Polo 1.4 MPI - работи като трактор - РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
fricker
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 18 фев 2014 1:09
Автомобил:
Двигател:

Polo 1.4 MPI - работи като трактор - РЕШЕНО

Мнениеот fricker » Вто 18 фев 2014 1:30


Здравейте , моля за съвет защото се чувствам в безизходица . От една година карам фолксваген поло 1.4 мпи и до сега нямаше никакви проблеми но напоследък колата започна да работи като трактор и не прилича на колата която беше . Няколко дни подред ми прави следните номера при запалване в студено състояние : първоначално колата пали без проблем , след като я изчакам да поработи 4 до 5 минути сядам да карам натискам газтъ и колата гасне сякаш се задавя след което опитвам повторно запалване което е 1 минута въртене на стартер докато запали . Сменяваха ми свещи , проверяваха делкото , проверяваха дросела и т.н и ми казват ше всичко и е наред но аз не мисля така и моля ако някой е имал същия проблем или знае къде и е болката да ми помогне . Благодаря предварително




Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: VW Polo 1.4 MPI - работи като трактор

Мнениеот freelancer » Вто 18 фев 2014 8:23


Здравей, колега!
Добре дошъл в клуба на гаснещите полота и сеатчета! :beer
Имам много колеги от сеат форума със същият проблем, които тука търсят помощ, защото и на тях са им казали, че колите са им "перфектни". :icon_lol
Имам същата кола. От 1 година и 3 месеца я карам и при мен беше точно обратното. В началото работеше по твърдо и гаснеше повече, сега е доста по добре, но от време на време ми гасне с консуматори, след второто палене всичко е ок. Интересното е, че по някой път не го прави!
Кликни на профила ми и ми прочети коментарите, подреди ги в хронологичен ред за да ти е ясно, какво те чака и теб, тъй като проблема ти е горе долу същия!
Имам доста опит с прословутото гаснене, точно на този двигател и още не съм го решил напълно, защото не ми се сменят части на принципа, проба-грешка, а точно това ми препоръчват по сервизите.
С радост бих обменил опит с теб, а аз имам вече доста опит (за нещастие).
Огледай си маркучите за сцепено, гумените, към дросела и от капака на клапаните към кутията на въздушният филтър.
Как са ти оборотите? Играят ли или са стабилни? Колко ги вдига на студен двигател?
Кво делко бе братле, смени си майсторите, ти нямаш делко, имаш 2 датчика (колянов и разпределителен вал). :mhihi
Огледай си блок бобината за пукнато, сцепено! Свали я, държи се на 3 болта! Цилиндрите са 1,2,3,4 от към ангренажа и съответстват на изходите на бобината(а,b,c,d), има букви на бобината или запомни как са били свързани преди това.
От кой град си?
Пробвай следното - палиш и веднага, като е студена и пускаш всички консуматори, фарове, духалката на 4 рязко, въртиш волана, ако имаш климатик и него. Обзалагам се, че ще изгасне. :mhihi
Защо я чакаш 4-5 минути? За 1-2 минути си сваля оборотите до 900(870) и е готова за летящ старт.
Бензиновата помпа как е? Бучи ли, чува ли се?
Пробвай да подаваш повече газ, по плавно, натискаш повече плавно(не рязко), да видиш дали ще изгасне.
За да работи, като трактор или влиза повече въздух, тресе, или бобината(кабели), не прави хубава искра. Виж си кабелите на тъмно?
Свети ли ти някоя лампа от време на време? ЕРС лампата свети ли?
Налягане на горивото мери ли? Направи го за всеки случай.
Забелязал съм, че при 1500 оборота на 4 та нещо не ускорява, както трябва да бъде, едно такова, лагово.(като автоматик, мудно).
Какво са проверили на дросела?
При теб постоянно ли го прави или от време на време отшумява?
Имаш ли газова уредба(дай повече подробсности), аз съм на бензин само.
При мен ако я изчакам 1-2 минути да поработи не гасне, ако не пускам консуматори разбира се.
Ако тръгнеш веднага придърпва ли по някой път?
Свали си МАП сензора, държи се на 2 рапидки и го изчисти от мазнотията, със сигурност е все едно си го топил в крем, със специален спрей за сензори, да не го прецакаш.
В момента доста хора смятат, че проблема идва от ЕКУ то, други от дросел клапата, по точно от механиката!
При мен винаги си пали без проблем, сега, обаче и аз имах по едно време трудно първо палене, припалваше и при второ палене си палеше нормално! Сега ми пали без проблем, откачена работа.
Тва с трудното палене ми намирисва на помпа, не е скъпа, сменя се само помпата, но преди това отиди при някой читав механик да ти измери налягането на горивото, с вакуум и без вакуум на регулатора!!!!
Аз ходих при 3 ма да ми мерят налягането, че 2 ма не знаеха, какво се променя, когато се махне тръбичката за вакуума, пълна трагедия.
Виж да не ти изпуска регулатора на горивото, от там също може да се дави.
Сигурно са ти гледали датчика на хол (коляновия вал), от там трудно пали обаче ако прекъсваше щеше да го запише като грешка.
При мен се случва по някой път следното, паля, пускам фаровете, не я чакам, включвам на скорост и при натискане леко на педала изгасва, само, че не го прави винаги.
Вчера примерно, паля, парното беше на 2, пускам фаровете, поработи 10 тина секунди и изгасна, без да натискам педала на газта! Паля втори път и няма проблем, вдига си оборотите при пускане на консуматори, всичко точно. След 2-3 минути отидох до едно място, изгасих я и стоя 10-15 минути. Паля пак, парното си стоеше на 3, пускам фаровете и моментално изгасна, паля пак и всичко е ок.
Започвам да се съмнявам в бензиновата помпа, въпреки, че ми мериха нялягането и беше ок, ама нещо бучи повече.
Махаш филтъра, 2 болта, пръскаш със старт спрей, около маркучите и смукателните колектори, или под дросела, ако вдигне обороти, значи влиза въздух от някъде.
Аз съм с чисто нова бобина Беру, кабелите са ми почти нови Беру, свещи НЖК по каталог и файда никаква!
Двигателя прекъсва или само се тресе и гасне?
Преди това дай повече инфо как се държи гурела при студен старт?
Клати ли ги оборотите или ги държи, като умрял свещ?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13422
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: VW Polo 1.4 MPI - работи като трактор

Мнениеот kris11 » Вто 18 фев 2014 10:37


@ freelancer как позна какъв му е двигателя след като няма посочено нито година на произовдство, нито код на двигателя. :screwy
АЕХ пак е 1,4 и MPI.

:th_up

Последна промяна от kris11 на Вто 18 фев 2014 19:54, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: VW Polo 1.4 MPI - работи като трактор

Мнениеот freelancer » Вто 18 фев 2014 10:51


6-то чувство колега! :c020 :mhihi
По принцип тия, които караме междинките(фейслифта) им казваме фв поло 1.4 МПИ. :biggrin
Нещо, като вътрешен код, пък по поведението си личи, че е или АКК или АУД. :mhihi
Но нека колегата с проблема, каже наистина какъв точно му е двигателя!

Благодаря за направеното уточнение, между другото.


fricker
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 18 фев 2014 1:09
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Polo 1.4 MPI - работи като трактор

Мнениеот fricker » Сря 19 фев 2014 7:19


Извинявам се за неграмотно написаната тема . Мерси за съветите колата се оправи имаше пробил кабел на свеща на 3-ти цилиндър и беше не моменти интересното беше че като ги пипах с ръце не ме хваща ток...


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: VW Polo 1.4 MPI - работи като трактор - РЕШЕНО

Мнениеот freelancer » Сря 19 фев 2014 13:25


Браво колега! Минал си тънко!
Може ли да кажеш кода на двигателя? :smile


Потребителски аватар
deforse
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 12 май 2015 15:42
Автомобил: VW Polo 6N2 1400 MPI
Двигател: AKK - 2000

Re: Polo 1.4 MPI - работи като трактор - РЕШЕНО

Мнениеот deforse » Пон 05 ное 2018 16:52


колегата оправи проблема и изчезна от темата. Не че аз пиша на време, но това е друг въпрос.
freelancer, ще трябва да напишеш книга за тия пОловери :) Редовно ти чета коментарите - и аз се боря все с по нещо :)


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13422
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Polo 1.4 MPI - работи като трактор - РЕШЕНО

Мнениеот kris11 » Сря 07 ное 2018 18:34


deforse написа:Редовно ти чета коментарите - и аз се боря все с по нещо :)

А ти пък нищо не уточняваш .
Може да работи като трактор и от ниско налягане на маслото / маслена помпа, затлачена мгаистрала, голям луфт в лагерите и оттам ниско налягане. Дори може да е менте маслен филтър.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта