Polo 1.4 АPQ дв.1999г. - проблем с охлаждането на двигателя
Polo 1.4 АPQ дв.1999г. - проблем с охлаждането на двигателя
Вентилатора тръгва на 110 градуса. Коя е причината термошалтера или съпротивлението за втора степен. Ако на някой му се е случило да помага.
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: vw polo 1.4 АPQ дв.1999г. проблем с охлаждането на двигателя
А може да е и температурния датчик подавач информация към таблото и комп-а -показва 110 а действителната температура на антифриза да е 92-3 градуса и да нямаш проблем с датчика на вентилатора
Re: Polo 1.4 АPQ дв.1999г. - проблем с охлаждането на двигателя
Б-ря колега! Говориш за датчика който показва нормалната т-ра(90)гр.Ако е той -не би ли показвал и там някаква грешка? а там стр-ката спи на 90. Двиг. загрява когато работи на място или ако съм в натоварено градско-1или 2 скорост
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Polo 1.4 АPQ дв.1999г. - проблем с охлаждането на двигателя
Грешка няма да покаже ако дава грешна информация няма грешка освен ако не е изгорял може да го разбереш на диагностика -живи данни скоро имахме такъв случаи с Пасат данните към комп-а бяха -44 градуса а стрелката +90 другия вариант е по-лесен колата не е пъргава както преди и повишен разход на гориво. Вземи един мултицет остави го на ом-метър и замери на студен двигател на 2 и 4 краче съпротивлението трябва да е 6500ом до 6850 а на топъл двигател 250-320 ома.Това са идеите от мен за да изключи температурния датчик
Последна промяна от anonimko на Вто 17 май 2016 21:35, променено общо 1 път.
Re: Polo 1.4 АPQ дв.1999г. - проблем с охлаждането на двигателя
Благодаря за информацията. Отивам да меря съпр-то .
Re: Polo 1.4 АPQ дв.1999г. - проблем с охлаждането на двигателя
Говорим за датчика с 4 кр.който е на пластмасовото тяло с отвори за радиатора,парното и в което се стяга термостата нали?(има още 1 до него с 2кр.)Та преди 1 месец това тяло го сменя майстор и каза че е намерил оборудвано с датчиците и термостата(наложи се защото резбата за стягане на капачката на термостата се повреди)Възможно ли е това оборудвано тяло да е за друг модел vw защото на този датчик с4 кр.измервам:при студ.дв.-на горните 2 кр.-680 ом ,на долните 2-1170 ом--------при загрял дв.-на гор.2 става 450 ом на долните2-190 ом Казвай ако греша нещо ! п.п Извинявай подробен съм защото от 7 год. подържам кола с електроника и до сега съм нямал проблеми. Карал съм Шкодите -проста работа лесна за обслужване
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Polo 1.4 АPQ дв.1999г. - проблем с охлаждането на двигателя
Долните две те интересуват ,а втория датчик с двете крачета не те интересува той бе май за температурата на таблото или ако си с две степени на вентилатора да включва директно втората степен перка и компенсатора за включен климатик Вече не съм сигурен ,че с тия италянки на 1.6 АЕЕ двигател го има при заводски климатик а на APQ 1.4 този датчик го няма особено с допълнително присаждан климатик на Голф 3 с присаждан климатик също го няма .
Re: Polo 1.4 АPQ дв.1999г. - проблем с охлаждането на двигателя
Oзначава ли това че мога да карам спокойно с този датчик (1170-190 ом)или да отида при майстора и да поискам да го смени с оригинален(6500-250 ом) както пишеш по-горе
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Polo 1.4 АPQ дв.1999г. - проблем с охлаждането на двигателя
Карай спокойно датчика е добре като се има в предвид оригиналните китайски мултицети
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта