на кабелите на бобините нямаше промяна. С оригинална газ е и на газ няма проблем. Свалиха се дюзите и се отнесоха за почистване на стенд, смених и помпата в резервоара и за сега нямама проблем. Около Нова година не бях тук и не беше палено 10-15 дни, запали от раз без проблем, както и сега в студеното време защо е отвън.
Колега, виж дюзите и помпата!
Имам такова Поло и имах същия проблем - сутрин трудно пали, след това прекъсва и гасне. Грешката беше - проблем с паленето на първи цилиндър. При размяна на кабелите на бобините нямаше промяна. С оригинална газ е и на газ няма проблем. Свалиха се дюзите и се отнесоха за почистване на стенд, смених и помпата в резервоара и за сега нямама проблем. Около Нова година не бях тук и не беше палено 10-15 дни, запали от раз без проблем, както и сега в студеното време защо е отвън.
Колега, виж дюзите и помпата!
Re: Поло 9n 1.4 80 kс. 2008g Проблем при палене
Предлагам един малък тест. Открий къде ти е датчика за температурата на водата разкачи буксата при студен двигател и пробвай да запаалиш и ако паали нормално значи датчика е за смяна.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 113 госта