Polo 1.4 / APQ 1998 г.-няколко въпроса за автомобила
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
- Двигател:
- Местоположение: warna
Re: POLO 1.4 / APQ 1998 г.-няколко въпроса за автомобила
Споко и още проблеми ще се появят особено след поставянето на ГИ .
- integrale45
- Мнения: 78
- Регистриран на: Вто 30 ное 2010 8:52
- Автомобил: Audi 80 quattro 20V
- Двигател: AJL 1997
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: POLO 1.4 / APQ 1998 г.-няколко въпроса за автомобила
На 1.8Т AJL съм сложил същата марка ГИ и не съм имал проблеми 25 000 км.Просто със застудяването се зачести и ще се смъква дросела да се чисти,защото това не съм го правил.Леко е омазнен от картерната вентилация.Не виждам с какво може да вреди ГИ,не е обикновена газова с плочка.
- integrale45
- Мнения: 78
- Регистриран на: Вто 30 ное 2010 8:52
- Автомобил: Audi 80 quattro 20V
- Двигател: AJL 1997
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: POLO 1.4 / APQ 1998 г.-няколко въпроса за автомобила
Почистих дросела от нагара,който никога не е бил свалян,адаптирах го и нещата заспаха.
Re: POLO 1.4 / APQ 1998 г.-няколко въпроса за автомобила
Е ок колега аз имам същият проблем...какво е решението при Гаснене , успя ли да го оправиш моля споделете отворил съм такава тема
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=7&t=448645
Дросела ми е ок, възможно ли е ако е инжекцион колата да са се зацапали дюзите и затова да гасне??? 1.4i Polo 1998г. Бензин /Газ
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=7&t=448645
Дросела ми е ок, възможно ли е ако е инжекцион колата да са се зацапали дюзите и затова да гасне??? 1.4i Polo 1998г. Бензин /Газ
- integrale45
- Мнения: 78
- Регистриран на: Вто 30 ное 2010 8:52
- Автомобил: Audi 80 quattro 20V
- Двигател: AJL 1997
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Polo 1.4 / APQ 1998 г.-няколко въпроса за автомобила
Реших да сменя маслообирачите и да почистя картера,понеже капака на клапаните беше омаслен и маслото понамаляваше.Маслообирачите бяха твърди като камък,а като смъкнах картера,цедката беше учудващо чиста,нямаше никакво наслояване.Почистих всичко с обезмаслител и сглобих мотора отдолу. Биелните лагери бяха в добро състояние за изминатите 290 000 км.Картерът явно досега не е бил отварян,защото беше с оригиналния силикон.Мисля,че е такъв,понеже беше супер симетрично разположен по блока.За тези,които решат да го смъкват да знаят, че се налага да се разкачи дясната полуоска,за да се развие единия от 20-те болта.
- integrale45
- Мнения: 78
- Регистриран на: Вто 30 ное 2010 8:52
- Автомобил: Audi 80 quattro 20V
- Двигател: AJL 1997
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Polo 1.4 / APQ 1998 г.-няколко въпроса за автомобила
Някой има ли представа жило за съединител от сеат ибиза 1,9SDI дали ще стане за полото.Дават ми такова оригинално.Другият вариант е да купя ново,което има вероятност да изкара пак 1-2 години-изтъркало се е силиконовото покритие върху металното жило до вилката и опира,стържейки в бронята.
- integrale45
- Мнения: 78
- Регистриран на: Вто 30 ное 2010 8:52
- Автомобил: Audi 80 quattro 20V
- Двигател: AJL 1997
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Polo 1.4 / APQ 1998 г.-няколко въпроса за автомобила
В крайна сметка проблема с гасненето се оказа в бензиновата помпа. Започваше да работи с почукване. Смених я и за 4 месеца 1 път не е правила проблема. Тази която смъкнах не беше оригинална ,но като я отворих,видях,че четките са максимално износени. Имам едно питане. Вчера видях,че има някакви черни проводници към ключалката на багажника,които не са свързани с централното. Вижда се,че са за автоматично отключване без намеса на ключ и механизмът на дръжката за отваряне . Този модел има ли такъв бутон в купето или само с дистанционното може да се отключва? Дистанционното за централното не е оригиналното. Като натискам копчето с картинка на отворен багажник,диодчето светва,но нищо не случва.
jpg images
imgurl
jpg images
imgurl
Последна промяна от integrale45 на Пет 14 апр 2017 9:31, променено общо 1 път.
- ivanovkbg
- Мнения: 850
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2007 4Motion
- Местоположение: София
Re: Polo 1.4 / APQ 1998 г.-няколко въпроса за автомобила
Колега, ще си позволя да ти дам малък съвет за този мотор, дано нямаш нищо против. Карах Голф 3 с мотор AEX, но той е същия като този.
Та, за да нямаш проблеми, задължително зимата, когато е много студено го оставяй да позагрее на място и задължително на определен интервал от време сваляй картерната вентилация(или там както му се вика), отзад на мотора с 3 шестограма има хваната една кутийка, та тая често зимата се пълни с вода, която замръзва и става мазало. Казвам го от личен опит, защото аз моята не я бях поглеждал и една много студена вечер и без да чакам да загрее за по-малко от 20 километра изхвърли всичкото масло и стана мазало.
Та, за да нямаш проблеми, задължително зимата, когато е много студено го оставяй да позагрее на място и задължително на определен интервал от време сваляй картерната вентилация(или там както му се вика), отзад на мотора с 3 шестограма има хваната една кутийка, та тая често зимата се пълни с вода, която замръзва и става мазало. Казвам го от личен опит, защото аз моята не я бях поглеждал и една много студена вечер и без да чакам да загрее за по-малко от 20 километра изхвърли всичкото масло и стана мазало.
- integrale45
- Мнения: 78
- Регистриран на: Вто 30 ное 2010 8:52
- Автомобил: Audi 80 quattro 20V
- Двигател: AJL 1997
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Polo 1.4 / APQ 1998 г.-няколко въпроса за автомобила
Благодаря за съвета,Ще направя необходимото,за да се кара още дълго време тази кола
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта