Поло 1.6 АЕЕ 75 кс - Центровка

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Поло 1.6 АЕЕ 75 кс - Центровка

Мнениеот shotoman » Сря 05 фев 2014 9:00


Здравейте колеги. След доста бърничкане по колата от камара газаджии, всеки от тях е бъркал по центровката и то като гледам "по слух" :) Та въпросът ми е как се правеше центровката на моя мотор с VagCom-а.

1. Влиза се в сервизен режим (не знам как се случва това, имам кабел, но не намерих откъде точно се влиза в режима)
2. Прави се центровката със стробоскоп (имам стробоскоп, имам и данните от аутодатата за моя мотор :)
3. Излиза се от сервизния режим (нещо по-специално при излизането от режима има ли)

Само да кажа, че колата е на газ (газов инжекцион). Това означава ли, че трябва да коригирам дадения в "Аутодата" ъгъл или не е необходимо.

Благодаря много за помощта :)

Поздрави :drunk




Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: Центровка Поло 1.6 АЕЕ 75 кс

Мнениеот Prodriver » Сря 05 фев 2014 12:21


Колега, на тоя мотор се върти делкото само доколкото знам да дойде на белези със стробоскопа.Не е необходимо да влизаш в авариен режим.И аз съм с ГИ и по същия начин разни газаджии ми бяха въртяли и си го настроих сам на заводските белези.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Центровка Поло 1.6 АЕЕ 75 кс

Мнениеот Bai Sando » Сря 05 фев 2014 12:33


Въртиш докато ти хареса динамиката,аз на моя АЕЕ така си го бях нагласил,след смяна на делкото.
А на газ имаше повече динамика от на бензин :mrgreen


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 826
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Центровка Поло 1.6 АЕЕ 75 кс

Мнениеот 4i4o-dido » Сря 05 фев 2014 12:53


Ако не си в серв.р-м ,компа постоянно пипа и като пуснеш стробоскопа виждаш как белега играе.


Somi
Мнения: 687
Регистриран на: Вто 22 фев 2011 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Центровка Поло 1.6 АЕЕ 75 кс

Мнениеот Somi » Сря 05 фев 2014 16:20


Е то за сервиз се откача буксата за температурата или се вкарва с ваком няма нищо сложно.


Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Re: Центровка Поло 1.6 АЕЕ 75 кс

Мнениеот shotoman » Сря 05 фев 2014 17:38


Somi написа:Е то за сервиз се откача буксата за температурата или се вкарва с ваком няма нищо сложно.


Е именно, нека някой обясни как да вляза в авариен режим с Ваг Кома. Иначе на тоя мотор съм убеден, че се влиза в авариен режим, понеже едно време Мишо от Герман го е правил.


Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Re: Центровка Поло 1.6 АЕЕ 75 кс

Мнениеот shotoman » Пет 07 фев 2014 15:05


Някой? :rolleyes


Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Re: Центровка Поло 1.6 АЕЕ 75 кс

Мнениеот shotoman » Пон 10 фев 2014 19:02


Наистина ли никой не знае на АЕЕ мотора с италианско ECU от къде се влиза с VCDS Lite в сервизния режим за да се направи центровката? :eek


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Центровка Поло 1.6 АЕЕ 75 кс

Мнениеот freelancer » Чет 13 фев 2014 9:35


Колега, какво стана с проблемите? Изгасването? Какво излезе накрая? Центровка или ЕКУ?


Потребителски аватар
shotoman
Мнения: 456
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: AEE 1997
Местоположение: София
Контакти:

Re: Центровка Поло 1.6 АЕЕ 75 кс

Мнениеот shotoman » Чет 13 фев 2014 10:14


Колега, прободе ме в сърцето с тоя въпрос :Mr Green Fun

След 1234535 майстори, след като стигнах до централата на BSM - хората произвели газовата уредба (които ми обърнаха доста внимание), след сменени: свещи (оригинални, от Германия ми ги донесоха в една кутия на VW), кабели, капачка, палец, бобина, газови инжектори, газова рейка, изпарител, маркучи, ДРОСЕЛ НОВ ОРИГИНАЛЕН (не питай за цената, че ще получа инфаркт), ЕКУ и още 20-тина нови неща, вече нямам спомен ..... колата гасне докато е студена, после е ОК. :11 :11 :11 :11

До тука това Поло ми стъпи на цената почти на нова Шкода :a045 и ефекта е поразяващ. Сменихме всичко, което можеше да се смени, но явно не и това което прави проблема. Та така.

Сега понеже всичките газаджии са си правили центровка по слух да взема поне центровката да си оправя като хората. Иначе се опитвам да свикна психически, че като е студена пригасва докато загрее хубаво и така. Повече не ми се занимава, честно. Толкова пари и нерви хвърлих, че любовта ми към колата отдавна замина. Само да спечеля от тото-то - купувам си ФИАТ :mhihi с теглич, качвам Полото, карам го пред Юнитрейд и го паля ритуално. :icon_lol :mhihi


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Центровка Поло 1.6 АЕЕ 75 кс

Мнениеот freelancer » Чет 13 фев 2014 16:03


Съчувствам ти братле, защото познавам това чувството много добре. :neutral Аз също вече 1 г. и месец и нещо не мога да се примиря напълно с проблема и планирам нови смени. Не знам ако се оправи гурела с какво ще се занимавам през свободното си време и къде ще си харча спестените с пот на челото пари. :biggrin
Моят дръгел от време на време изгасва, ако тръгна веднага, пускам фаровете, включвам на скорост и изгасва, паля пак и няма проблеми. Това взе да се случва все по рядко.
Вчера бях свободен и реших да я паля да видим дали ще изгасне. Сутринта всичко ок, няма помен от проблема, след 2-3 часа пак я паля пускам консуматори, въртя волана и няма проблем, след 2-3 часа пак паля, пускам фаровете, пускам парното на 4 и гледам как стрелката тръгва надолу и аха да изгасне, в този момент включих на 3 степен духалката за да не изгасне и после след няколко секунди всичко ок. Моята е само на бензин, да не са дюзите нещо, ама пали перфектно, иначе по едно време първият път припалваше, втория път нямаше проблеми.

Тъпото е, че след, като инвестираш толкова в една кола, същата става непродаваема и няма избиване, за това каране докато се скапе напълно и за скраб.... и след това една Киа или Фиат. :mhihi


torredo
Мнения: 10
Регистриран на: Съб 27 юни 2009 9:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Поло 1.6 АЕЕ 75 кс - Центровка

Мнениеот torredo » Съб 08 окт 2016 21:32


Някой може ли да пусне снимка къде за белезите, които трябва да се гледат със стробоскопа.


studjd
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 28 фев 2010 13:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Поло 1.6 АЕЕ 75 кс - Центровка

Мнениеот studjd » Сря 11 яну 2017 21:25


След много мъки на Поло 1,4, 60к.с., APQ, проблемите с гасненето при студен мотор и прекъсването на ход се решиха със смяна на делко за първия проблем и нови кабели за втория. Интересното е, че слагах 3 различни делка от морги и накрая заспа с Магнет Марели. Беше малко разбито, затова махнах бронзовата "втулка", ако може да се нарече така и сложих лагерче, което струваше 15лв. Сега на -15 градуса в Русе пали и оборотите заспиват. Няма гаснене и това онова. Явно колата е капризна на делко.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта