В момента е Вто 20 ное 2018 18:06
Фолксваген България - Volkswagen Bulgaria

Всички времена са UTC+02:00


Правила на форума


Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума

Шаблон за заглавията на теми, публикувани в този раздел!

Клубен онлайн магазин
:arrow Масла Мотул на преференциални цени
:arrow Оригинални VW масла на преференциални цени
:arrow Добавки Bardahl и Castrol



Създай нова тема  Отговори  [ 37 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2 3
Автор Съобщение
Мнение Заглавие: Re: Polo 6n2 2000 г. 1.4 16v 101 к.с. - смлян двигател. Вече е сменен Публикувано: Вто 08 май 2018 12:45 
Извън линия

Регистриран на: Нед 22 май 2011 19:43
Мнения: 115
Автомобил: polo 6n2
Двигател: AHW
Местоположение: sf
В повечето случаи,някой "майстор" като не може да открие и разреши даден проблем,казва,че е от компютъра.Намери си читав човек който разбира,да ти види колата и не се занимавай с глупости

Изпратено от моят Lenovo K920 с помощта на Tapatalk


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Polo 6n2 2000 г. 1.4 16v 101 к.с. - смлян двигател. Вече е сменен Публикувано: Вто 08 май 2018 13:14 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Мнения: 1442
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък
Поздравления за нервите колега, ти си истински фен на ФВ и поло! :bowdown
Не се шегувам, искат се огромни нерви за това, което си сторил.
Така, сега по темата:
Имам комп на Сеат, за АКК е по принцип 60 к.с., но трябва да ти променят пина на имобилайзера, минах през подобна процедура, но не беше проблема в компа.
Ако компа ти е БОШ е много съмнително проблема да е в него, на мен не ми се вярва въобще!
Болното място на тия полота е дросел клапата.
Каква ти е клапата точно?
Ако си с електронна газ и моторчето е вградено, защо не смениш само моторчето, то се вади лесно, какво му е изгоряло?
Мисля, че всички моторчета са едни и същи, даже почти съм сигурен, разликата е в софтуера и тръбичките от дросела, но тези, които съм гледал и отварял са напълно идентични.
На капака пистите на потенциометрите как са, гледа ли ги?
Сваляш дросела, махаш капака, развиваш двата болта на моторчето вадиш го и слагаш другото, клапи, колкото си искаш, моторчета рядко горят. Казваш на тия в моргата, че клапата е с изтръкани писти и нищо не става и и взимаш моторчето.
Ако може пробвай с друга клапа.
Как разбра, че компа не работи "както трябва"? :icon_lol
Колата, закачана ли е с VCDS (ваг-ком)?
Как спря и не помръдна? Не може да пали въобще ли?
Явно е нещо механично, някаква шпонка правеше проблеми наскоро на един колега тази зима, да не ти е прескочил ремъка?
Другото е помпа или датчик колянов вал, но датчика го показва софтуера.
Дай повече инфо и не вярвай на тия глупости за компютри и тем подобни, мен също ме минаха с подобна теория. :c020
Според мен дори и със скапана клапа или неработещ коректно комп пак ще пали и ще върви, с повечко газ, ако не пали въобще, проблема едва ли е в клапата или компа.
Значи, ако сложиш друга клапа и комп, се разбазикват адаптациите и почва да пали и да гасне, но след, като я изфорсираш известно време и загрее, клапата е отворена и си работи двигателя, само, където не върви, като хората и дава грешки за кофти смес, иначе си работи, пробвал съм го и това, макар, че тогава смучеше въздух от едно клапанче. Мисълта ми е, ако имаш под ръка клапа, за без пари, само за пробата, да я сложиш и да пробваш, дори и да е по-различна, пак става.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Polo 6n2 2000 г. 1.4 16v 101 к.с. - смлян двигател. Вече е сменен Публикувано: Вто 08 май 2018 20:58 
Извън линия

Регистриран на: Пет 26 авг 2016 8:07
Мнения: 16
Автомобил:
Двигател:
Моторчето е капсуловано в дросела и е изгоряло, по никакъв начин не повдига клапата при подаване на газ, оригиналния компютър го забравихме при майсторите и тези дни ще дойде с Еконт , но той е бъзикан и искам само номерата да му взема, новият компютър на старо е за 75 конски сили мотор , а не за 100 както трябва да бъде и ще го разкарам.
Колата я докарахме на собствен ход, но работи до 2-3 000 оборота, най-много до втора скорост и до 40 км/ч. На баир едвам го взима.
Не искам да се занимавам с никакви преправания повече, ще си намеря друг дросел и друг компютър, ще го дам да се клонира и всичко се сглобява.
Днес е вече късно, утре ще пусна и снимки.
И още нещо - майстори вече няма, всички са експериментатори ,който знае и разбира отдавна не е в България. Тези, които нещо поназнайват трябва със свещ да ги търсиш, а пък и цените им са като за полото на кралицата.
Истината е, че немеца за една година е направил фейслифт на фейслифта и модификация на модификацията. Така е, защото в Германия колите се сменят след 5-6 години, всички знаем защо, а в България кърпиме докрай, пак се знае защо.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Polo 6n2 2000 г. 1.4 16v 101 к.с. - смлян двигател. Вече е сменен Публикувано: Сря 09 май 2018 13:42 
Извън линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Мнения: 1442
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък
Ако клапата ти е с електронна газ, би трябвало да изглежда по този начин отвътре:
Изображение

Махаш колелцето по-средата и отляво ти е моторчето, има два болта, развиваш ги и то си излиза, вътре има два магнита захванати с една скоба(статора), огледай роторчето и четките.
Не знам обаче, колко волта му се подават на моторчето, за да се пробва дали работи, това трябва да разбереш предварително, но аз бих го пробвал.

Огледай и пистите на потенциометрите и четките, обикновено се изтърква графита, след години на употреба и незнайно колко километри.
Изображение

Аз чистя пътечките с контактен спрей на Вюрт, Kontakt Ol.
От къде си сигурен, къде е проблема, може да е в каблеа до клапата, в буксата, в самият педал, там също има потенциометър (или два), не съм отварял педал до сега.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Polo 6n2 2000 г. 1.4 16v 101 к.с. - смлян двигател. Вече е сменен Публикувано: Сря 09 май 2018 14:13 
Извън линия

Регистриран на: Чет 19 юли 2012 10:47
Мнения: 88
Автомобил:
Двигател:
Цитат:
В повечето случаи,някой "майстор" като не може да открие и разреши даден проблем,казва,че е от компютъра.Намери си читав човек който разбира,да ти види колата и не се занимавай с глупости


+1

Цитат:
От къде си сигурен, къде е проблема, може да е в каблеа до клапата, в буксата, в самият педал, там също има потенциометър (или два), не съм отварял педал до сега.


+101 :D

Наистина ли си сигурен, че проблема е в компа и изгоряло моторче на дросела? И не е единственото поло от тази година с ел дроселова клапа, а почти всички (ако не и всички) от 2000 са с такъв :)


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Polo 6n2 2000 г. 1.4 16v 101 к.с. - смлян двигател. Вече е сменен Публикувано: Сря 09 май 2018 20:32 
Извън линия

Регистриран на: Пет 26 авг 2016 8:07
Мнения: 16
Автомобил:
Двигател:
Не искам да злословя по предишните майстори, не са се справили, пък са счупили малко дросела, а компа е клониран като за 75 коня, не за 100, моля не спорете излишно ,просто си трябва ново ECU и нов дросел. Огледах се днес по ebay и си харесах един нов дросел и един компютър втора ръка. Ще пиша във форума като всичко стане готово.
Оценявам много желанието ви за помощ, благодаря ви, но нямам много време да се занимавам със задълбочен ремонт.


Нагоре
 
Мнение Заглавие: Re: Polo 6n2 2000 г. 1.4 16v 101 к.с. - смлян двигател. Вече е сменен Публикувано: Пон 24 сеп 2018 8:32 
Извън линия

Регистриран на: Пет 26 авг 2016 8:07
Мнения: 16
Автомобил:
Двигател:
Забравих да пиша, че колата е оправена - понеже е рядък модел трудно се намери ECU с точния номер, но в крайна сметка всичко е ок . Проблема беше в драйвърите на компютъра, така че единственото което бих посъветвал е да се купуват точните резервни части за наличния мотор. Двигателя е с чисто нов дросел и преработен компютър.
Огромна благодарност на последния майстор.
Искам да благодаря и на всички, които се включиха в дискусията, вашите съвети за полезни и нека, който има нужда да ги използва.
В края на краищата предпочетох да поправиме колата, отколкото да се купи друга и да и се налеят същото количество пари за достъкмяване преди да се кара, пък и не се знае какви дефекти ще изскочат от нея след време.
Аааааа.... този бензин 95 не става за каране, разреждайте с по-високо октанов или само такъв - и двигателя работи добре, и разхода е нормален.


Нагоре
 
Покажи мненията от преди:  Сортирай по  
Създай нова тема  Отговори  [ 37 мнения ]  Отиди на страница Предишна 1 2 3

Всички времена са UTC+02:00


Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: lyuboo и 5 госта


Вие не можете да публикувате теми в този форум
Вие не можете да отговаряте на теми в този форум
Вие не можете да променяте собствените си мнения в този форум
Вие не можете да триете мнения в този форум
Вие не можете да прикачвате файлове в този форум

Търси за:
Отиди на:  
Форумът е създаден през 2004 г. от Николай Найденов и Ивайло Николов за всички фенове на VW. През годините се поддържа и обновява от Клуб на привържениците на Фолксваген в България. Специални благодарности на vasstop, ISRalien, heimdal, wili98 и др.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
VW Club Bulgaria
mobile.bg
ODIGY WEB Design