Polo 1.4 16v AUA Проблем при първо палене

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo и Fox
Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: POLO 1.4 16v AUA Проблем при първо палене

Мнениеот anonimko » Пон 25 юли 2016 13:58


Датчик на разпределителен вал




Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1388
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: POLO 1.4 16v AUA Проблем при първо палене

Мнениеот freelancer » Сря 27 юли 2016 7:55


Диагниостика правена ли е? Според мен не е датчика на разпределителния вал, не е и на коляновия.
А, тоя пич, твоя мастор, защо не ти примери налягането на горивото, когато не може да запалиш, а веднага тръгва да сменя помпата?
Явно е решил да те "понапомпи", някой лев!
Може да е спукан регулатора на налягането, това пак установява с мерене.
Анонимко, според мен колата си пали, като пич и без датчика на разпределителния вал.




Sunnywoman-7
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 22 юли 2016 12:58
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 1.4 16v AUA Проблем при първо палене

Мнениеот Sunnywoman-7 » Пон 01 авг 2016 9:11


Здравейте момчета! Благодаря за отговорите !
Значи диагностика и правиха два пъти и нямаше нищо,не откриваха никаква грешка. Вторият майстор първо замери налягането на горивото и каза че е в норма.Той не искаше да сменя помпата,но аз настоявах защото бях откачила вече 4 месеца с това паля-непаля.
И така,сменихме помпата и всичко е 6. Ако знаех още в началото щях това да направя,но неразбирам от коли и се доверявам на майсторите.Благодаря отново за мненията и помощта!




Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1388
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 1.4 16v AUA Проблем при първо палене

Мнениеот freelancer » Вто 02 авг 2016 7:17


Мерил е налягането на топъл двигател, сигурно след, като си я закарала, а явно помпата не може да вдигне налягане след престой, за това се мери, когато е стояла по-дълго време. Извадила си късмет, че проблема е бил в помпата, защото можеше и да не е.
Успех и безаварийно шофиране занапред! :th_up




5etrov
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 02 мар 2013 21:55
Автомобил: POLO
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: София

Re: Polo 1.4 16v AUA Проблем при първо палене

Мнениеот 5etrov » Пон 05 юни 2017 11:06


Да повдигна отново темата - при мойта кола както писах по-горе на първо палене започва да хълца 2-3 пъти за около 5 секунди и постепенно нормализира оборотите. Това при външна температура над 15 градуса, Вече два месеца откакто е по-топло и така се случи че бях заредил с бензин А-100. Никакъв проблем. Обаче вчера заредих с по-евтинко при Марешки с А-95. Е оттогава като започна пак едно хълцане и давене...
Какво сега - трябв винаги да карам с високо октанов бензин ли за да нямам проблеми с първото палене...?
П.С. с бензин от Ромпетрол А-98 пак го има хълцането, но по-малко.




yankov563
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 28 апр 2016 7:54
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 1.4 16v AUA Проблем при първо палене

Мнениеот yankov563 » Пон 25 сеп 2017 10:02


Здравейте,
И аз имам подобен проблем с POLO 1.4 бензин. Сутрин трудно пали - върти 4-5 пъти и след това прекъсва, след малко оправя. Показва грешка за проблем със запалването на втори цилиндър. Размениха кабелите на бобините с първи и пак същото. Майстора казва, че може да е от изпускателен клапан и да се свали главата и да се напаснат клапаните. Не ми се вярва и не ми се иска да се разглобява, защото е само на 125000 км. , с оригинална газ. Всички консумативи сменени + помпата в резервоара.
Моля, за малко помощ и съвет.
Благодаря предварително!




Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 2529
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Polo 1.4 16v AUA Проблем при първо палене

Мнениеот tdi fen » Пон 25 сеп 2017 11:33


измерете компресия




m135
Мнения: 193
Регистриран на: Нед 24 юли 2011 22:05
Автомобил: vw polo 1.4mpi
Двигател: AUD 2000
Местоположение: svishtov

Re: Polo 1.4 16v AUA Проблем при първо палене

Мнениеот m135 » Пон 25 сеп 2017 20:34


То затова и аз не зареждам от марешки, 2 пъти заредих и няма тяга, тресе двигателя, същата работа това лято на излизане от Пловдив посока Хисаря на Ромпетрол, натискаш и не върви. Иначе и аз като теб зареждам по равно от обикновения бензин и от по скъпия май при нас е 96, е друга е колата че и по икономично върви. И без това я карам по 4-5 хил на година не си струва да се мъча с калпави бензини.




kainy
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 06 дек 2013 17:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 1.4 16v AUA Проблем при първо палене

Мнениеот kainy » Съб 07 окт 2017 10:46


Мислех да пускам нова тема, но проблема е много сходен и на същия мотор, затова ще се прикача :)

На майка ми полото има подобен проблем. От доста време на студено пали трудно. Не държи празен ход и гасне. Гасне и при подаване на газ. Като почна да й отнема 20 минути да запали, най-сетне се реши да борим проблема. Имам същото поло, но с AWF двигателя и почнахме да проверяваме едно по едно нещата, които бяха взаимно заменими. Температурния датчик, дебитомера и бензиновата помпа са ок. Дросела е друг, но работи добре и след почистване нямаше разлика. Ламда сондата само хвърляше грешка и за съжаление на нейното Поло е различна - 6 пинова и трябваше да взема нова. След смяната на сондата, колата сега пали и държи на празен ход без проблрми (няма катализатор). При подаване на газ обаче гасне веднага или се дави малко и гасне. Ако се подаде много плавно газ, после форсира без проблеми. Загрее ли за 5 минути - няма проблеми повече. Понеделник продължаваме да я мъчим. Съмняваме за масло при свещите, поне до скоро имаше теч от главата и масло при свещите (паленето беше проблем и преди това), но го отстранихме (гарнитура, флайфане и т.н.). Всякакви идеи ще са полезни :)




kainy
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 06 дек 2013 17:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 1.4 16v AUA Проблем при първо палене

Мнениеот kainy » Пет 10 ное 2017 15:31


Проблемът е отстранен. Няколко майстора заключиха, че дроселът е за смяна, въпреки че по всичко личеше, че е наред. Забелязах обаче, че откъм 4-ти цилиндър се забелязваше теч от главата. Тя беше наскоро правена, но това е включвало само нова гарнитура. Върнах главата за пълно обслужване. Само един повдигач беше за смяна. След това няколко дена имаше помен от проблема, но вече колата не гаснеше, а само се замисляше малко след пътво палене. 2 дена по-късно вече няма никакво замисляне или давене при подаване на газ.





Върни се в “Polo, Lupo & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта