Поло 1.4 МПИ 60кс 2000г след ремонт на скоростна кутия.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 21 окт 2015 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
Поло 1.4 МПИ 60кс 2000г след ремонт на скоростна кутия.
ЗДР. колеги искам да Ви споделя какво ми се случи и да помоля за малко помощ. Пета скорост изключва и реших да я отремонтирам защото намерих читава 5-та скорост, и така свалихме кутията отворихме капачката отстрани извадихме 5-та и се оказа ,че синхронизатора е много износен. Сменихме синхронизатора сложих нов съединител на LUK комплект, семерина на избирача и ново масло зглобихме кутията слагаме всичко по местата и ефект от тия пари където ги дадох няма, всичко си е по строму 5-та пак си изключва както преди отворихме пак капака отстрани за да натегнем още малко виката но нищо не се получава НЕ МОГА ДА РАЗБЕРА КАКЪВ Е ПРОБЛЕМА,ако някой знае моля за попмощ.Благодаря Ви предварително колеги
Re: поло 1.4 МПИ 60кс 2000г след ремонт на скоростна кутия.
Достатъчно ли е натегната вилката ? Муфата трябва да идва равно и малко на вътре от колелото.Мерихте ли муфата и гледахте ли вилката за износване при нея си личи?
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 21 окт 2015 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
Re: поло 1.4 МПИ 60кс 2000г след ремонт на скоростна кутия.
Вилката не е износена, натегнахме я до последно а за тоя луфт на муфата не мога да разбера за каде ми говориш
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 21 окт 2015 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
Re: поло 1.4 МПИ 60кс 2000г след ремонт на скоростна кутия.
Не не ми прилича на износен. Възможно ли е вътре да има нещо износено?
Re: поло 1.4 МПИ 60кс 2000г след ремонт на скоростна кутия.
И аз имам проблем. На байрите или като подам по-рязко газ и 5 скорост изключва. Помагайте какъв може да е проблемът?
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Поло 1.4 МПИ 60кс 2000г след ремонт на скоростна кутия.
първо виж колко масло имаш в кутията
за да изключва трябва да има износване което пък се получава от липса на масло
износва се вилката където контактува с муфата,също може да се износят зъбите на муфата
примерно ако изключваш 5-та без да ползваш съединител а само дърпаш лоста тогава зъбите на муфата се заоблят и тя излиза
за да изключва трябва да има износване което пък се получава от липса на масло
износва се вилката където контактува с муфата,също може да се износят зъбите на муфата
примерно ако изключваш 5-та без да ползваш съединител а само дърпаш лоста тогава зъбите на муфата се заоблят и тя излиза
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Поло 1.4 МПИ 60кс 2000г след ремонт на скоростна кутия.
Преди 20 години 5тата изключваше на едно Поло, като отворих кутията се оказа, че причината са едни износени зъбчета, които трябва да са с форма на лястовича опашка, точно те осъществяват зацепването, ама не знам как да ги опиша по-точно.
Такива зъбчета има на зъбчатката за 5та скорост и на още един чарк, който предава въртенето от зъбчатката към вала, вилката движи точно този чарк.
Оправих го като унищожих на струг износената част на зъбчетата и те започнаха да зацепват с не толкова износената си вътрешна част.
Такива зъбчета има на зъбчатката за 5та скорост и на още един чарк, който предава въртенето от зъбчатката към вала, вилката движи точно този чарк.
Оправих го като унищожих на струг износената част на зъбчетата и те започнаха да зацепват с не толкова износената си вътрешна част.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Поло 1.4 МПИ 60кс 2000г след ремонт на скоростна кутия.
ktamen написа:Оправих го като унищожих на струг износената част на зъбчетата и те започнаха да зацепват с не толкова износената си вътрешна част.
на муфата ли си престъргал зъбите?
челно ли? а после какги направи пак остри?
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Поло 1.4 МПИ 60кс 2000г след ремонт на скоростна кутия.
Не помня какво стъргах, мина много време оттогава.
Със сигурност стъргах само челно, нищо не съм острил. Май стъргах зъбчатката, а не муфата.
Зъбчетата които подкъсих бяха с форма на лястовича опашка, краищата им бяха заоблени, точно заоблената част премахнах.
Полото вероятно е било около 85 набор, дизел.
Със сигурност стъргах само челно, нищо не съм острил. Май стъргах зъбчатката, а не муфата.
Зъбчетата които подкъсих бяха с форма на лястовича опашка, краищата им бяха заоблени, точно заоблената част премахнах.
Полото вероятно е било около 85 набор, дизел.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта