Здравейте колеги,
Днес си смених акумулатора и се загледах в силовите бушони над него. Тъй като колата е от 2 месеца моя не бях загледал, но бушон 20А е изгорял. Разрових се и намерих една тема, в която имаше частична информация по която гадая, как са при мен. Моля някой колега, който знае как са да ги опишем (включително 30А-ровите за какво са) - ще е полезно и за други колеги.
Колата няма климатик и бушоните вървят така:
10А - черен кабел / предполагам за вентилатора на парното
20А - червен кабел / за охлаждащия вентилатор на радиатора
30А - няма кабел / климатик или ABS
30А - няма кабел / климатик или ABS
Нагледно:
Мисля, че 20А е за вентилатора на радиатора, тъй като вентилатора е сменян и има прекъснат кабел.
Ето куплунга:
Смених бушона с нов, а вентилатора мисля да го заменя скоро понеже е много шумен и не върви леко.
Та навява ме тази история на размисли, защо е прекъснат кабела. Предполагам вентилатора е със две степени и отрязабия кабел да е бавната?
Според вас, защо нещата изглеждат така?
Polo 6N2 1.4 MPI, 2000 - Схема бушоните над акумулатора и връзката с охлаждащия вентилатор
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N2 1.4 MPI, 2000 - Схема бушоните над акумулатора и връзката с охлаждащия вентилатор
Ето ти информация за бушоните. Този червения на акумулатора, който е 10А може да го махнеш, ако нямаш климатик, поредполагам, че ти си го сложил, или така си е било?
Виж темата:
viewtopic.php?t=425628
Виж темата:
viewtopic.php?t=425628
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: Чет 11 юни 2015 23:17
- Автомобил: VW Polo 6n2
- Двигател: AKK - 2000
Re: Polo 6N2 1.4 MPI, 2000 - Схема бушоните над акумулатора и връзката с охлаждащия вентилатор
Там си беше, 20А беше изгорял и го смених докато чоплех - да е сменен. Колега ти имаш ли климатик? Каква е логиката да има кабел и бушон при положение, че нямам фабрично?
Има ли две степени вентилатора - срязания кабел?
Да обобщя за други колеги, които ще попаднат на темата.
10А Климатик
20А Охлаждащ вентилатор на радиатора
30А ABS
30A ABS
Има ли две степени вентилатора - срязания кабел?
Да обобщя за други колеги, които ще попаднат на темата.
10А Климатик
20А Охлаждащ вентилатор на радиатора
30А ABS
30A ABS
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6N2 1.4 MPI, 2000 - Схема бушоните над акумулатора и връзката с охлаждащия вентилатор
Ами, както забелязваш и аз съм пускал подобна тема, от отговорите на колеги и от намерената информация излиза, че този червеният бушон е за климатик, само той е 10А, друг 10А няма.
Нямам климатик!
Перката има две степени, но не съм се задълбочавал толкова, стига ми, че при около 90 градуса се пуска, върши си работата, поне за сега, да чукна на дърво.
Ако намериш някакво по различно инфо за червения бушон пиши, аз не намерих, а и не съм и търсил.
Нямам климатик!
Перката има две степени, но не съм се задълбочавал толкова, стига ми, че при около 90 градуса се пуска, върши си работата, поне за сега, да чукна на дърво.
Ако намериш някакво по различно инфо за червения бушон пиши, аз не намерих, а и не съм и търсил.
- GunterHalil
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 05 май 2019 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6N2 1.4 MPI, 2000 - Схема бушоните над акумулатора и връзката с охлаждащия вентилатор
Здравейте приятели, аз съм нов потребител и скоро си купих автомобил VW Polo 6n2 1.4 MPI от 2000г. Имам проблем с тази Кутия с бушони над акумулатора. Намерих кутията и я поръчах, но не мога да намеря изходната широка букса с 4 дупки. Търсих тази букса, но не мога да я намеря, а и нямам идея какво е наименованието й. БУксата има окис и не дава маса! Може ли някой да ми помогне? Благодаря предварително!
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Polo 6N2 1.4 MPI, 2000 - Схема бушоните над акумулатора и връзката с охлаждащия вентилатор
Зимаш една стара четка за зъби , контактен спрей и пръскаш и търкаш и докато не я светнеш и спираш да се занимаваш с глупости.
И проверяваш задължително скоростната кутия за теч , има една семеринга която се сменя бързо и лесно и струва 3 лв. Нивото на маслото в ск. Кутия следиш редовно.
И проверяваш задължително скоростната кутия за теч , има една семеринга която се сменя бързо и лесно и струва 3 лв. Нивото на маслото в ск. Кутия следиш редовно.
Re: Polo 6N2 1.4 MPI, 2000 - Схема бушоните над акумулатора и връзката с охлаждащия вентилатор
Какво не разбирате , кабелите под ред са така - черния който ти е най-ляв идва от динамо , следващия червен е за блока към релетата , след което нямаш кабел защото не си дизел та да имаш за подгряващи свещи , след което пак нямаш там е за компресора(климатика). Бушоните са 10А климатик(просто ти е оборудвана кутията) 20А Вентилатор на радиатора и 2 по 30 за ABS. Перката е едностепенна иначе ще има резисторен блок.
Към другия колега и контактен спрей и малка бронзова четка продават се в железария(четката) и контактния спрей във всеки магазин за автоаксесоари.
И както ти каза колегата семеринга и си доливаш маслото и си я следиш(кутията) с кеф си карайте.
Към другия колега и контактен спрей и малка бронзова четка продават се в железария(четката) и контактния спрей във всеки магазин за автоаксесоари.
И както ти каза колегата семеринга и си доливаш маслото и си я следиш(кутията) с кеф си карайте.
- GunterHalil
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 05 май 2019 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6N2 1.4 MPI, 2000 - Схема бушоните над акумулатора и връзката с охлаждащия вентилатор
Аз имам 3 кабела: един черен и два червени този последния кабел които е най тънък на 4 ти канал незнам за какво служи.
- GunterHalil
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 05 май 2019 12:28
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6N2 1.4 MPI, 2000 - Схема бушоните над акумулатора и връзката с охлаждащия вентилатор
Колеги, на втората снимка е оригиналната ми букса, която е с четири кабела. Третата снимка е на букса, която си поръчах, но е с три кабела / не съм обърнал внимание/, а моята оригинална букса е повредена и не държат щипките. Въпросът ми към Вас е мога ли да използвам новата букса с три кабела? Като запоя буксата трябва да отпадна четвъртия кабел, проблем ли ще е според Вас? Също така на първата снимка отбелязах с червено, кабел, който не знам за какво служи. Като го откача се включват перката на радиатора, климатика и печката. Според Вас, ако отпадна този кабел на първата снимка, за който Ви споменах току що и сложа тази букса, която е с три кабела, ще имам ли проблем? Благодаря Ви предварително!
Re: Polo 6N2 1.4 MPI, 2000 - Схема бушоните над акумулатора и връзката с охлаждащия вентилатор
На първата снимка ти е кабела за компресора(климатика) на втората това което си отбелязал е 4 гнездо което отива към 10А бушон на климатика.Проследи си кабела къде отива и си пусни един кабел вътре не е трудно , взел си я за кола без климатик.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта