Polo 9n3 1.4 16v BKY - Смяна на повдигачи
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 9n3 1.4 16v BKY - Смяна на повдигачи
Да пробва с добавката, струва около 15 лв, какво му плащаш? Нищо не пречи да пробва. В Англия сигурно ще е 5-6 паунда, без пари.
- goodlucker
- Мнения: 80
- Регистриран на: Чет 19 фев 2015 22:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1996
Re: Polo 9n3 1.4 16v BKY - Смяна на повдигачи
@freelancer,
Ще пробвам с добавката със сигурност. Просто ми беше интересно дали тази за прочистване на повдигачите е същото като промивка на двигателя, ако е същото не мисля да пробвам. Тази която ми я предложи още днеска я поръчах и в понеделник-вторник трябва да е тук. Пише, че 50мл на всеки литър масло. Поръчах 200мл версията и ще пиша за резултати. Добавката е 10 паунда, найстина е без пари.
@drotomir, двигателя ти работи перфектно. Както каза @freelancer, двигателите са си шумни попринцип, но има ралика от цъкане и от тракане. Моето направи си трака и като го настъпя и влезе в 2000 оборота до 3000 направо все едно стреляш с калашник. Вярно е, че ремонта е спасението, но тук ремонта ще ми струва като две такива коли ... За това добавки и се надявам да поутихне докато си дойда с нея в България.
ПС: Намерих сайт за поръчка на масла Мотул . Виждам, че много ги хвалите, а аз не съм разбирач на масла за това се доверявам. Следващата смяна (която мисля да е съвсем скоро) ще е с Motul 6100 Synergie+ 10W-40 Semi Synthetic. Надявам се да се поучисти една идея от тези смени на масла и знам, че дори с 20 сменяния повдигачите няма да се оправят.
Ще пиша веднага след като сложа добавката.
Благодаря ви.
Ще пробвам с добавката със сигурност. Просто ми беше интересно дали тази за прочистване на повдигачите е същото като промивка на двигателя, ако е същото не мисля да пробвам. Тази която ми я предложи още днеска я поръчах и в понеделник-вторник трябва да е тук. Пише, че 50мл на всеки литър масло. Поръчах 200мл версията и ще пиша за резултати. Добавката е 10 паунда, найстина е без пари.
@drotomir, двигателя ти работи перфектно. Както каза @freelancer, двигателите са си шумни попринцип, но има ралика от цъкане и от тракане. Моето направи си трака и като го настъпя и влезе в 2000 оборота до 3000 направо все едно стреляш с калашник. Вярно е, че ремонта е спасението, но тук ремонта ще ми струва като две такива коли ... За това добавки и се надявам да поутихне докато си дойда с нея в България.
ПС: Намерих сайт за поръчка на масла Мотул . Виждам, че много ги хвалите, а аз не съм разбирач на масла за това се доверявам. Следващата смяна (която мисля да е съвсем скоро) ще е с Motul 6100 Synergie+ 10W-40 Semi Synthetic. Надявам се да се поучисти една идея от тези смени на масла и знам, че дори с 20 сменяния повдигачите няма да се оправят.
Ще пиша веднага след като сложа добавката.
Благодаря ви.
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил: Polo 9N3 2008 1.4 16V
- Двигател:
- Местоположение: warna
Re: Polo 9n3 1.4 16v BKY - Смяна на повдигачи
Наскоро един познат от работа си взе голф 4 с 1.4 мисля че 1999 година , за мое учудване двигателя работеше даже по тихо от моя мотор което ме усъмни че този мотор има добавка и така и излезе след няколко месеца след смяна на маслото истината лъсна.
Тези мотори са си шумни макар че вътре в купето почти не се чува дори и при форсаж , все пак колата я имам от нова като в момента е на 47500км и никога не е пестене относно смяната на консумативите и маслото задължително 5/40 синтетика .
Като цяло за тези мотори не се чува нищо добро , верно че повечето с дефекти вече са на много километри или отремонтирвани но като цяло мотора е направен да не е ремонтно пригоден , всичко е алуминий блока и цилиндрите не подлежат на шлайф , разпределителните валове са в капака на главата която е алуминиева а отворите за мазане са меко казано доста малки и биха могли да се запушат лесно .Буталата са като детски играчки , биелите и те изглеждат кекави.
Тези мотори са си шумни макар че вътре в купето почти не се чува дори и при форсаж , все пак колата я имам от нова като в момента е на 47500км и никога не е пестене относно смяната на консумативите и маслото задължително 5/40 синтетика .
Като цяло за тези мотори не се чува нищо добро , верно че повечето с дефекти вече са на много километри или отремонтирвани но като цяло мотора е направен да не е ремонтно пригоден , всичко е алуминий блока и цилиндрите не подлежат на шлайф , разпределителните валове са в капака на главата която е алуминиева а отворите за мазане са меко казано доста малки и биха могли да се запушат лесно .Буталата са като детски играчки , биелите и те изглеждат кекави.
- goodlucker
- Мнения: 80
- Регистриран на: Чет 19 фев 2015 22:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1996
Re: Polo 9n3 1.4 16v BKY - Смяна на повдигачи
Аз съм на мнение за тези мотори, че ако си сменяш маслото редовно и слагаш качествено и каквото препоръчва производителя няма да имаш ядове въобще. Тези мотори са си найстина шумни, но пък по мой опит с полото ми от България са здрави и няма чупене. Всяка кола си има слаби места още от завода, но на тези мисля, че са единствено маслените магистрали, но пък при редовна смяна едва ли са проблем. Ако с тази добавка утихне и не трака ще съм много повече от доволен и няма да ме интересува, че ще трябва да я добавям на всяка смяна на маслото.
Сега поускорих доставката и се надявам утре да е доставена, ако не, ще е най-късно в неделя.
Имам въпрос за пробката на картера. Колко да стягам болта? Защото при мен като смених маслото (никога не го бях правил сам) и ми сълзи от картера. Все още нямам динамометричен ключ и ме е страх да я стегна адски много за да не прецакам разбата. Не съм ползвал нов болт, но и в автодатата не пише да трябва да е нов.
Сега поускорих доставката и се надявам утре да е доставена, ако не, ще е най-късно в неделя.
Имам въпрос за пробката на картера. Колко да стягам болта? Защото при мен като смених маслото (никога не го бях правил сам) и ми сълзи от картера. Все още нямам динамометричен ключ и ме е страх да я стегна адски много за да не прецакам разбата. Не съм ползвал нов болт, но и в автодатата не пише да трябва да е нов.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 9n3 1.4 16v BKY - Смяна на повдигачи
Голямата разфасовка е 300 мл, пише, че стига за 6 литра масло, не съм виждал 200 мл, поне в България, тук е към 20 лв, има и друга опаковка 125 мл.
Четох доста и няколко човека са споделили, че са доволни от маслото на Лики Моли с молибден, двигателят е станал по тих, аз лично не съм я ползвал тази добавка, за моя бих казал, че работи добре, особено, като загрее си цъка, но бих сложил добавката при нужда или да пробвам, колко по тих може да стане.
Иначе тези двигатели са надежни и съм напълно съгласен, че най много ги мори нередовната смяна на масло и неподходящо масло, ако са му натикали примерно 15W40, щото имало някаква промоция в Теско е нормално да се разтрака.
Двигателите на поло са добри, няма как лош двигател да изкара 15 години! Хората за това време на Запад сменят три коли.
Последно май ще слагам Кастрол Едж 5W40, немско и е оригинално, но е с по малък вискозитет при загрял двигател, ако стане по шумен двигателя му слагам и аз тази добвка с молибдена, дано да не стане по зле работата, иначе в книжката пише, че става или норма 500.00 или 502.00, така, че според мен няма, какво да му стане на двигателя.
Goodlucker, дано има ефект, трябва да се пробва. Това за почистването на повдигачите не е, като да направиш промивка, но все пак, според мен има силни почистващи свойства, иначе няма как да почисти само повдигачите, а другите мизерии да ги остави на маслото да ги разтвори.
Моят двигател, като купих колата, откъм купето се чуваше шевна машина, но с течение на времето този шум изчезна и двигателят стана по тих, явно и той е бил с доста мизерии вътре.
Ще, чакам да прочета резултатите, утре!
Дано да има ефект.
Четох доста и няколко човека са споделили, че са доволни от маслото на Лики Моли с молибден, двигателят е станал по тих, аз лично не съм я ползвал тази добавка, за моя бих казал, че работи добре, особено, като загрее си цъка, но бих сложил добавката при нужда или да пробвам, колко по тих може да стане.
Иначе тези двигатели са надежни и съм напълно съгласен, че най много ги мори нередовната смяна на масло и неподходящо масло, ако са му натикали примерно 15W40, щото имало някаква промоция в Теско е нормално да се разтрака.
Двигателите на поло са добри, няма как лош двигател да изкара 15 години! Хората за това време на Запад сменят три коли.
Последно май ще слагам Кастрол Едж 5W40, немско и е оригинално, но е с по малък вискозитет при загрял двигател, ако стане по шумен двигателя му слагам и аз тази добвка с молибдена, дано да не стане по зле работата, иначе в книжката пише, че става или норма 500.00 или 502.00, така, че според мен няма, какво да му стане на двигателя.
Goodlucker, дано има ефект, трябва да се пробва. Това за почистването на повдигачите не е, като да направиш промивка, но все пак, според мен има силни почистващи свойства, иначе няма как да почисти само повдигачите, а другите мизерии да ги остави на маслото да ги разтвори.
Моят двигател, като купих колата, откъм купето се чуваше шевна машина, но с течение на времето този шум изчезна и двигателят стана по тих, явно и той е бил с доста мизерии вътре.
Ще, чакам да прочета резултатите, утре!
Дано да има ефект.
- goodlucker
- Мнения: 80
- Регистриран на: Чет 19 фев 2015 22:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1996
Re: Polo 9n3 1.4 16v BKY - Смяна на повдигачи
Разфасовките за тази добавка от сайта който ти ми даде са следните:
name-----------art.-nr.--bundle----------------------languages
Oil Additive---1011-----125 ml Can sheet metal--D - F - NL
Oil Additive---1012-----200 ml Can sheet metal--D - F - NL
Oil Additive---1013-----500 ml Can sheet metal--D - F - NL
Oil Additive---3710-----5 l Canister plastic--------D - GB
200мл. ще ми стигне идеално.
До колко са оригинални всичките тези масла, добавка и други неща не може да сме сигурни никога. Китаеца е станал такъв майстор, че едва ли има холограма или нещо което може да му се опре и да не може да я фалшифицира. Сегашното ми масло Castrol е с немски лейбъл и холограми на него пък дали е оригинален не знам.
Надявам се утре да ми доставят добавката и директно я слагам и ще пиша дали има ефект,а ако има ще направя и клип.
name-----------art.-nr.--bundle----------------------languages
Oil Additive---1011-----125 ml Can sheet metal--D - F - NL
Oil Additive---1012-----200 ml Can sheet metal--D - F - NL
Oil Additive---1013-----500 ml Can sheet metal--D - F - NL
Oil Additive---3710-----5 l Canister plastic--------D - GB
200мл. ще ми стигне идеално.
До колко са оригинални всичките тези масла, добавка и други неща не може да сме сигурни никога. Китаеца е станал такъв майстор, че едва ли има холограма или нещо което може да му се опре и да не може да я фалшифицира. Сегашното ми масло Castrol е с немски лейбъл и холограми на него пък дали е оригинален не знам.
Надявам се утре да ми доставят добавката и директно я слагам и ще пиша дали има ефект,а ако има ще направя и клип.
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: Чет 11 юни 2015 23:17
- Автомобил: VW Polo 6n2
- Двигател: AKK - 2000
Re: Polo 9n3 1.4 16v BKY - Смяна на повдигачи
Пробката на картера се стяга на ръка докато "усетиш", че е завита, но не да се напъваш на ключа. Не ти е сменена дифтунгата - онази медна шайбичка, която стои между картера и болта и уплънява. Има живот едно натягане и струва стотинки/центове - има два модела като куха тръбичка и като плоска шайбичка, при нас са плоския тип. Има алуминиеви и медни, медните са по-добри. В България струват между 0.50/1лв. Ако сменяш маслото се сменя и няма да тече.
@freelancer, колега понеже доста ги разучи маслата и добавките, някъде срещна ли добавки с удобрения от даден производител, както 500/502 и т.н. при маслата?
Очаквам с интерес да видя/чуя/прочета за ефекта на добавката.
@freelancer, колега понеже доста ги разучи маслата и добавките, някъде срещна ли добавки с удобрения от даден производител, както 500/502 и т.н. при маслата?
Очаквам с интерес да видя/чуя/прочета за ефекта на добавката.
- goodlucker
- Мнения: 80
- Регистриран на: Чет 19 фев 2015 22:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1996
Re: Polo 9n3 1.4 16v BKY - Смяна на повдигачи
Благодаря ти, @dmarkov.
Знаех си, че нещо трябвя да сменя, но когато махнах пробката не ми изглеждаше нова и за това реших да я оставя. Чудя се дали мога да източа маслото и после да ползвам пак него? Сега ще лупя нова пробка дори с магнит на нея :D за да не налея добавката и после да си изтече ей така. Добавката е някъде из града в момента и чакам да бъде доставена. Ще пиша за резултати.
Знаех си, че нещо трябвя да сменя, но когато махнах пробката не ми изглеждаше нова и за това реших да я оставя. Чудя се дали мога да източа маслото и после да ползвам пак него? Сега ще лупя нова пробка дори с магнит на нея :D за да не налея добавката и после да си изтече ей така. Добавката е някъде из града в момента и чакам да бъде доставена. Ще пиша за резултати.
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: Чет 11 юни 2015 23:17
- Автомобил: VW Polo 6n2
- Двигател: AKK - 2000
Re: Polo 9n3 1.4 16v BKY - Смяна на повдигачи
@goodlucker, с питане далеч се стига. Ако не е прецакана резбата или главата на пробката, която представлява болт няма смисъл от нейната смяна. Просто при всяко нейно развиване и завиване е нужно да се сменя дифтунгата - тя тая медна/алуминиева шайба обикновено си изглежда нова, но дефакто е деформирана и пропуска масло, което налага смяната.
Няма проблем да източиш маслото, да смениш дифтунгата и да го налееш пак, след което и добавката. Аз лично поне го бих прецедил източеното масло през фина цедка като за боя/лак.
Няма проблем да източиш маслото, да смениш дифтунгата и да го налееш пак, след което и добавката. Аз лично поне го бих прецедил източеното масло през фина цедка като за боя/лак.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 9n3 1.4 16v BKY - Смяна на повдигачи
Ейййй goodlucker , снощи забравих да ти пиша за дифтунгата, една шайбичка, която се сменя на всяка смяна на маслото, струва 50 ст.
Колегата ти е писал за нея.
Чакам да видим, какво ще стане.
Колегата ти е писал за нея.
Чакам да видим, какво ще стане.
- goodlucker
- Мнения: 80
- Регистриран на: Чет 19 фев 2015 22:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1996
Re: Polo 9n3 1.4 16v BKY - Смяна на повдигачи
Такаа..... LIQUI MOLY вече е при мен. Проблема е, че не намерих абсолютно никъде в тая Англия къде продават от тия хартиени цедки за боя и сега няма как да махна маслото и да прецедя. Такава дифтунга също не намерих и си купих направо цял болт за 1 паунд :D и не може да се маха дифтунгата. Обиколих всички възможни магазини за боя, за стройтелсво и ме гледат като гръмнати все едно не са виждали такива цедки.... Направо ще полудея... В България ги намирам за 15стотинки пък тук няма никъде... Естествено трябва пак по интернет да поръчам и ще дойде след 2-3 дена.... Утре пак ще се разходя, но до ИКЕА и дано имат.
От авто магазина ми предлагат такива цедки в кутия от 100 броя за 10 паунда, но ще дойдат пак след 2-3 дена...
И аз нямам търпение да разбера ще го бъде ли или не.
От авто магазина ми предлагат такива цедки в кутия от 100 броя за 10 паунда, но ще дойдат пак след 2-3 дена...
И аз нямам търпение да разбера ще го бъде ли или не.
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: Чет 11 юни 2015 23:17
- Автомобил: VW Polo 6n2
- Двигател: AKK - 2000
Re: Polo 9n3 1.4 16v BKY - Смяна на повдигачи
Хм, от какъв материал е тая дифтунга/шайба - трябва да е медна или алуминиева?
За цеденето аз съм цедил през няколко слоя тензух веднъж, защото ми бяха свършили от въпросните цедки. И с някаква обикновена домакинска финна цедка би станало.
- Въпросните цедки би трябвало да ги намериш в специализирани магазини за бои и лакове - лакове за дърво или автомобилни бои.
За цеденето аз съм цедил през няколко слоя тензух веднъж, защото ми бяха свършили от въпросните цедки. И с някаква обикновена домакинска финна цедка би станало.
- Въпросните цедки би трябвало да ги намериш в специализирани магазини за бои и лакове - лакове за дърво или автомобилни бои.
- goodlucker
- Мнения: 80
- Регистриран на: Чет 19 фев 2015 22:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1996
Re: Polo 9n3 1.4 16v BKY - Смяна на повдигачи
Ето това е болта за проблата. Има нещо зелено по него и е лепкаво, явно за уплатняване и да не пропуска.
А за цедките обиколих всички възможни магазини и нямат... Реших да пробвам да махна моя болт и веснага на негово място да завия тоя новия. Имам 1 литър хартисало масло когато го сменях и ще долея каквото изпадне, но дали ще проработи... един господ знае. Утре пак ще обикалям, но едва ли ще успея. Ако намеря гараж в който боядисват коли ще ги питам да ми дадат една пък дано имам късмет :D. Нямам търпение да видя дали ще проработи тази добавка.
А за цедките обиколих всички възможни магазини и нямат... Реших да пробвам да махна моя болт и веснага на негово място да завия тоя новия. Имам 1 литър хартисало масло когато го сменях и ще долея каквото изпадне, но дали ще проработи... един господ знае. Утре пак ще обикалям, но едва ли ще успея. Ако намеря гараж в който боядисват коли ще ги питам да ми дадат една пък дано имам късмет :D. Нямам търпение да видя дали ще проработи тази добавка.
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: Чет 11 юни 2015 23:17
- Автомобил: VW Polo 6n2
- Двигател: AKK - 2000
Re: Polo 9n3 1.4 16v BKY - Смяна на повдигачи
Хм, тия англичани всичко искат все да им е различно. От снимката не мога да преценя, но ми се вижда обикновена тенекия шайбата. Това зеленото колко ще уплътни не знам, пробвай. От пробката потича силно когато се развие напълно. Тоест започни да развиваш с ключ и след това на ръка като натискаш болта към картера, защото маслото ще иска да го изхвърли навън и да се разтече. След като усетиш че е напълно развит набързо го махни и сложи новия. Повече от 300/500мл не вярвам да разлееш.
Явно елементарните за намиране неща в България не са толкова лесни за намиране по света.
Чакаме си тука да намериш, каквото трябва и да я видим тая добавка. Въпреки, че реално след поне 500км примерно ще имаш реална представа според мен.
Явно елементарните за намиране неща в България не са толкова лесни за намиране по света.
Чакаме си тука да намериш, каквото трябва и да я видим тая добавка. Въпреки, че реално след поне 500км примерно ще имаш реална представа според мен.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 9n3 1.4 16v BKY - Смяна на повдигачи
Добре де, не мога да разбера, защо ти е да цедиш маслото? Развиваш набързо и навиваш, ако си бърз ще ти стигне това, което ти е останало.
Нали има маслен филтър, маслото няма как да е замърсено с някакви частици, защото масления филтър ги обира.
Щом са ти продали този болт, значи става, явно продават дифтунга направо в комплект с болта, това е още по добре.
При студена кола би трябвало да изтече по малко, нали при смяна на маслото се изисква двигателя да е загрят до работна темепратура, за това си мисля, че ако е студен ще изтече по малко.
Англичаните не си сменят маслото сами, а ходят в сервиз, за това никой не е чувал за тези хитрини, като да смениш само една шайбичка.
Нали има маслен филтър, маслото няма как да е замърсено с някакви частици, защото масления филтър ги обира.
Щом са ти продали този болт, значи става, явно продават дифтунга направо в комплект с болта, това е още по добре.
При студена кола би трябвало да изтече по малко, нали при смяна на маслото се изисква двигателя да е загрят до работна темепратура, за това си мисля, че ако е студен ще изтече по малко.
Англичаните не си сменят маслото сами, а ходят в сервиз, за това никой не е чувал за тези хитрини, като да смениш само една шайбичка.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта