Наближава :arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 2019 (30. Август - 01. Септември 2019г.)

Polo 6N2 1.4 MPI, 2000 - Схема бушоните над акумулатора и връзката с охлаждащия вентилатор

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo и Fox
dmarkov
Мнения: 119
Регистриран на: Чет 11 юни 2015 23:17
Автомобил: VW Polo 6n2
Двигател: AKK - 2000

Polo 6N2 1.4 MPI, 2000 - Схема бушоните над акумулатора и връзката с охлаждащия вентилатор

Мнениеот dmarkov » Пон 01 авг 2016 19:36


Здравейте колеги,

Днес си смених акумулатора и се загледах в силовите бушони над него. Тъй като колата е от 2 месеца моя не бях загледал, но бушон 20А е изгорял. Разрових се и намерих една тема, в която имаше частична информация по която гадая, как са при мен. Моля някой колега, който знае как са да ги опишем (включително 30А-ровите за какво са) - ще е полезно и за други колеги.

Колата няма климатик и бушоните вървят така:
10А - черен кабел / предполагам за вентилатора на парното
20А - червен кабел / за охлаждащия вентилатор на радиатора
30А - няма кабел / климатик или ABS
30А - няма кабел / климатик или ABS

Нагледно:
Изображение

Мисля, че 20А е за вентилатора на радиатора, тъй като вентилатора е сменян и има прекъснат кабел.

Ето куплунга:
Изображение

Смених бушона с нов, а вентилатора мисля да го заменя скоро понеже е много шумен и не върви леко.

Та навява ме тази история на размисли, защо е прекъснат кабела. Предполагам вентилатора е със две степени и отрязабия кабел да е бавната?

Според вас, защо нещата изглеждат така?




Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1450
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6N2 1.4 MPI, 2000 - Схема бушоните над акумулатора и връзката с охлаждащия вентилатор

Мнениеот freelancer » Вто 02 авг 2016 7:12


Ето ти информация за бушоните. Този червения на акумулатора, който е 10А може да го махнеш, ако нямаш климатик, поредполагам, че ти си го сложил, или така си е било?
Виж темата:
viewtopic.php?t=425628


dmarkov
Мнения: 119
Регистриран на: Чет 11 юни 2015 23:17
Автомобил: VW Polo 6n2
Двигател: AKK - 2000

Re: Polo 6N2 1.4 MPI, 2000 - Схема бушоните над акумулатора и връзката с охлаждащия вентилатор

Мнениеот dmarkov » Вто 02 авг 2016 14:47


Там си беше, 20А беше изгорял и го смених докато чоплех - да е сменен. Колега ти имаш ли климатик? Каква е логиката да има кабел и бушон при положение, че нямам фабрично?
Има ли две степени вентилатора - срязания кабел?

Да обобщя за други колеги, които ще попаднат на темата.
10А Климатик
20А Охлаждащ вентилатор на радиатора
30А ABS
30A ABS


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1450
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6N2 1.4 MPI, 2000 - Схема бушоните над акумулатора и връзката с охлаждащия вентилатор

Мнениеот freelancer » Вто 02 авг 2016 15:14


Ами, както забелязваш и аз съм пускал подобна тема, от отговорите на колеги и от намерената информация излиза, че този червеният бушон е за климатик, само той е 10А, друг 10А няма.
Нямам климатик!
Перката има две степени, но не съм се задълбочавал толкова, стига ми, че при около 90 градуса се пуска, върши си работата, поне за сега, да чукна на дърво.
Ако намериш някакво по различно инфо за червения бушон пиши, аз не намерих, а и не съм и търсил.


Потребителски аватар
GunterHalil
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 05 май 2019 12:28
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6N2 1.4 MPI, 2000 - Схема бушоните над акумулатора и връзката с охлаждащия вентилатор

Мнениеот GunterHalil » Нед 05 май 2019 12:42


Здравейте приятели, аз съм нов потребител и скоро си купих автомобил VW Polo 6n2 1.4 MPI от 2000г. Имам проблем с тази Кутия с бушони над акумулатора. Намерих кутията и я поръчах, но не мога да намеря изходната широка букса с 4 дупки. Търсих тази букса, но не мога да я намеря, а и нямам идея какво е наименованието й. БУксата има окис и не дава маса! Може ли някой да ми помогне? Благодаря предварително!


Потребителски аватар
ivuchev
Мнения: 690
Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
Местоположение: Перник

Re: Polo 6N2 1.4 MPI, 2000 - Схема бушоните над акумулатора и връзката с охлаждащия вентилатор

Мнениеот ivuchev » Сря 15 май 2019 20:42


Зимаш една стара четка за зъби , контактен спрей и пръскаш и търкаш и докато не я светнеш и спираш да се занимаваш с глупости.
И проверяваш задължително скоростната кутия за теч , има една семеринга която се сменя бързо и лесно и струва 3 лв. Нивото на маслото в ск. Кутия следиш редовно.


fluks
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 07 май 2019 23:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6N2 1.4 MPI, 2000 - Схема бушоните над акумулатора и връзката с охлаждащия вентилатор

Мнениеот fluks » Сря 15 май 2019 21:17


Какво не разбирате , кабелите под ред са така - черния който ти е най-ляв идва от динамо , следващия червен е за блока към релетата , след което нямаш кабел защото не си дизел та да имаш за подгряващи свещи , след което пак нямаш там е за компресора(климатика). Бушоните са 10А климатик(просто ти е оборудвана кутията) 20А Вентилатор на радиатора и 2 по 30 за ABS. Перката е едностепенна иначе ще има резисторен блок.
Към другия колега и контактен спрей и малка бронзова четка продават се в железария(четката) и контактния спрей във всеки магазин за автоаксесоари.
И както ти каза колегата семеринга и си доливаш маслото и си я следиш(кутията) с кеф си карайте.


Потребителски аватар
GunterHalil
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 05 май 2019 12:28
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6N2 1.4 MPI, 2000 - Схема бушоните над акумулатора и връзката с охлаждащия вентилатор

Мнениеот GunterHalil » Чет 16 май 2019 13:28


Аз имам 3 кабела: един черен и два червени този последния кабел които е най тънък на 4 ти канал незнам за какво служи.


Потребителски аватар
GunterHalil
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 05 май 2019 12:28
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6N2 1.4 MPI, 2000 - Схема бушоните над акумулатора и връзката с охлаждащия вентилатор

Мнениеот GunterHalil » Чет 16 май 2019 13:50


vw-1.jpg
vw-1.jpg (36.1 KиБ) Видяна 244 пъти
60386394_468287780602519_6179199784109211648_n.jpg
60386394_468287780602519_6179199784109211648_n.jpg (43.88 KиБ) Видяна 244 пъти
60458542_1231249547042925_5633915310349221888_n.jpg
60458542_1231249547042925_5633915310349221888_n.jpg (32.59 KиБ) Видяна 238 пъти


Колеги, на втората снимка е оригиналната ми букса, която е с четири кабела. Третата снимка е на букса, която си поръчах, но е с три кабела / не съм обърнал внимание/, а моята оригинална букса е повредена и не държат щипките. Въпросът ми към Вас е мога ли да използвам новата букса с три кабела? Като запоя буксата трябва да отпадна четвъртия кабел, проблем ли ще е според Вас? Също така на първата снимка отбелязах с червено, кабел, който не знам за какво служи. Като го откача се включват перката на радиатора, климатика и печката. Според Вас, ако отпадна този кабел на първата снимка, за който Ви споменах току що и сложа тази букса, която е с три кабела, ще имам ли проблем? Благодаря Ви предварително!


fluks
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 07 май 2019 23:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6N2 1.4 MPI, 2000 - Схема бушоните над акумулатора и връзката с охлаждащия вентилатор

Мнениеот fluks » Пет 17 май 2019 22:50


На първата снимка ти е кабела за компресора(климатика) на втората това което си отбелязал е 4 гнездо което отива към 10А бушон на климатика.Проследи си кабела къде отива и си пусни един кабел вътре не е трудно , взел си я за кола без климатик.



Върни се в “Polo, Lupo & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта