Така е Zografski! Напълно съм съгласен и по мои наблюдения, единствения начин да се адаптира клапата е чрез ВАГ-КОМ, дори и да се адаптира се адаптирва според състоянието на двигателя и ако смуче въздух си омазва настройките.
Ако има грешки, не може да се адаптира въобще!
Забелязах и друг ефект, ако клапата е адаптирана преди това с ВАГ-КОМ, обаче влиза неотчетен въздух, компа я адаптира според състоянието на двигателя, което означава, че след отстраняване на проблема трябва за по сигурно, даже мисля за задължително, да се изтрият грешките и да се зададат отново фабричните настройки на клапата, пак с ВАГ-КОМ!
Това със "самоадаптацията" на клапата е много относително, в повечето случаи или не го прави, или го прави, ама не, както трябва.
За това, най добре всеки, който има подобна кола да си купи кабел, така се спестяват много пари за излишни диагностики.
Polo 6n1,1.4i 1998г гасне на празен ход
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
- zografski
- Мнения: 2588
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Polo 6n1,1.4i 1998г гасне на празен ход
Точно така е За пример ще ти дам и сегашната ми машина, тя сама се адаптира всеки път като дам на контакт(искам или не), нооо въпреки всичко ми е останал този навик, всяка година преди зимата да си чистя дросела, дебитомера, пране на K&N-а и смяна на горивния филтър и като свърша с тези неща (1-2 часа), задължително слизам при колата с лаптоп-а и си правя и адаптация с VCDS-а. А колегата щом не може да адаптира или софутера не му го позволява или има наистина проблем с дросела! А когато колата има пробив във въздушната система или някакъв подобен проблем (те трудно се хващат) забрави да ти се самоадаптира дросела като хората , да не говорим че може и да не сте го изчистили като хората! Аз лично като го чистя, го чистя на запален двигател и като му отворя клапата, пръскам и вътре малко от спрея за почистване на дросели и по този начин препарата достига и до дюзите, най-много внимание при чистенето трябва да се обърне на ръбовете на клапата! При нашите горива и специално при тоя мотор, нагара много бързо се наслагва и реално всяка година имаш 1 тежко замърсен дросел или поне при мен винаги беше тежко "кален".
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6n1,1.4i 1998г гасне на празен ход
Zografski, къде забрави сепаратора?
Мисля, че можеш съвсем спокойно да включиш и него в зимната профилактика!
Аз моят дорсел съм го чистил само веднъж и в интерес на истината нямаше много нагар, в рамките на нормалното, иначе съгласен, че най-важното е да се изчисти около отвора на "пеперудата", особено отдолу, трябва, като се погледне срещу светлината отвора около клапата да се вижда съвсем ясно.
За целта свалих дросела и така го чистих, направо грейна.
За съжаление това с адаптацията го разбрах по трудния начин.
Мисля, че можеш съвсем спокойно да включиш и него в зимната профилактика!
Аз моят дорсел съм го чистил само веднъж и в интерес на истината нямаше много нагар, в рамките на нормалното, иначе съгласен, че най-важното е да се изчисти около отвора на "пеперудата", особено отдолу, трябва, като се погледне срещу светлината отвора около клапата да се вижда съвсем ясно.
За целта свалих дросела и така го чистих, направо грейна.
За съжаление това с адаптацията го разбрах по трудния начин.
- zografski
- Мнения: 2588
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Polo 6n1,1.4i 1998г гасне на празен ход
Честно казано никога не съм го чистил и си нямам на идея как става, но съм 100% убеден, че ако го почистя ще има усезаема разлика!!! Можеш ли да ми пратиш инфо някакво как се чисти тая чикия? Винги съм се чудил, но винаги съм го отебавал, ноо съм сиг, че е задръстен вече тоя сепаратор или каквото е газовете които връща обратно в мотора
Re: Polo 6n1,1.4i 1998г гасне на празен ход
Дросел клапата е адаптирана както трябва, почистена и сме изчистили грешките .. Така да кажа , че карах колата една седмица само на бензин и гасненето вече изчезна явно в дюзите е бил проблема сега само си остана пушенето с белия дим....
freelancer как се чисти този пуст Сепаратор??? той връща газове , а те не се ли набиват във въздушния филтър и го задръстват??
ако има някаква промяна ще я споделя веднага!!!
freelancer как се чисти този пуст Сепаратор??? той връща газове , а те не се ли набиват във въздушния филтър и го задръстват??
ако има някаква промяна ще я споделя веднага!!!
Re: Polo 6n,1.4 1998г гасне при смяна на предавките и спиране
Колеги моля за помощ.Имам поло 6 N 1998 двигател APQ ili APO.Проблема ми е , че при спиране на наклон и смяна на предавките на по- ниска колата гасне после пали без проблем .Забелязах че се случва когато оборотите падат под 1900. При студен двигател първо палене за деня пали без проблем държи празен ход без прблеми.На диагностика излезе стъпков мотор и дросел клапа смемени.Сменени са горивен филтър въздушен филтър. Преди години сменен бензинова помпа.Моля посечете къде мога да я закарам за читав ремонт и диагностик .
Благодаря предварително
Благодаря предварително
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 16 госта