Поло 1.4 МПИ 60кс 2000г след ремонт на скоростна кутия.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
capitana79
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 21 окт 2015 10:31
Автомобил:
Двигател:

Поло 1.4 МПИ 60кс 2000г след ремонт на скоростна кутия.

Мнениеот capitana79 » Пет 13 ное 2015 18:51


ЗДР. колеги искам да Ви споделя какво ми се случи и да помоля за малко помощ. Пета скорост изключва и реших да я отремонтирам защото намерих читава 5-та скорост, и така свалихме кутията отворихме капачката отстрани извадихме 5-та и се оказа ,че синхронизатора е много износен. Сменихме синхронизатора сложих нов съединител на LUK комплект, семерина на избирача и ново масло зглобихме кутията слагаме всичко по местата и ефект от тия пари където ги дадох няма, всичко си е по строму 5-та пак си изключва както преди отворихме пак капака отстрани за да натегнем още малко виката но нищо не се получава НЕ МОГА ДА РАЗБЕРА КАКЪВ Е ПРОБЛЕМА,ако някой знае моля за попмощ.Благодаря Ви предварително колеги




Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: поло 1.4 МПИ 60кс 2000г след ремонт на скоростна кутия.

Мнениеот djshomi » Съб 14 ное 2015 9:29


Достатъчно ли е натегната вилката ? Муфата трябва да идва равно и малко на вътре от колелото.Мерихте ли муфата и гледахте ли вилката за износване при нея си личи?


capitana79
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 21 окт 2015 10:31
Автомобил:
Двигател:

Re: поло 1.4 МПИ 60кс 2000г след ремонт на скоростна кутия.

Мнениеот capitana79 » Съб 14 ное 2015 9:35


Вилката не е износена, натегнахме я до последно а за тоя луфт на муфата не мога да разбера за каде ми говориш


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: поло 1.4 МПИ 60кс 2000г след ремонт на скоростна кутия.

Мнениеот djshomi » Нед 15 ное 2015 8:31


Там дето влиза вилката канала.


capitana79
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 21 окт 2015 10:31
Автомобил:
Двигател:

Re: поло 1.4 МПИ 60кс 2000г след ремонт на скоростна кутия.

Мнениеот capitana79 » Нед 15 ное 2015 10:09


Не не ми прилича на износен. Възможно ли е вътре да има нещо износено?


vencivw
Мнения: 36
Регистриран на: Пет 03 мар 2017 23:16
Автомобил:
Двигател:

Re: поло 1.4 МПИ 60кс 2000г след ремонт на скоростна кутия.

Мнениеот vencivw » Чет 13 юли 2017 11:31


И аз имам проблем. На байрите или като подам по-рязко газ и 5 скорост изключва. Помагайте какъв може да е проблемът?


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Поло 1.4 МПИ 60кс 2000г след ремонт на скоростна кутия.

Мнениеот moimoimoi » Чет 03 авг 2017 20:40


първо виж колко масло имаш в кутията

за да изключва трябва да има износване което пък се получава от липса на масло
износва се вилката където контактува с муфата,също може да се износят зъбите на муфата
примерно ако изключваш 5-та без да ползваш съединител а само дърпаш лоста тогава зъбите на муфата се заоблят и тя излиза


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6115
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Поло 1.4 МПИ 60кс 2000г след ремонт на скоростна кутия.

Мнениеот ktamen » Чет 03 авг 2017 21:56


Преди 20 години 5тата изключваше на едно Поло, като отворих кутията се оказа, че причината са едни износени зъбчета, които трябва да са с форма на лястовича опашка, точно те осъществяват зацепването, ама не знам как да ги опиша по-точно.
Такива зъбчета има на зъбчатката за 5та скорост и на още един чарк, който предава въртенето от зъбчатката към вала, вилката движи точно този чарк.
Оправих го като унищожих на струг износената част на зъбчетата и те започнаха да зацепват с не толкова износената си вътрешна част.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Поло 1.4 МПИ 60кс 2000г след ремонт на скоростна кутия.

Мнениеот moimoimoi » Чет 10 авг 2017 5:43


ktamen написа:Оправих го като унищожих на струг износената част на зъбчетата и те започнаха да зацепват с не толкова износената си вътрешна част.


на муфата ли си престъргал зъбите?
челно ли? а после какги направи пак остри?
Прикачени файлове
Снимки0123.jpg


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6115
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Поло 1.4 МПИ 60кс 2000г след ремонт на скоростна кутия.

Мнениеот ktamen » Чет 10 авг 2017 6:02


Не помня какво стъргах, мина много време оттогава.
Със сигурност стъргах само челно, нищо не съм острил. Май стъргах зъбчатката, а не муфата.
Зъбчетата които подкъсих бяха с форма на лястовича опашка, краищата им бяха заоблени, точно заоблената част премахнах.
Полото вероятно е било около 85 набор, дизел.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта