Аз бих си търсил голф дизел. 1,9 TDI, много по добре от полото. Говорим за стара кола, голфа е по качествен и по надежден и не е правен в Испания мисля.
Като съотношение качество - цена, голфа е по изгоден, а на старо цените им са същите.
Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: VW Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI
Не се сещам за добър двигател, бензин или дизел, на Поло 6N.
Re: VW Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI
freelancer написа:Аз бих си търсил голф дизел. 1,9 TDI, много по добре от полото. Говорим за стара кола, голфа е по качествен и по надежден и не е правен в Испания мисля.
Като съотношение качество - цена, голфа е по изгоден, а на старо цените им са същите.
За кой Голф говориш? Защото ако е 4, той е с 1000лв отгоре минимум! И как разбра, че е по-качествен и надежден? Карал си Голф от завода 500 000км и не ти се е счупило нещо ли? Хора, такива генерални изводи са смешни, освен, ако не сте тестови пилоти на AutoBild и не са ви давали коли да ги карате по 100-200 000км
Истината е, че с кола на втора ръка, както случиш! Ако случиш на читава, ще те слуша, ако случиш на някоя много карана и малко поддържана, няма да спреш да я правиш.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: VW Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI
Днес пътувах от Кж до хасково и обратно- 6н2 1.4 16в... много спъната кола. на баирите- а те са много все сваля до 4та на 80, където аз ги качвам с тди-то със 100 130 на 5та без да го зоря. Големия въртящ момент си казва думата
Re: VW Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI
Именно, това се опитвах да обясня, че въртящия момент е този, който прави 1.4 TDI страхотен малък мотор... Качваш хора, пускаш климатик, колата си има сила.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: VW Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI
Този път съм съгласен с Мунсито61! И аз нещо не се сещам, ама това не значи, че другите марки в класа на поло са перфектни, даже са по зле!
Снупи, не може толкова хора да са случили на все проблемни и неподдържани коли. Във форума се заговори за софтуерен проблем, че били такива по рождение и т.н., което според мен не е вярно, но е факт!
Писал съм за дизела на голф, защото не съм видял, много лоши отзиви за тези двигатели във форума. Авто Билд си правят тестовете до 100 000 км, а нашите, само те си знаят на колко са. Дори да са на по малко километри, годините си казват думата. Авто Билд има и класация на по стари коли и там голфа се класира доста по напред от полото.
Нашите класации са извън класацииите на Авто Билд.
По добре да дадеш 1000 лв в началото отколкото после да ти трошят колата и нервите по сервизите след това.
По темата:
Полото е добра кола, добър двигател, моят е 8 клапана и по принцип нямат серизони проблеми, но имат дразнещи, като за всяка стара кола!
Полото, бензинката в града си харчи, не по малко от другите марки със сходни двигатели, извънградско, ако не го настъпваш, може да падне и под 6.
Имам познат с 6N2 1.4TDI и е много доволен, доста по икономично е от бензинката.
Снупи, не може толкова хора да са случили на все проблемни и неподдържани коли. Във форума се заговори за софтуерен проблем, че били такива по рождение и т.н., което според мен не е вярно, но е факт!
Писал съм за дизела на голф, защото не съм видял, много лоши отзиви за тези двигатели във форума. Авто Билд си правят тестовете до 100 000 км, а нашите, само те си знаят на колко са. Дори да са на по малко километри, годините си казват думата. Авто Билд има и класация на по стари коли и там голфа се класира доста по напред от полото.
Нашите класации са извън класацииите на Авто Билд.
По добре да дадеш 1000 лв в началото отколкото после да ти трошят колата и нервите по сервизите след това.
По темата:
Полото е добра кола, добър двигател, моят е 8 клапана и по принцип нямат серизони проблеми, но имат дразнещи, като за всяка стара кола!
Полото, бензинката в града си харчи, не по малко от другите марки със сходни двигатели, извънградско, ако не го настъпваш, може да падне и под 6.
Имам познат с 6N2 1.4TDI и е много доволен, доста по икономично е от бензинката.
Re: VW Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI
@freelancer - За бензиновите двигатели на Polo съм съгласен, главно APQ, защото не спрях да имам проблеми с тоя мотор. Баща ми кара AUD 6N2 от година и никакви грижи! Един приятел кара 1.4 TDI AMF от две години и освен масла и ремъци, друго не е сменявал.... Ако говорите за успокорение и ръчкане до 7К оборота, разбира се, че бензинка, но не поло...по-скоро Golf 4 1.8T, там наистина динамиката е невероятна!
- go4o.m
- Мнения: 127
- Регистриран на: Съб 21 юни 2008 16:08
- Автомобил: VW POLO
- Двигател: AMF 2001
- Местоположение: София
Re: VW Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI
карам 6n2 1.4 tdi AMF двигател бяга много дори и пълен с 5 мъжаги със средно тегло 90кг,градско си хапва нафта но извънградско направо ти пълни резервоара.Миналата година май месец си направих тест,в Ямбол на OMV-то заредих за 30лв и ме закара до София с включен темпомат нон стоп на 100 км/ч. не помня тогава колко беше литър нафта за това посочих месеца който иска да смята
- red8power
- Мнения: 14
- Регистриран на: Нед 17 май 2015 1:23
- Автомобил: 6n2 TDi 66 kw
- Двигател: TDi 66kw 1.4
Re: VW Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI
go4o.m написа:карам 6n2 1.4 tdi AMF двигател бяга много дори и пълен с 5 мъжаги със средно тегло 90кг,градско си хапва нафта но извънградско направо ти пълни резервоара.Миналата година май месец си направих тест,в Ямбол на OMV-то заредих за 30лв и ме закара до София с включен темпомат нон стоп на 100 км/ч. не помня тогава колко беше литър нафта за това посочих месеца който иска да смята
И върви много, моето на магистралата вдига 180 с лекота и ги държи, разхода ми е 5.5 градско извънградско, 4-4,5 даже ми се е случвало да го нацеля в 120 км/ч да пада под 4, но не съм със 75 коня мотор, а с 90.с климатик без климатик разхода няма разлика, вървежа също. За компактен автомобил, тип хеджбек е перфектна.
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI
Можеш ли да караш от Стара Загора до Бургас със 180?
Re: VW Polo 6N2 1,4 16V 75HP vs 1,4 TDI
Той, пича nikolai_an, който зададе темата още 2015 г, явно си е купил Полото, а може би и Пасат, но така и не се върна да изкаже впечатленията си от Полото поне...
Аз мога да добавя моето мнение за бензинката 1,4 16V 75HP, че си върви много прилично, пъргава е, на 5-та си поддържа 110-130 без много напън. За какво ми е по-бърза, като че ли има къде да ги вдигам тия километри. Е, при изпреварване задължително на 3-та, щото иначе е умрела на всичко друго.
И като разход го слагам средно 7 л./100 смесено. Колкото-толкоз.
Аз мога да добавя моето мнение за бензинката 1,4 16V 75HP, че си върви много прилично, пъргава е, на 5-та си поддържа 110-130 без много напън. За какво ми е по-бърза, като че ли има къде да ги вдигам тия километри. Е, при изпреварване задължително на 3-та, щото иначе е умрела на всичко друго.
И като разход го слагам средно 7 л./100 смесено. Колкото-толкоз.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта