Polo 6n 1999г. APQ - Проблем с запалването
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 30 юли 2014 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
Polo 6n 1999г. APQ - Проблем с запалването
Имам VW поло 99г и зимата когато го запаля трябва да изчакам поне 5 минути за да тръгна защото като и подам газ вместо да качва обороти тя започва да се дави и изгасва.И това го прави само при студен двигател.Някой може ли да ми каже от какво може да е това и случвало ли му се е на някой нещо подобно :)
Последна промяна от niksana9401 на Чет 31 юли 2014 7:20, променено общо 2 пъти.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6n 1999г. APQ - Проблем с запалването
И аз го имах зимата, че и доскоро, но за сега се оправи и то след, като я изрязах повечко по магистралата, предполагам, че са позапушени инжекторите!
Сложи и една добавка и пробвай, ако има подобрение отиди на ултразвук, преди това си смени бензиновият филтър за по сигурно.
Празният ход не е стабилен, че и ако въртиш волана и пак гасне, при теб така ли е?
Всичко друго при мен е сменено и проверено, така, че само инжекторите останаха.
При мен се оправя по бързо, за около минута, ако изчакам, но ако тръгна направо угасва или спира, тва зимата.
Предполагам, че си прегледал температурният датчик първо?
Сложи и една добавка и пробвай, ако има подобрение отиди на ултразвук, преди това си смени бензиновият филтър за по сигурно.
Празният ход не е стабилен, че и ако въртиш волана и пак гасне, при теб така ли е?
Всичко друго при мен е сменено и проверено, така, че само инжекторите останаха.
При мен се оправя по бързо, за около минута, ако изчакам, но ако тръгна направо угасва или спира, тва зимата.
Предполагам, че си прегледал температурният датчик първо?
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 30 юли 2014 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6n 1999г. APQ - Проблем с запалването
Да когато завъртя волана на място не угасва но губи обороти даже аз съм с ел.стъкла когато натисна копчето да свалям стъклото пак прави така губи обороти докато се свали стъклото след това се нормализират.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6n 1999г. APQ - Проблем с запалването
Същата история! При въртене на волана веднага след запалване оборотите падаха и даже по някой път угасваше, при пускане и сваляне на стъклата също падане на оборотите, но не толкова осезаемо, в зависимост колко е натоварен двигателя от консуматори.
Много неща съм сменил и проверил колега, почти целият двигател и след каране в обороти по магистралата и на дълъг път наскоро, проблема изчезна, което ме навежда на мисълта, че са инжекторите проблема.
При теб може и да е друго, но ако си проверил налягането на помпата, температурният датчик, вакумите, мапа, и клапата има голяма вероятност инжекторите да плюят бензина в началото и от там нестабилен празне ход, но само при първото палене и при напълно изтинал двигател.
И при мен се оправяше, като поработи и след това си е ок.
Сложи и една добавка и покарай в обороти, примерно ако ходиш някъде, на дълъг път и ако има подобрение може и при теб да са инжекторите.
За сега ще карам така, но предполагам, че с идването на зимата ще се влоши положението, защото колкото е по студено толкова повече обогатява и когато инжекторите не пускат достатъчно при консуматори се отваря автоматичният смукач (дросел клапата) и сместа става много бедна и за това гасне, придърпва и т.н.
Оборотите иначе не играят, просто не ги задържа, нали така колега?
Много неща съм сменил и проверил колега, почти целият двигател и след каране в обороти по магистралата и на дълъг път наскоро, проблема изчезна, което ме навежда на мисълта, че са инжекторите проблема.
При теб може и да е друго, но ако си проверил налягането на помпата, температурният датчик, вакумите, мапа, и клапата има голяма вероятност инжекторите да плюят бензина в началото и от там нестабилен празне ход, но само при първото палене и при напълно изтинал двигател.
И при мен се оправяше, като поработи и след това си е ок.
Сложи и една добавка и покарай в обороти, примерно ако ходиш някъде, на дълъг път и ако има подобрение може и при теб да са инжекторите.
За сега ще карам така, но предполагам, че с идването на зимата ще се влоши положението, защото колкото е по студено толкова повече обогатява и когато инжекторите не пускат достатъчно при консуматори се отваря автоматичният смукач (дросел клапата) и сместа става много бедна и за това гасне, придърпва и т.н.
Оборотите иначе не играят, просто не ги задържа, нали така колега?
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 30 юли 2014 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6n 1999г. APQ - Проблем с запалването
Всичко съм проверим налягана на помпата,температурен датчик,вакуми и бензиновия филтър съм сменил най-вероятно ще се окажат инжекторите.Ще взема и добавка да и сложа да покарам и с добавка и ще видим какво ще стане.Иначе оборотите не играят просто не може да ги задържи.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6n 1999г. APQ - Проблем с запалването
Разправят, че черното STP било най-ефикасно, поне това прочетох по другите форуми. Аз съм пробвал с Лики Моли и да ти кажа, имаше някакъв ефект, два пъти съм слагал, но от опит мисля, че е най добре, като сложиш добавката да не я караш градско, а само в обороти на дълъг път, иначе ефекта е нулев или може да стане и по зле.
Ще видя как ще се развият нещата и следващият път ще сложа добавка, високооктанов бензин и ще я изпъна на дълъг път, даже мисля да го направя още през лятото.
Ако намеря читав сервиз из моят край ще отида на ултразвук, но и там си има риск, особено ако "масторите" не са наясно какво правят, а в моят край такива колкото искаш. За това, за сега се въздържам от ултразвук, иначе излиза по евтино от гимнастиката с добавката.
Ще видя как ще се развият нещата и следващият път ще сложа добавка, високооктанов бензин и ще я изпъна на дълъг път, даже мисля да го направя още през лятото.
Ако намеря читав сервиз из моят край ще отида на ултразвук, но и там си има риск, особено ако "масторите" не са наясно какво правят, а в моят край такива колкото искаш. За това, за сега се въздържам от ултразвук, иначе излиза по евтино от гимнастиката с добавката.
- EmilDinkov
- Мнения: 43
- Регистриран на: Съб 06 фев 2016 12:57
- Автомобил: Polo
- Двигател: APQ
Re: Polo 6n 1999г. APQ - Проблем с запалването
Същата работа съм и аз .... явно всички минаваме по този път хаха :)
Същата кола, същия мотор, същия проблем. Смених бобина,свещи, чистих дросел ... е няма и няма! И да ви кажа ми писна и рано сутрин работи 30сек до минута на място и тръгвам с мръсна газ :)
За тези добавки и аз се чудя дали да пробвам. Сега ще имам пътуване и ще я карам с 3к обората по магистралата за Бургас, но да не стане по-голям проблем само :D
За тези добавки ли говорите : http://www.taurus-bg.com/product/7/st-2015-dobavka-za-palno-pochistvane-na-gorivnata-sistema.html ; http://www.taurus-bg.com/product/6/st-2078-svrahkontsentrirana-dobavka-za-pochistvane-na-inzhektorite.html
Същата кола, същия мотор, същия проблем. Смених бобина,свещи, чистих дросел ... е няма и няма! И да ви кажа ми писна и рано сутрин работи 30сек до минута на място и тръгвам с мръсна газ :)
За тези добавки и аз се чудя дали да пробвам. Сега ще имам пътуване и ще я карам с 3к обората по магистралата за Бургас, но да не стане по-голям проблем само :D
За тези добавки ли говорите : http://www.taurus-bg.com/product/7/st-2015-dobavka-za-palno-pochistvane-na-gorivnata-sistema.html ; http://www.taurus-bg.com/product/6/st-2078-svrahkontsentrirana-dobavka-za-pochistvane-na-inzhektorite.html
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6n 1999г. APQ - Проблем с запалването
Някои все още минават, ама аз тоя път го минах и мога да ти кажа, че проблема при мен беше от вакуумите! Не слагай добавки, не ти е там проблема.
- EmilDinkov
- Мнения: 43
- Регистриран на: Съб 06 фев 2016 12:57
- Автомобил: Polo
- Двигател: APQ
Re: Polo 6n 1999г. APQ - Проблем с запалването
Вакуумите? Кои по-точно? Какво е решението на проблема или по-точно как да го реша? Казаха ми и кабели да сменя, но... щом казваш е от вакуума няма да сменям :)
Re: Polo 6n 1999г. APQ - Проблем с запалването
Да колеги разяснете това с вакумите че косата ми побеля вече с това поло и този смотан проблем!
Всичко съм сменил с ново,и нищо проблема с сутрешното палене и гаснене си остана неразрешен.Единствено инжекторите не съм почиствал но и това ще направя тези дни!
Всичко съм сменил с ново,и нищо проблема с сутрешното палене и гаснене си остана неразрешен.Единствено инжекторите не съм почиствал но и това ще направя тези дни!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 170 госта