Polo 6n2 2000 г. 1.4 16v 101 к.с. - смлян двигател. Вече е сменен
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пет 26 авг 2016 8:07
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6n2 2000 г. 1.4 16v 101 к.с. - смлян двигател
Благодаря много. Засега стопирам покупката на двигател, ще се възстановява стария.
- IceHeart
- Мнения: 369
- Регистриран на: Пон 28 мар 2011 20:43
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.8 AGN
- Местоположение: ๏̯͡๏
Re: Polo 6n2 2000 г. 1.4 16v 101 к.с. - смлян двигател
Много умно решение! Направи си го от, до! Без да жалиш средства! Дори да излезе по-скъпо от очакваното, при 2-ра ръка мотор от незнайна морга е по-голям риск! Дано споредлиш снимки и кое как е станало! Не се предавай!
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пет 26 авг 2016 8:07
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6n2 2000 г. 1.4 16v 101 к.с. - смлян двигател
Има и още нещо - как ще мина през КАТ с нов двигател, нали трябва да мина през техническа комисия и там са 450 лв, а и ако тръгна да я продавам след години никой няма да я иска с различен двигател без документи.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6n2 2000 г. 1.4 16v 101 к.с. - смлян двигател
Защо трябва да минаваш техническа комисия? Двигателя си е стандартен, сменят ти номера на двигателя в талоните и готово, т.е. имаш 14 лв за нови документи.
Тая кола след няколко години няма да струва нищо, защо ти е да набутваш толкова пари в нея. Пък и тоя майстор, който ще ти я прави от къде си сигурен, какво ще направи и какви части ще ти сложи.
Един колега си купи двигател от Германия на едно Лупо, 1.4. 75 к.с. на 70 000 км със сертификат. Всичко май му излезе към 500 лв.
Не мисля, че тези стари коли си заслужават ремонта, като се счупи хвърляш и взимаш друга и тва е.
Ника му е Банев, не знам дали е все още във форума, защото това Лупо почти го беше отказало от марката Фолксваген.
Предполагам, че няма да откаже да ти даде подробности, от София е.
Тая кола след няколко години няма да струва нищо, защо ти е да набутваш толкова пари в нея. Пък и тоя майстор, който ще ти я прави от къде си сигурен, какво ще направи и какви части ще ти сложи.
Един колега си купи двигател от Германия на едно Лупо, 1.4. 75 к.с. на 70 000 км със сертификат. Всичко май му излезе към 500 лв.
Не мисля, че тези стари коли си заслужават ремонта, като се счупи хвърляш и взимаш друга и тва е.
Ника му е Банев, не знам дали е все още във форума, защото това Лупо почти го беше отказало от марката Фолксваген.
Предполагам, че няма да откаже да ти даде подробности, от София е.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Polo 6n2 2000 г. 1.4 16v 101 к.с. - смлян двигател
не се лъжи да правиш ремонт на твоя мотор. Ще ти стъпи на почти цяло поло и не се знае какво ще излезе..
Щом като ти харесва колата, имам същото поло, ще ти направя хубава цена. Мотора е перфектен.
Ще прецениш кое е ще ти е по-евтино - да прехвърлиш мотора ( понеже е същия, не се минава техно тест, само се сменя талона - 24лв) или направо да бракуваш твоята и да си регистрираш новото, а твоята на части ( само кутията ти е 500лв втора ръка). Отделно, че ще си оставиш части, така че за години да не купуваш нищо.
viewtopic.php?f=44&t=459426
Щом като ти харесва колата, имам същото поло, ще ти направя хубава цена. Мотора е перфектен.
Ще прецениш кое е ще ти е по-евтино - да прехвърлиш мотора ( понеже е същия, не се минава техно тест, само се сменя талона - 24лв) или направо да бракуваш твоята и да си регистрираш новото, а твоята на части ( само кутията ти е 500лв втора ръка). Отделно, че ще си оставиш части, така че за години да не купуваш нищо.
viewtopic.php?f=44&t=459426
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6n2 2000 г. 1.4 16v 101 к.с. - смлян двигател
Колега, не се занимавай с глупости, обади им се на тия и им предложи 200-300 лв, предполагам, че няма да откажат, като видят парите.
http://www.olx.bg/ad/folksvagen-polo-1- ... 5443319075
Монтират ти двигателя за няколко дена и си готов, преполагам, че компа и ключа няма да се пипат, дори и да е друг код и да имаш проблеми, взимаш неговия комп и само ти прехвърлят пина за имобилайзера, но предполагам, че няма да имаш проблеми щом е същия двигател.
Палиш и ако работи нормално без излишни шумове, го отнасяй, може да измериш компресията за по-сигурно. Стария двигател го разпродаваш на части и ще излезеш на печалба от цялата работа.
Е, или ще си избиеш парите за ремонта.
Майстори, части менетета, проблеми, ремонти, чакане и накрая една купчина пари за същия двигател. Ти сигурен ли си, че ще стане, като нов, щото аз не съм.
И един двигател след основен ремонт не е същият двигател, нали шлайфат, цилиндри бутала, пада циментацията и след това вече я изкара 40-50 хил километра, я не.
За мен е абсолютно неоправдан разход да ремонтираш тотално скапан двигател, все пак не караш порше или ферари за милиони, че да си играеш толкова, а някакво евтино поло.
http://www.olx.bg/ad/folksvagen-polo-1- ... 5443319075
Монтират ти двигателя за няколко дена и си готов, преполагам, че компа и ключа няма да се пипат, дори и да е друг код и да имаш проблеми, взимаш неговия комп и само ти прехвърлят пина за имобилайзера, но предполагам, че няма да имаш проблеми щом е същия двигател.
Палиш и ако работи нормално без излишни шумове, го отнасяй, може да измериш компресията за по-сигурно. Стария двигател го разпродаваш на части и ще излезеш на печалба от цялата работа.
Е, или ще си избиеш парите за ремонта.
Майстори, части менетета, проблеми, ремонти, чакане и накрая една купчина пари за същия двигател. Ти сигурен ли си, че ще стане, като нов, щото аз не съм.
И един двигател след основен ремонт не е същият двигател, нали шлайфат, цилиндри бутала, пада циментацията и след това вече я изкара 40-50 хил километра, я не.
За мен е абсолютно неоправдан разход да ремонтираш тотално скапан двигател, все пак не караш порше или ферари за милиони, че да си играеш толкова, а някакво евтино поло.
- goodlucker
- Мнения: 80
- Регистриран на: Чет 19 фев 2015 22:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1996
Re: Polo 6n2 2000 г. 1.4 16v 101 к.с. - смлян двигател
freelancer написа:Монтират ти двигателя за няколко дена и си готов, преполагам, че компа и ключа няма да се пипат, дори и да е друг код и да имаш проблеми, взимаш неговия комп и само ти прехвърлят пина за имобилайзера, но предполагам, че няма да имаш проблеми щом е същия двигател.
Не трябва да сменя нищо освен двигателя. Ползва си неговия компютър и всичко останало.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6n2 2000 г. 1.4 16v 101 к.с. - смлян двигател
Абе, така е по принцип, не се сменя компа, обаче съм се натъквал на разлики от сорта, един и същ код АКК, обаче дроселите различни.
Една и съща година, едни и същи кодове на двигателя, обаче различни дросел клапи и различна вентилация на картера и резервоара.
Единият двигател има вентилация на капака на клапаните, другия няма, в хидравликата също има разлика, различни хидрвлични помпи, различни маркучи и т.н. Айде за механиката няма значение, ами дросела, ако е друг модел няма да може да го управлява добре другия комп.
Компютрите също са различни, пробвал съм, слагал съм от Сеат, пак АКК, но дросела беше с 1 тръбичка, при палене с другия комп постоянно се форсираше, е вървеше, но в един момент не си държеше оборотите на студен старт, адаптацията на дросела изчезваше мистериозно.
Ханс е уникален, непрекснато ъпдейтва и усъвършенства.
На фейслифта, фейслифт прави.
Една и съща година, едни и същи кодове на двигателя, обаче различни дросел клапи и различна вентилация на картера и резервоара.
Единият двигател има вентилация на капака на клапаните, другия няма, в хидравликата също има разлика, различни хидрвлични помпи, различни маркучи и т.н. Айде за механиката няма значение, ами дросела, ако е друг модел няма да може да го управлява добре другия комп.
Компютрите също са различни, пробвал съм, слагал съм от Сеат, пак АКК, но дросела беше с 1 тръбичка, при палене с другия комп постоянно се форсираше, е вървеше, но в един момент не си държеше оборотите на студен старт, адаптацията на дросела изчезваше мистериозно.
Ханс е уникален, непрекснато ъпдейтва и усъвършенства.
На фейслифта, фейслифт прави.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Polo 6n2 2000 г. 1.4 16v 101 к.с. - смлян двигател
Сменя се само мотора - блок с глава. Цялата периферия си остава старата.
- goodlucker
- Мнения: 80
- Регистриран на: Чет 19 фев 2015 22:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1996
Re: Polo 6n2 2000 г. 1.4 16v 101 к.с. - смлян двигател
freelancer написа:...
Аз скоро сменях двигател и го взех от Polo Twist 2005 и го сложих на моето 9n3 2007 и всичко си е на моята кола, но да, има разлики. На Тwist-a е с EGR, а моя нямаше, но той тоя EGR не е свързан с компютъра и не го бърка. Даже планувам да си взема мойте колектори с дросела и да махам тоя EGR, че като видях колко е "чисто" и се уплаших, а е на реални 80 000 мили.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6n2 2000 г. 1.4 16v 101 к.с. - смлян двигател
Свързан е с количеството въздух, а то се отчита от компа, на базата на показанията на ламбда сондата, трябва да имаш и дебитомер или мап сензор, компа взима показанията да забърка правилната смес.
Няма нищо излишно по двигателя.
Няма нищо излишно по двигателя.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пет 26 авг 2016 8:07
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6n2 2000 г. 1.4 16v 101 к.с. - смлян двигател
Майстора е намерил нов двигател и ще го сменим целия. Отпада засега ремонта на стария. Ще пиша какво е станало в крайна сметка като е готова колата.
Имам и малко въпроси разни, но нека да сложим новия двигател и тогава. Благодаря на колегите за отзивите.
Имам и малко въпроси разни, но нека да сложим новия двигател и тогава. Благодаря на колегите за отзивите.
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
- Двигател:
- Местоположение: warna
Re: Polo 6n2 2000 г. 1.4 16v 101 к.с. - смлян двигател
Дано не е намерил някоя маслогорка , че читави двигатели от моргата трудно се намират.
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пет 26 авг 2016 8:07
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6n2 2000 г. 1.4 16v 101 к.с. - смлян двигател. ВЕЧЕ Е СМЕНЕН !
Колата е готова. Ето какво смених:
ДВИГАТЕЛ
СЪЕДИНИТЕЛ
ТАМПОНИ НА МОТОРА
ОБТЯГАЩА РОЛКА С ЛАГЕР
БОБИНА
ГАРНИТУРА
Сега върви като ракета. Вчера по незнайни причини е изхвърлила антифриза, доляхме и се поправи, а преди това не е искала да запали. Тъй като и зимата направи този номер днес ще ходя и ще искам да сменя термостата и преглед на радиатора.
Вече е сменен и термостата.
Мотора, който го сменихме с новия си го оставям за резервни части, защото главата е шлайфана и със сменени клапани.
Ето го и стария мотор:
ДВИГАТЕЛ
СЪЕДИНИТЕЛ
ТАМПОНИ НА МОТОРА
ОБТЯГАЩА РОЛКА С ЛАГЕР
БОБИНА
ГАРНИТУРА
Сега върви като ракета. Вчера по незнайни причини е изхвърлила антифриза, доляхме и се поправи, а преди това не е искала да запали. Тъй като и зимата направи този номер днес ще ходя и ще искам да сменя термостата и преглед на радиатора.
Вече е сменен и термостата.
Мотора, който го сменихме с новия си го оставям за резервни части, защото главата е шлайфана и със сменени клапани.
Ето го и стария мотор:
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пет 26 авг 2016 8:07
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6n2 2000 г. 1.4 16v 101 к.с. - смлян двигател. Вече е сменен Трябват ми компютър и дросел
Здравейте на всички.
Полото пак се повреди, но аз съм решил твърдо да го поправям и карам, защото пари за нова кола нямам.
Така, че отправям апел за помощ:
Трябва ми КОМПЮТЪР. и ДРОСЕЛ за него, модела е следният:
Поло 2000г. 1.4i 16V 101 hp Highline, engine AUB , 5 скорости, кристални фарове, климатроник.
Малко разяснения - изведнъж спря и не помръдна. Оказа се, че компютъра не работи вярно, има в него някакъв проблем и съответно на дросела е изгоряло моторчето, тъй като това е единственото произведено от тази година, което е с електронен педал за газта и моторче отваря клапата за въздуха.
Моля, който има възможност да набави тези две резервни части втора употреба да ми се обади или пише. Само втора употреба.
Склонен съм и на доставка от чужбина. 0884896947
Полото пак се повреди, но аз съм решил твърдо да го поправям и карам, защото пари за нова кола нямам.
Така, че отправям апел за помощ:
Трябва ми КОМПЮТЪР. и ДРОСЕЛ за него, модела е следният:
Поло 2000г. 1.4i 16V 101 hp Highline, engine AUB , 5 скорости, кристални фарове, климатроник.
Малко разяснения - изведнъж спря и не помръдна. Оказа се, че компютъра не работи вярно, има в него някакъв проблем и съответно на дросела е изгоряло моторчето, тъй като това е единственото произведено от тази година, което е с електронен педал за газта и моторче отваря клапата за въздуха.
Моля, който има възможност да набави тези две резервни части втора употреба да ми се обади или пише. Само втора употреба.
Склонен съм и на доставка от чужбина. 0884896947
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 123 госта