Polo 6N2 2000г. 1.4 MPI - Пали и гасне
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 05 мар 2012 19:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kubrat
Re: Polo 6N2 2000г. 1.4 MPI - Пали и гасне
Здр! Аз се занимавах доста с този проблем. Аз и братми имаме сищите коле с една разлика аз сим с АУД а той с АКК мотор. Неговата гаснеше. Разменихме почти всичко за каквото се сетим. За да открием от какжо може да е и няма оправия. Забелязах страното му каране постояно подава каз и отпуска вместо да държи на газ до като пражи маневри. Не знам как да обясня точно. Кара на ниски обороти. Направих му забележка малко да я йурка без тези прекисжания на газста сега колата не гасне. Всички части са си неговите. От 3,4 месеца няма проблеми. Може да звучи смешно ама не струва ништо да се пробва.
Re: Polo 6N2 2000г. 1.4 MPI - Пали и гасне
Ами да за някои наистина е така може и да не си струва да се заиграваш и да хвърляш пари за части и т.н., но все пак като знам , че колата не беше така преди си струва поне да проверя някои работи. Освен това както казах колата взе и да гори малко повече от нормалното и като се има предвид , че я кара жена ми и от време на време вози бебето с нея предпочитам да е всичко наред и да съм спокоен. Тя много се изнервя с това гаснене. На нея й гасне 3 пъти докато тръгне сутрин. Аз като я изфорсирам хубаво и после като тръгна не прави повече така. Така , че ще се опитам да я правя засега. Надявах се , че някой е стигнал до решение и ще сподели, но...
- zlatomir.zlatev
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 24 юли 2016 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6N2 2000г. 1.4 MPI - Пали и гасне
Здравейте колеги, да ви споделя аз какъв проблем имах и как го оправих!ч
Преди 2 години си купих Полото 1.4 бензин 60 коня Акк Ауд.
Малко след като я обслужих и започна да ми гасне, казаха ми какво ли не студена, дроселова клапа свещи кабели бобина и тнт.
Всичко Направих , почистих дросела с спрей за карборатори Сменях кабели свещи и какво ли не още.
След като почистих дросела започна да ми патка от време на време както на ралито като върнат газа казаха ми че било от компютъра докато се нагласил алабала понеже имало преди грешки и след почистването на дросела се запопняли новите данни . Имах и липса на тяга! Паля няма значение сутрин вечер и тнт, подам газ форсирам и се чува тутутудууум а не ръъъън.
И как се оправи проблема?!!
След много четене и ненамиране на решения просто реших да обогатя сместа за горене Бензин AH100 октана и газ гааааз гаааз на високи обороти 1-2 часа и воала .... 2 години не ми е гаснела и заглъхвала сега и сега карам на 100 октана, дори ми пада разхода !
Успех!
Преди 2 години си купих Полото 1.4 бензин 60 коня Акк Ауд.
Малко след като я обслужих и започна да ми гасне, казаха ми какво ли не студена, дроселова клапа свещи кабели бобина и тнт.
Всичко Направих , почистих дросела с спрей за карборатори Сменях кабели свещи и какво ли не още.
След като почистих дросела започна да ми патка от време на време както на ралито като върнат газа казаха ми че било от компютъра докато се нагласил алабала понеже имало преди грешки и след почистването на дросела се запопняли новите данни . Имах и липса на тяга! Паля няма значение сутрин вечер и тнт, подам газ форсирам и се чува тутутудууум а не ръъъън.
И как се оправи проблема?!!
След много четене и ненамиране на решения просто реших да обогатя сместа за горене Бензин AH100 октана и газ гааааз гаааз на високи обороти 1-2 часа и воала .... 2 години не ми е гаснела и заглъхвала сега и сега карам на 100 октана, дори ми пада разхода !
Успех!
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Polo 6N2 2000г. 1.4 MPI - Пали и гасне
Колеги здравейте вчера капарирах едно такова поло 1.4 мпи за жена ми , та се абонирам и аз за темата въпреки че при огледа нямаше подобни проблеми. Още незнам кода на мотора. Но от прочетеното до тук моето мнение е че проблема се крие в бенз. Помпа, регулатор , дюзи.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N2 2000г. 1.4 MPI - Пали и гасне
На първо място дросел, после вакууми, има вариант да са спекли дюзи, но според мен е кофти бензина на някои места!
Иначе е вярно, че с по висок октан е бетон празния ход, другите писания са в сферата на фантастиката, смях се доста.
Определено проблема се дължи на дросела, прочети каква профилактика се прави, писали сме го много пъти, ако не намериш ми пиши на лични да ти обясня.
Налягането на горивото се мери много лесно, 2,5 бара с вакуум, без 3 бара.
Смени си горивния филтър и сложи добавка за дюзите, много са финни.
Иначе е вярно, че с по висок октан е бетон празния ход, другите писания са в сферата на фантастиката, смях се доста.
Определено проблема се дължи на дросела, прочети каква профилактика се прави, писали сме го много пъти, ако не намериш ми пиши на лични да ти обясня.
Налягането на горивото се мери много лесно, 2,5 бара с вакуум, без 3 бара.
Смени си горивния филтър и сложи добавка за дюзите, много са финни.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Polo 6N2 2000г. 1.4 MPI - Пали и гасне
Колега freelancer в момента какво ти е положението с гасненето? Има ли го още ? Дросела сменял ли си с нов или само профилактика?
П.с
Сещам се и за алтернатор щом гасне при включване на консуматори. Дали прави 14. волта при вкл. Консуматори. Ако е ок нещо дърпа тока на свещите , комутатор , бубина? Знам ли. В тази насока пробвал ли си нещо?
П.с
Сещам се и за алтернатор щом гасне при включване на консуматори. Дали прави 14. волта при вкл. Консуматори. Ако е ок нещо дърпа тока на свещите , комутатор , бубина? Знам ли. В тази насока пробвал ли си нещо?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N2 2000г. 1.4 MPI - Пали и гасне
Колега, от 6 години се занимавам са тази кола, всичко съм сменил!
Сега не ми гасне, имам два дросела и двата са втора употреба, но са в добро състояние.
На алтернатора ми е сменян регулатора за напрежението, прави си 14.4 без консуматори, не е от него, нали имаш акумулатор, който компенсира.
Като се натовари двигателя, трябва да мръдне дросела, за да повиши оборотите, ама той нещо не мърда или се отваря повече и става бедна смес. Някоя от пластинките, които се плъзгат по графитените писти, ако загуби контакт за момент и пак гасне, моторчето да завърти накриво и пак гасне.
Много хора го имат проблема!
Бобината я сменях, тя върви с комутатора, нова, Беру, свещи, по каталог НЖК, кабели Беру, нови.
Питай ме, какво не съм сменил!?
Ти купи ли го това поло?
Кажи кода?
Сега не ми гасне, имам два дросела и двата са втора употреба, но са в добро състояние.
На алтернатора ми е сменян регулатора за напрежението, прави си 14.4 без консуматори, не е от него, нали имаш акумулатор, който компенсира.
Като се натовари двигателя, трябва да мръдне дросела, за да повиши оборотите, ама той нещо не мърда или се отваря повече и става бедна смес. Някоя от пластинките, които се плъзгат по графитените писти, ако загуби контакт за момент и пак гасне, моторчето да завърти накриво и пак гасне.
Много хора го имат проблема!
Бобината я сменях, тя върви с комутатора, нова, Беру, свещи, по каталог НЖК, кабели Беру, нови.
Питай ме, какво не съм сменил!?
Ти купи ли го това поло?
Кажи кода?
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Polo 6N2 2000г. 1.4 MPI - Пали и гасне
Днес го регистрирах . Кода на мотора е АКК. Нямам гаснения за сега въпреки че маркуча от филтъра към картера или някакво кюмбе (маслен сепаратор)ли е незнам е скъсан яко.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N2 2000г. 1.4 MPI - Пали и гасне
Полото е същото, като моето, дано не гасне повече!
Първо си провери скоростната кутия, има един семеринг, от който изтича маслото, при всички полота на тия години е така, освен ако не е сменян вече. Маркуча, който ти е скъсан е за картерната вентилация и трябва да го смениш, струва 70 лв, от Авто плюс, сега мисля е Автогранд.
Сепаратора може да го измиеш с разредител, да го накиснеш, ако ти се занимава, може и да е задънен, а при проблем с картерната вентилация бута маслото във въздушния филтър, събира гняс през зимата и разрежда маслото, защото не може да си прекара картерните газове.
Първо си провери скоростната кутия, има един семеринг, от който изтича маслото, при всички полота на тия години е така, освен ако не е сменян вече. Маркуча, който ти е скъсан е за картерната вентилация и трябва да го смениш, струва 70 лв, от Авто плюс, сега мисля е Автогранд.
Сепаратора може да го измиеш с разредител, да го накиснеш, ако ти се занимава, може и да е задънен, а при проблем с картерната вентилация бута маслото във въздушния филтър, събира гняс през зимата и разрежда маслото, защото не може да си прекара картерните газове.
Последна промяна от freelancer на Сря 18 юли 2018 13:54, променено общо 1 път.
- dbanchev
- Мнения: 358
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Polo 6N2 2000г. 1.4 MPI - Пали и гасне
А по евтиния и чист вариант е маркуч на метър и кеч танк и мизерийте да не ти отиват в дросела и мотора.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Polo 6N2 2000г. 1.4 MPI - Пали и гасне
Маркуча за масления сепаратор го смених за 14 лв. Не оригинален но маслоустойчив идеално пасна. Скоростната кутия естествето е омаслена и има чат пат капчици .
Взел съм въпросния семеринг и в петък ще го сменяме. Въпроса ми е колко масло може да изтече от него и може ли да е прецакана вече скоростната кутия , скоростите влизат горе долу добре , задна по някога ръка, но не усещам някакво виене. Маслото може ли да е друга неоригинална марка и какъв вискозитет е?
Другото питане ми е бензиновия филтър някъде при задната гума ли е че не го видях като и се поклоних , пусти канали няма тука типично градско момче съм в панелка.
Взел съм въпросния семеринг и в петък ще го сменяме. Въпроса ми е колко масло може да изтече от него и може ли да е прецакана вече скоростната кутия , скоростите влизат горе долу добре , задна по някога ръка, но не усещам някакво виене. Маслото може ли да е друга неоригинална марка и какъв вискозитет е?
Другото питане ми е бензиновия филтър някъде при задната гума ли е че не го видях като и се поклоних , пусти канали няма тука типично градско момче съм в панелка.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N2 2000г. 1.4 MPI - Пали и гасне
За 14 лв си е супер, колкото изкара толкова, проблема е, че прогарят и се сплескват, има голям вакуум, но за тия пари не губиш нищо.
На мен семеринга ми го смениха в сервиз, малко след, като купих колата, извадих късмет, просто майстора се е усетил, за разлика от предишния, който ми каза, че нямало смисъл да я прави скоростната кутия, защото така или иначе съм щял да я сменям по нататъка.
Бях загубил около 1 литър масло, според майстора, който ми сменя семеринга и да чукна на дърво, нямам проблеми. Един колега не смени навреме семеринга и му блокира лоста, каза, че му наляли масло и всичко се оправило, надежна е кутията и проблема се решава за 5 лв ако се открие навреме.
Това с хъркането на задна и на мен ми се случваше в началото, много рядко, но откакто смених съединителя и жилото всичко си влиза перфектно, може и да е от свикване с превключването на задната.
Ако педала на съединителя се натиска по трудно, скрибуца и издава други шумове, значи е пътник, но има още хляб в него, поне 20 хил километра.
За маслото на скоростната кутия имам бледи спомени, какво беше, като отидеш в магазина за авточасти ще ти кажат точно за модела, иначе може и да е друга марка, е да не е някакъв ментак де.
Бензиновия филтър е под колата, централно, под задните седалки и резервоара. Според мен е хубаво да се смени, защото колите седят по моргите и автокъщите, и не се знае, на какво е станал бензина, а дюзите на МПИ-тата са много финни и лесно за затлачват.
Смени и маслото, 10в40 става на Фукс или Мотул, работят малко, като дизели, склонни са да им потракват повдигачите, не слагай тънко масло, няма смисъл.
Двигателят е надежден и ремонтопригоден. Освен евтината поддръжка, тия полота не познават ръждата, подцинковани са целите, моето е от Италия и все още е с оригиналното гърне на ФВ и дори отдолу няма никаква ръжда, а вече повече от 6 години стои на пътя и се кара всеки ден.
Огледай бобината, кабелите и свещите, бобината се цепи обикновено, защото е пластмасова, може да се наложи да я смениш, евентуално.
Климатик имаш ли?
На мен семеринга ми го смениха в сервиз, малко след, като купих колата, извадих късмет, просто майстора се е усетил, за разлика от предишния, който ми каза, че нямало смисъл да я прави скоростната кутия, защото така или иначе съм щял да я сменям по нататъка.
Бях загубил около 1 литър масло, според майстора, който ми сменя семеринга и да чукна на дърво, нямам проблеми. Един колега не смени навреме семеринга и му блокира лоста, каза, че му наляли масло и всичко се оправило, надежна е кутията и проблема се решава за 5 лв ако се открие навреме.
Това с хъркането на задна и на мен ми се случваше в началото, много рядко, но откакто смених съединителя и жилото всичко си влиза перфектно, може и да е от свикване с превключването на задната.
Ако педала на съединителя се натиска по трудно, скрибуца и издава други шумове, значи е пътник, но има още хляб в него, поне 20 хил километра.
За маслото на скоростната кутия имам бледи спомени, какво беше, като отидеш в магазина за авточасти ще ти кажат точно за модела, иначе може и да е друга марка, е да не е някакъв ментак де.
Бензиновия филтър е под колата, централно, под задните седалки и резервоара. Според мен е хубаво да се смени, защото колите седят по моргите и автокъщите, и не се знае, на какво е станал бензина, а дюзите на МПИ-тата са много финни и лесно за затлачват.
Смени и маслото, 10в40 става на Фукс или Мотул, работят малко, като дизели, склонни са да им потракват повдигачите, не слагай тънко масло, няма смисъл.
Двигателят е надежден и ремонтопригоден. Освен евтината поддръжка, тия полота не познават ръждата, подцинковани са целите, моето е от Италия и все още е с оригиналното гърне на ФВ и дори отдолу няма никаква ръжда, а вече повече от 6 години стои на пътя и се кара всеки ден.
Огледай бобината, кабелите и свещите, бобината се цепи обикновено, защото е пластмасова, може да се наложи да я смениш, евентуално.
Климатик имаш ли?
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Polo 6N2 2000г. 1.4 MPI - Пали и гасне
С климатик е колега и работи , да не повярваш. Поръчал съм пълна синтетика за мотора пък ще видим как е. Малко потропват повдигачите да , но не е нещо стряскащо за сега. Клапата е много чиста или е чистена или е нова . Съединителя много меко се натиска отделя по средата , на шарана много ниско и в началото ми беше малко странно. Съдейки по капчиците на скоростната мисля че щом ги има значи и масло има все още . Мисля само да долея. 75 w 90 и да не се много втелясвам. Иначе ме кефи много . Стъклата се вдигат и свалят с ключа, климатик и ел огледала. Да не забравя и еърбеците 4 наброй. Вътре не е пушено никога съдейки по тавана , пепелника и запалката. Гумите са тотал . С какъв размер са , тия са 185.55.14.?
Колата ще се газифицира задължително., защото ще бъде градската ни евридейка.
Колата ще се газифицира задължително., защото ще бъде градската ни евридейка.
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Polo 6N2 2000г. 1.4 MPI - Пали и гасне
Масло от кутията беше изтекло към 0.5 л. Но беше ново добро яявно някой се е грижил малко от малко. Сминих семерингата но оста беше леко наранена но я полирах и ще видим дали ще капче.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 08 окт 2018 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6N2 2000г. 1.4 MPI - Пали и гасне
Здравейте,преди около 3-ри месеца си купих поло 1.4 mpi.
При студен двигател понякога гасне ,но при повторното запалване няма проблем.
Също така при студен двигател когато я запаля и съответно не угасне усещам некоректна работа на двигателя.Като поработи 2,3 минути на място и се оправя.
Някаква идея!!
При студен двигател понякога гасне ,но при повторното запалване няма проблем.
Също така при студен двигател когато я запаля и съответно не угасне усещам некоректна работа на двигателя.Като поработи 2,3 минути на място и се оправя.
Някаква идея!!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта