Polo 1.4 / APQ 1998 г.-няколко въпроса за автомобила
- integrale45
- Мнения: 78
- Регистриран на: Вто 30 ное 2010 8:52
- Автомобил: Audi 80 quattro 20V
- Двигател: AJL 1997
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Polo 1.4 / APQ 1998 г.-няколко въпроса за автомобила
Здравейте,отскоро в семейния автопарк се появи гореспоменатия автомобил. В момента е на скромните 286 500 км,като може и да са повече. Смених маслото и филтрите и мотора работи много добре.Не съм сменил бензиновия филтър,защото не знем къде се намира. Оказа се,че се губи плюсът от инсталацията до компресора на климатика.Като го включа,чрез бутоните минуса се появява,а плюсът не.Като включа компресора директно към акумулатора,той тръгва и се усеща приятна хладина в купето.Някой има ли представа къде би могъл да бъде прекъснат кабела.Като натисна бутоните за климатика,светват,но компресора не тръгва.Предпазителите 29 и 30,които са за климатичната система и вентилаторите са в изправност.Предупредиха ме,че при този мотор с времето се появявал проблем с маслената магистрала и е било необходимо да се продуха или промие със специално масло системата.Някой правил ли го е?На моменти,като подавам по-рязко газ се усеща леко предръпване,но след това, зверчето очудващо хвръква.Не съм и предполагал,че малка кола с този малкия мотор може се изстрелва толкова бързо.Свещите са за смяна,дано оттам да е проблема.Видях,че трите са с резбичка,където влиза лулата,а тази на трети цилиндър към която има нещо като датчик към кабела е по друг начин.Колата досега е карана само на бензин,но като знам,че ще се навъртат около 1000 км на месец,мисля да и поставя ГИ.Дневният километраж не може да се занули.Натискам бутона,задържам го,но си стоят изминатите 1600 км.Какво може да очаквам от този автомобил с времето като проблем и евентуално как мога да ги предотвратя предварително?
Последна промяна от integrale45 на Пон 17 авг 2015 20:50, променено общо 1 път.
- mmkosev
- Мнения: 115
- Регистриран на: Съб 13 сеп 2008 7:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Няколко въпроса относно VW POLO 1.4 / APQ 1998 г.
Здравей колега.Аз съм със същия двигател.До акумолатора има един релеен блок със мисля ,че 3 предпазителя.Оттам минава управлението на компресора и перките.Насочи се там да търсиш проблема.Успех.
- integrale45
- Мнения: 78
- Регистриран на: Вто 30 ное 2010 8:52
- Автомобил: Audi 80 quattro 20V
- Двигател: AJL 1997
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Няколко въпроса относно VW POLO 1.4 / APQ 1998 г.
За черната кутия, която е прихваната върху акумулатора с 4 малки и 3 големи предпазители ли става дума?
Re: Няколко въпроса относно VW POLO 1.4 / APQ 1998 г.
За климатика в левия калник под фара има релета над клаксона са .
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроса относно VW POLO 1.4 / APQ 1998 г.
Ако искаш да нямаш ядове с маслената магистрала и със запушване на картерната вентилация зимата особенно ако слагаш газ слагай само 5W40 Проблема със зануляването на дн.километраж ти е в таблото, палчето което трябва да направи контакт се чупи от старост. Има възможност за побългаряване но трябва да разглобиш таблото а този бутон ще ти трябва и за нулиране на сервизните интервали
- integrale45
- Мнения: 78
- Регистриран на: Вто 30 ное 2010 8:52
- Автомобил: Audi 80 quattro 20V
- Двигател: AJL 1997
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Няколко въпроса относно VW POLO 1.4 / APQ 1998 г.
Извадих модула,който стои под акумулатора,но той е капсулован и няма как да разбера какво се е случило вътре.Доколкото разбирам от интернет,това е устройство за управление на перките,а те при мен работят за охлаждане на двигателя и като пусна климатика с директен плюс.Мисля да не си усложнявам нещата и да пусна един допълнителен плюс с реле и предпазител и да включвам компресора с друг бутон.Не ми се иска да побългърявам инсталацията,но като не мога да намеря причината,не виждам друг вариант.
- integrale45
- Мнения: 78
- Регистриран на: Вто 30 ное 2010 8:52
- Автомобил: Audi 80 quattro 20V
- Двигател: AJL 1997
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Няколко въпроса относно VW POLO 1.4 / APQ 1998 г.
Е какво, да пусна 5 различни теми за въпросите ми ли????????? Климатик, километраж, обслужване на мотор, маслена магистрала,вентилация на картера????? Не пиша за първи път в автомобилни форуми и знам какви са правилата! Ако измислиш по добро заглавие от това, ми го напиши, като имаш предвид, че има лимит на буквите в заглавието та темата!
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: Съб 17 май 2014 3:30
- Автомобил: VW POLO 1.4 1998
- Двигател: apq
- Местоположение: вaрнa
Re: Няколко въпроса относно VW POLO 1.4 / APQ 1998 г.
колегa имaх същия мотор дa пъргaв е и aз не вярвaх че ще е динaмичен мислех че с тези коне ще трябвa дa го бутaм :д. тa зa мaгистрaлите мaслените си реших проблемa с 5в40 нaистинa помaгa тези apq се слaвят с достa приблеми моят го спaсих от проблемa с зaпушвaнето и го продaдох после нa 1 колегa от форумa остaнa доволен. a зa тaблото бутонa е се е счупил рaзглоби го и зaлепи пaк еднa мaлкa плaстмaскa нa мястото нa стрaтa и стaвa моето е лепено пaк. много ще ти трябвa този бутон зa изчиствaне нa грешките
- integrale45
- Мнения: 78
- Регистриран на: Вто 30 ное 2010 8:52
- Автомобил: Audi 80 quattro 20V
- Двигател: AJL 1997
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Няколко въпроса относно VW POLO 1.4 / APQ 1998 г.
Благодаря Ви колеги за вниманието и насоките, които ми давате! Искам още нещо да попитам, понеже предните дръжки отвън са с повредени ключалки- липсва детайл от патрона до вътрешността, вероятно накрайник с край, като на отверка, въпросът ми е стават ли дръжки или патрони от друг модел или трябва да търся само от поло? Благодаря!
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: Съб 17 май 2014 3:30
- Автомобил: VW POLO 1.4 1998
- Двигател: apq
- Местоположение: вaрнa
Re: Няколко въпроса относно VW POLO 1.4 / APQ 1998 г.
тези нaкрaйници ги имa по мaгaзините aз си ги взех по 8лв. въпросa е е че нa поло съм виждaл 2видa тaкивa моите бяхa с 2чопa a другия вид е с кукa. виж кaкви сa точно и могa дa ти ги поръчaм и прaтя.
- integrale45
- Мнения: 78
- Регистриран на: Вто 30 ное 2010 8:52
- Автомобил: Audi 80 quattro 20V
- Двигател: AJL 1997
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: POLO 1.4 / APQ 1998 г.-няколко въпроса за автомобила
Тъй като налях ново масло 10w40, мисля да смъкна картера и да почистя цедката към маслената помпа. Предполагам че се държи на два болта, като при други wag мотори. Къде се намира бензиновия филтър?
- s7x
- Мнения: 23
- Регистриран на: Съб 22 юни 2013 15:20
- Автомобил: VW Polo 1.4
- Двигател: APQ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: POLO 1.4 / APQ 1998 г.-няколко въпроса за автомобила
Бензиновия филтър се намира отдолу след резервоара. Легни под колата и ще го видиш, с цилиндрична форма е.
Прегледай си и дросела, за тези километри ще има много нагар, ако не е чистен.
Прегледай си и дросела, за тези километри ще има много нагар, ако не е чистен.
- integrale45
- Мнения: 78
- Регистриран на: Вто 30 ное 2010 8:52
- Автомобил: Audi 80 quattro 20V
- Двигател: AJL 1997
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: POLO 1.4 / APQ 1998 г.-няколко въпроса за автомобила
Странното е, че беше чист, леко омазнен от картерните газове, но е нормално за кола на 17 години и почти 300 000 км
- integrale45
- Мнения: 78
- Регистриран на: Вто 30 ное 2010 8:52
- Автомобил: Audi 80 quattro 20V
- Двигател: AJL 1997
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: POLO 1.4 / APQ 1998 г.-няколко въпроса за автомобила
Поставих ГИ на полото и работи чудесно на газ.Напоследък обаче ми изчезна празния ход на бензин,а на газ няма проблем.Стартирвам,двигателя запалва и угасва.Като подам газ и задържа 2-3 секунди на 2000 оборота,като пусна педала на газта, има празен ход-около 900 оборота,но докато ги стабилизира,играят леко оборотите.При загрял двигател,като се пали директно на газ,държи обороти на празен ход без никакво играене.Каква може да е причината,колата върви без проблем на бензин,само това гаснене е неприятно.Преди поставянето на ГИ на няколко пъти е гаснела,огледах вакуумните маркучета,но не видях да има скъсани.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: POLO 1.4 / APQ 1998 г.-няколко въпроса за автомобила
Дросел клапа Не си играй да я оправяш няма да стане щом си сложил газ.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 152 госта