Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI
VW Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI 75HP чудя се кой от двата мотора да избера от към гледна точка на вървенето и динамиката,икономията и разхода на гориво не ме вълнуват.
Re: VW Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI
Като не те вълнува разхода на гориво си взимаш 1.8Т или 1.9TDI, не знам защо изобщо си се насочил към тези. Иначе по въпроса конкретно, 1.4 TDi върви в пъти повече от 1.4 16V, да не говоря, че като усещане 1.4TDi се усеща в пъти по-готино от 1.6 16V GTI. А и 1.4 TDi му слагаш малко по-голямо турбо и чип и става към 120-130 коня и 300Nm въртящ, а тва 1.4 16V трябва да налееш поне 2 бона да го докараш до към 100-120 коня и пак ще е по-слабо от дизела :)
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: VW Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI
не съм имал досега дизел и малко ме притеснява този 3 цилиндровия двигател и затова питам..в момента карам 1,4 60 коня и ми харесва динамиката за такава кола.....предполагам 1,4 TDI ще е много по добро като вървене.
Re: VW Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI
1.4i спрямо 1.4TDI е като москвич.....честно. Тоя мотор е успешен за VW (1.4TDI AMF), вгражда се в в Polo 6N2, Polo 9N (до 2003 началото) ии в Audi A2, ако не беше добър, нямаше да го слагат на толкова коли, толкова години.
Единствено обслужването при 1.4i ти е към 250-300лв, тука ти е към 500-600, защото има 3 ролки, вместо една, като едната е демпферна и струва 150лв. Освен това съеднителя комплекта е 430лв приблизително на VALEO, за 1.4i беше към 250лв. Имаш и демпферен маховик, който е към 500-600лв нов, ако се скапе случайно. Но пък разхода е към 4 извън градско и 5-6 градско. Динамиката е страхотна, отделно, че можеш да го чипосаш и става към 100 коня и става доста приятна за каране количка.
Единствено обслужването при 1.4i ти е към 250-300лв, тука ти е към 500-600, защото има 3 ролки, вместо една, като едната е демпферна и струва 150лв. Освен това съеднителя комплекта е 430лв приблизително на VALEO, за 1.4i беше към 250лв. Имаш и демпферен маховик, който е към 500-600лв нов, ако се скапе случайно. Но пък разхода е към 4 извън градско и 5-6 градско. Динамиката е страхотна, отделно, че можеш да го чипосаш и става към 100 коня и става доста приятна за каране количка.
- tdi fen
- Мнения: 4245
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: VW Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI
мисля че 1.4 тди не е с демперен маховик нека някой колега да потвърди
Re: VW Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI
Аз ще потвърдя. Dual Mass Flywheel (DMF) (Демпферен) е маховика. Цена на комплект маховик + съеднителя е 950лв, което пак е евтино, на фона, че на едно 1.9JTD само маховика струва 1900лв.
- vasko__2
- Мнения: 995
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: VW Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI
Маховика на 1.4 тди е обикновен.
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: VW Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI
nikolai_an написа:VW Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI 75HP чудя се кой от двата мотора да избера от към гледна точка на вървенето и динамиката,икономията и разхода на гориво не ме вълнуват.
Насочи се към друг модел ФВ . Щом се търси динамика , а разхода остава на заден план- търси си Г4, А3 с 1.9 ТДИ.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: VW Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI
Аз съм с 1.4 тди бнм мотора- не е с демпферен маховик. Иначе за вървенето- пушка е- поне за мен ( критериите на колегите за "пушка" се различават доста
пп. на 6н2 слагат ли 1.9 тди. не съм виждал такова досега, само 1.9сди
пп. на 6н2 слагат ли 1.9 тди. не съм виждал такова досега, само 1.9сди
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI
Гледам става реч за динамики и чудесии в една тема с 1.4ТДИ
Инак 1.9 тди го има в Поло - 100 к.с.
Инак 1.9 тди го има в Поло - 100 к.с.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: VW Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI
Е тва го гледам доста време.... направо като магнит ме влече тая кола - http://www.cars.bg/c1135769 .
Но сърце не ми дава да се разделя с моята.....
Но сърце не ми дава да се разделя с моята.....
Re: VW Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI
1,4 16 101 коня там е динамиката за градско, стига с тез изпляскали печки милионици. Обслужването е в пъти по евтино и върви много, за дълго нестава че е миксер и оборотите са много за подържане на нормална скорост по магистралата 11 срещу 14 секунди до 100 как ви се струва. И моито мнение е: мерси да се чудя зимата как ще запаля и дали скоро ще изпляска демфера което е 1/3 от цената на колата , респективно демферна шайба коляновал ролки ремъци и скъпи акомулатори.
Re: VW Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI
Возил съм се на 1.4 16в и е пълен кенеф... Ръмжи и не върви, не можеш да усетиш дърпането от турбото. А умрелия дизел срещу 300лв чип го правиш 100 коня с 230 нютона въртящ момент, за разлика от умрелите 120-130 нютона на 16в-то дето като качиш няколко човека и клима и няма сила да мръдне. Да не съм карал малолитражни бензинки, да ти слушам теорийте, ама в момента съм с 4-то поло и малко или много съм им научил слабите места по моторите.
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
- Двигател:
- Местоположение: warna
Re: VW Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI
Турбодизела върви осезаемо по добре , издърпва и има очевидно доста по голям въртящ момент от бензина.
И аз го потвърждавам защото имам и дизел и бензин.
Но пък бензина е доста по пъргав особено във високите обороти , верно иска едни 4000 даже и отгоре оборота за да тръгне добре но оттамнататък бие дизела откъм вървене , разбира се с цената на доста голям разход на гориво.
Относно подръжката на двта мотора , реално при дизела има доста неща които при бензина ги няма (демпфер , дюзи , турбо , гнп , кулер ) , а това предразполага към повече разходи евентуално при ремонт.
Така или иначе ако случите на издухан мотор дали дизел или бензин все ще ремонтирате.
Разхода също не е за пренебрегване , колкото и малък да е мотора 1.4 16В си похапва едни 9-10 в града , дизела е почти наполовина.Е имате възможност за газова уредба поне.
И аз го потвърждавам защото имам и дизел и бензин.
Но пък бензина е доста по пъргав особено във високите обороти , верно иска едни 4000 даже и отгоре оборота за да тръгне добре но оттамнататък бие дизела откъм вървене , разбира се с цената на доста голям разход на гориво.
Относно подръжката на двта мотора , реално при дизела има доста неща които при бензина ги няма (демпфер , дюзи , турбо , гнп , кулер ) , а това предразполага към повече разходи евентуално при ремонт.
Така или иначе ако случите на издухан мотор дали дизел или бензин все ще ремонтирате.
Разхода също не е за пренебрегване , колкото и малък да е мотора 1.4 16В си похапва едни 9-10 в града , дизела е почти наполовина.Е имате възможност за газова уредба поне.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта