Polo 6n1,1.4i 1998г гасне на празен ход

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6n1,1.4i 1998г гасне на празен ход

Мнениеот freelancer » Пет 04 дек 2015 11:49


Така е Zografski! Напълно съм съгласен и по мои наблюдения, единствения начин да се адаптира клапата е чрез ВАГ-КОМ, дори и да се адаптира се адаптирва според състоянието на двигателя и ако смуче въздух си омазва настройките.
Ако има грешки, не може да се адаптира въобще!
Забелязах и друг ефект, ако клапата е адаптирана преди това с ВАГ-КОМ, обаче влиза неотчетен въздух, компа я адаптира според състоянието на двигателя, което означава, че след отстраняване на проблема трябва за по сигурно, даже мисля за задължително, да се изтрият грешките и да се зададат отново фабричните настройки на клапата, пак с ВАГ-КОМ!
Това със "самоадаптацията" на клапата е много относително, в повечето случаи или не го прави, или го прави, ама не, както трябва.
За това, най добре всеки, който има подобна кола да си купи кабел, така се спестяват много пари за излишни диагностики. :c020




Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2588
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Polo 6n1,1.4i 1998г гасне на празен ход

Мнениеот zografski » Пет 04 дек 2015 12:11


Точно така е :th_up За пример ще ти дам и сегашната ми машина, тя сама се адаптира всеки път като дам на контакт(искам или не), нооо въпреки всичко ми е останал този навик, всяка година преди зимата да си чистя дросела, дебитомера, пране на K&N-а и смяна на горивния филтър и като свърша с тези неща (1-2 часа), задължително слизам при колата с лаптоп-а и си правя и адаптация с VCDS-а. А колегата щом не може да адаптира или софутера не му го позволява или има наистина проблем с дросела! А когато колата има пробив във въздушната система или някакъв подобен проблем (те трудно се хващат) забрави да ти се самоадаптира дросела като хората , да не говорим че може и да не сте го изчистили като хората! Аз лично като го чистя, го чистя на запален двигател и като му отворя клапата, пръскам и вътре малко от спрея за почистване на дросели и по този начин препарата достига и до дюзите, най-много внимание при чистенето трябва да се обърне на ръбовете на клапата! При нашите горива и специално при тоя мотор, нагара много бързо се наслагва и реално всяка година имаш 1 тежко замърсен дросел или поне при мен винаги беше тежко "кален".


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6n1,1.4i 1998г гасне на празен ход

Мнениеот freelancer » Пет 04 дек 2015 13:21


Zografski, къде забрави сепаратора? :biggrin
Мисля, че можеш съвсем спокойно да включиш и него в зимната профилактика! :mhihi
Аз моят дорсел съм го чистил само веднъж и в интерес на истината нямаше много нагар, в рамките на нормалното, иначе съгласен, че най-важното е да се изчисти около отвора на "пеперудата", особено отдолу, трябва, като се погледне срещу светлината отвора около клапата да се вижда съвсем ясно. :smile
За целта свалих дросела и така го чистих, направо грейна. :c020
За съжаление това с адаптацията го разбрах по трудния начин. :mhihi


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2588
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Polo 6n1,1.4i 1998г гасне на празен ход

Мнениеот zografski » Пет 04 дек 2015 15:34


Честно казано никога не съм го чистил и си нямам на идея как става, но съм 100% убеден, че ако го почистя ще има усезаема разлика!!! Можеш ли да ми пратиш инфо някакво как се чисти тая чикия? Винги съм се чудил, но винаги съм го отебавал, ноо съм сиг, че е задръстен вече тоя сепаратор или каквото е газовете които връща обратно в мотора


Потребителски аватар
jekuto
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 09 май 2015 8:18
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6n1,1.4i 1998г гасне на празен ход

Мнениеот jekuto » Съб 05 дек 2015 20:31


Дросел клапата е адаптирана както трябва, почистена и сме изчистили грешките .. Така да кажа , че карах колата една седмица само на бензин и гасненето вече изчезна явно в дюзите е бил проблема сега само си остана пушенето с белия дим....
freelancer как се чисти този пуст Сепаратор??? той връща газове , а те не се ли набиват във въздушния филтър и го задръстват??

ако има някаква промяна ще я споделя веднага!!!


vcholakov
Мнения: 4
Регистриран на: Пон 10 юли 2017 11:18
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6n,1.4 1998г гасне при смяна на предавките и спиране

Мнениеот vcholakov » Пон 10 юли 2017 11:29


Колеги моля за помощ.Имам поло 6 N 1998 двигател APQ ili APO.Проблема ми е , че при спиране на наклон и смяна на предавките на по- ниска колата гасне после пали без проблем .Забелязах че се случва когато оборотите падат под 1900. При студен двигател първо палене за деня пали без проблем държи празен ход без прблеми.На диагностика излезе стъпков мотор и дросел клапа смемени.Сменени са горивен филтър въздушен филтър. Преди години сменен бензинова помпа.Моля посечете къде мога да я закарам за читав ремонт и диагностик .

Благодаря предварително



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 16 госта