Здравейте колеги. След доста бърничкане по колата от камара газаджии, всеки от тях е бъркал по центровката и то като гледам "по слух" :) Та въпросът ми е как се правеше центровката на моя мотор с VagCom-а.
1. Влиза се в сервизен режим (не знам как се случва това, имам кабел, но не намерих откъде точно се влиза в режима)
2. Прави се центровката със стробоскоп (имам стробоскоп, имам и данните от аутодатата за моя мотор :)
3. Излиза се от сервизния режим (нещо по-специално при излизането от режима има ли)
Само да кажа, че колата е на газ (газов инжекцион). Това означава ли, че трябва да коригирам дадения в "Аутодата" ъгъл или не е необходимо.
Благодаря много за помощта :)
Поздрави
Поло 1.6 АЕЕ 75 кс - Центровка
- Prodriver
- Мнения: 646
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
- Автомобил: VW Polo VW 1300
- Двигател: AEE 1996 AB 1971
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Центровка Поло 1.6 АЕЕ 75 кс
Колега, на тоя мотор се върти делкото само доколкото знам да дойде на белези със стробоскопа.Не е необходимо да влизаш в авариен режим.И аз съм с ГИ и по същия начин разни газаджии ми бяха въртяли и си го настроих сам на заводските белези.
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Центровка Поло 1.6 АЕЕ 75 кс
Въртиш докато ти хареса динамиката,аз на моя АЕЕ така си го бях нагласил,след смяна на делкото.
А на газ имаше повече динамика от на бензин
А на газ имаше повече динамика от на бензин
- 4i4o-dido
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Центровка Поло 1.6 АЕЕ 75 кс
Ако не си в серв.р-м ,компа постоянно пипа и като пуснеш стробоскопа виждаш как белега играе.
Re: Центровка Поло 1.6 АЕЕ 75 кс
Е то за сервиз се откача буксата за температурата или се вкарва с ваком няма нищо сложно.
- shotoman
- Мнения: 456
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Центровка Поло 1.6 АЕЕ 75 кс
Somi написа:Е то за сервиз се откача буксата за температурата или се вкарва с ваком няма нищо сложно.
Е именно, нека някой обясни как да вляза в авариен режим с Ваг Кома. Иначе на тоя мотор съм убеден, че се влиза в авариен режим, понеже едно време Мишо от Герман го е правил.
- shotoman
- Мнения: 456
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Центровка Поло 1.6 АЕЕ 75 кс
Наистина ли никой не знае на АЕЕ мотора с италианско ECU от къде се влиза с VCDS Lite в сервизния режим за да се направи центровката?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Центровка Поло 1.6 АЕЕ 75 кс
Колега, какво стана с проблемите? Изгасването? Какво излезе накрая? Центровка или ЕКУ?
- shotoman
- Мнения: 456
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Центровка Поло 1.6 АЕЕ 75 кс
Колега, прободе ме в сърцето с тоя въпрос
След 1234535 майстори, след като стигнах до централата на BSM - хората произвели газовата уредба (които ми обърнаха доста внимание), след сменени: свещи (оригинални, от Германия ми ги донесоха в една кутия на VW), кабели, капачка, палец, бобина, газови инжектори, газова рейка, изпарител, маркучи, ДРОСЕЛ НОВ ОРИГИНАЛЕН (не питай за цената, че ще получа инфаркт), ЕКУ и още 20-тина нови неща, вече нямам спомен ..... колата гасне докато е студена, после е ОК.
До тука това Поло ми стъпи на цената почти на нова Шкода и ефекта е поразяващ. Сменихме всичко, което можеше да се смени, но явно не и това което прави проблема. Та така.
Сега понеже всичките газаджии са си правили центровка по слух да взема поне центровката да си оправя като хората. Иначе се опитвам да свикна психически, че като е студена пригасва докато загрее хубаво и така. Повече не ми се занимава, честно. Толкова пари и нерви хвърлих, че любовта ми към колата отдавна замина. Само да спечеля от тото-то - купувам си ФИАТ с теглич, качвам Полото, карам го пред Юнитрейд и го паля ритуално.
След 1234535 майстори, след като стигнах до централата на BSM - хората произвели газовата уредба (които ми обърнаха доста внимание), след сменени: свещи (оригинални, от Германия ми ги донесоха в една кутия на VW), кабели, капачка, палец, бобина, газови инжектори, газова рейка, изпарител, маркучи, ДРОСЕЛ НОВ ОРИГИНАЛЕН (не питай за цената, че ще получа инфаркт), ЕКУ и още 20-тина нови неща, вече нямам спомен ..... колата гасне докато е студена, после е ОК.
До тука това Поло ми стъпи на цената почти на нова Шкода и ефекта е поразяващ. Сменихме всичко, което можеше да се смени, но явно не и това което прави проблема. Та така.
Сега понеже всичките газаджии са си правили центровка по слух да взема поне центровката да си оправя като хората. Иначе се опитвам да свикна психически, че като е студена пригасва докато загрее хубаво и така. Повече не ми се занимава, честно. Толкова пари и нерви хвърлих, че любовта ми към колата отдавна замина. Само да спечеля от тото-то - купувам си ФИАТ с теглич, качвам Полото, карам го пред Юнитрейд и го паля ритуално.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Центровка Поло 1.6 АЕЕ 75 кс
Съчувствам ти братле, защото познавам това чувството много добре. Аз също вече 1 г. и месец и нещо не мога да се примиря напълно с проблема и планирам нови смени. Не знам ако се оправи гурела с какво ще се занимавам през свободното си време и къде ще си харча спестените с пот на челото пари.
Моят дръгел от време на време изгасва, ако тръгна веднага, пускам фаровете, включвам на скорост и изгасва, паля пак и няма проблеми. Това взе да се случва все по рядко.
Вчера бях свободен и реших да я паля да видим дали ще изгасне. Сутринта всичко ок, няма помен от проблема, след 2-3 часа пак я паля пускам консуматори, въртя волана и няма проблем, след 2-3 часа пак паля, пускам фаровете, пускам парното на 4 и гледам как стрелката тръгва надолу и аха да изгасне, в този момент включих на 3 степен духалката за да не изгасне и после след няколко секунди всичко ок. Моята е само на бензин, да не са дюзите нещо, ама пали перфектно, иначе по едно време първият път припалваше, втория път нямаше проблеми.
Тъпото е, че след, като инвестираш толкова в една кола, същата става непродаваема и няма избиване, за това каране докато се скапе напълно и за скраб.... и след това една Киа или Фиат.
Моят дръгел от време на време изгасва, ако тръгна веднага, пускам фаровете, включвам на скорост и изгасва, паля пак и няма проблеми. Това взе да се случва все по рядко.
Вчера бях свободен и реших да я паля да видим дали ще изгасне. Сутринта всичко ок, няма помен от проблема, след 2-3 часа пак я паля пускам консуматори, въртя волана и няма проблем, след 2-3 часа пак паля, пускам фаровете, пускам парното на 4 и гледам как стрелката тръгва надолу и аха да изгасне, в този момент включих на 3 степен духалката за да не изгасне и после след няколко секунди всичко ок. Моята е само на бензин, да не са дюзите нещо, ама пали перфектно, иначе по едно време първият път припалваше, втория път нямаше проблеми.
Тъпото е, че след, като инвестираш толкова в една кола, същата става непродаваема и няма избиване, за това каране докато се скапе напълно и за скраб.... и след това една Киа или Фиат.
Re: Поло 1.6 АЕЕ 75 кс - Центровка
Някой може ли да пусне снимка къде за белезите, които трябва да се гледат със стробоскопа.
Re: Поло 1.6 АЕЕ 75 кс - Центровка
След много мъки на Поло 1,4, 60к.с., APQ, проблемите с гасненето при студен мотор и прекъсването на ход се решиха със смяна на делко за първия проблем и нови кабели за втория. Интересното е, че слагах 3 различни делка от морги и накрая заспа с Магнет Марели. Беше малко разбито, затова махнах бронзовата "втулка", ако може да се нарече така и сложих лагерче, което струваше 15лв. Сега на -15 градуса в Русе пали и оборотите заспиват. Няма гаснене и това онова. Явно колата е капризна на делко.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта