Ясно,а в какъв случай датчикът ще помогне и ако не е той какви други са вариантите?:)
Точния модел е VW Polo 86c/2f 1.1 1993 coupe_cl 5 скорости .
Polo 86c/2f 1.1 1993 coupe_cl - Пищи като загрее.
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Polo 2f coupe 1993 - Пищи като загрее.
Да се изкажа и аз, като играл го вече това.....
Щом ти пищи, в 95 на 100 от случайте можеш да си сигурен за изтъркани основни и биелни лагери.... решението като хората е да се сменят, но това си значи основен ремонт, който е малко безсмислен в предвид цената и годините на колата...
Преди 3 месеца, моето поло си го продадох така и замина някъде в някакво село из Делиормана да си доизживее дните вършейки малко черна работа...
Купих го 2005-та година и още с първата смяна на масло, писна и не млъкна.... форсиране за момента, или смяна на по-ниска предавка е решението на път.... или да понамалиш темпото да се поохлади....
Ходих мерихме налягане на маслото - показанията бяха плачевни, на място в загряло положение едвам вдигаше половин атмосфера....
Известно време го карах с добавка STOP която сгъстяваше малко маслото, но за 3-4000км и STOP-a прегаряше и пищенето пак беше тема на деня....
Единствения вариант избягващ ремонт за мен и щадящ от износване на лагеруването на разпределителния вал беше гъсто масло.
Аз лично 10 години го търкалях това поло с 15/50 на MOTUL.... вярно, скъпичко е... около 70-80лв за туба 4L, но единствените моменти в които съм чул да писне зумера е било след дълго юркане по магистрала, когато маслото е попрегряло малко, забавянето на темпото и съответно охлаждането му спираше зумера....
След като премериш налягането на маслото (мери се с манометър, завит на мястото на датчика за налягане горе в главата, отзад, вляво), и потвърдиш диагнозата издухани лагери, моя съвет е да опиташ решението с маслото.
Дори тук във ФВ магазина го предлагат, важното е да вземеш серия 6100 а не 4100 (http://fanshop.vwclub.bg/motul-6100-synergie-15w50-5l)
Въпроса е да го намериш налично, че нещо май взе да изчезва напоследък....
Опитай и виж, ако не мъцва зумера имаш шанс да изкараш още някой и друг километър.... ако трябва да съм точен моето изкара 170 000 така....
Успех
Щом ти пищи, в 95 на 100 от случайте можеш да си сигурен за изтъркани основни и биелни лагери.... решението като хората е да се сменят, но това си значи основен ремонт, който е малко безсмислен в предвид цената и годините на колата...
Преди 3 месеца, моето поло си го продадох така и замина някъде в някакво село из Делиормана да си доизживее дните вършейки малко черна работа...
Купих го 2005-та година и още с първата смяна на масло, писна и не млъкна.... форсиране за момента, или смяна на по-ниска предавка е решението на път.... или да понамалиш темпото да се поохлади....
Ходих мерихме налягане на маслото - показанията бяха плачевни, на място в загряло положение едвам вдигаше половин атмосфера....
Известно време го карах с добавка STOP която сгъстяваше малко маслото, но за 3-4000км и STOP-a прегаряше и пищенето пак беше тема на деня....
Единствения вариант избягващ ремонт за мен и щадящ от износване на лагеруването на разпределителния вал беше гъсто масло.
Аз лично 10 години го търкалях това поло с 15/50 на MOTUL.... вярно, скъпичко е... около 70-80лв за туба 4L, но единствените моменти в които съм чул да писне зумера е било след дълго юркане по магистрала, когато маслото е попрегряло малко, забавянето на темпото и съответно охлаждането му спираше зумера....
След като премериш налягането на маслото (мери се с манометър, завит на мястото на датчика за налягане горе в главата, отзад, вляво), и потвърдиш диагнозата издухани лагери, моя съвет е да опиташ решението с маслото.
Дори тук във ФВ магазина го предлагат, важното е да вземеш серия 6100 а не 4100 (http://fanshop.vwclub.bg/motul-6100-synergie-15w50-5l)
Въпроса е да го намериш налично, че нещо май взе да изчезва напоследък....
Опитай и виж, ако не мъцва зумера имаш шанс да изкараш още някой и друг километър.... ако трябва да съм точен моето изкара 170 000 така....
Успех
Re: Polo 86c/2f 1.1 1993 coupe_cl - Пищи като загрее.
То и това е 2005 ама пищи от по скоро 2012 май някъде беше почнало.Не съм сигурен дали са биелни лагери(колко пари са те?)А тези дни ще я водя да и премерят за всеки случай налягането .Маслото в момента едва ли е 15-40 и то хубаво.
- stefarata
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Seat Alhambra 7M
- Двигател: AFN 1998
- Местоположение: Карнобат
Re: Polo 86c/2f 1.1 1993 coupe_cl - Пищи като загрее.
Основни,биелни лагери-къде го вкарахте човека. Замери си налягането на маслото ,става за 3 минути с подходящия уред. Моето АБУ така се разсфири и светна лампата на аладин и като пипнах датчика дето е на главата направо ми се разпадна проводника в ръцете. Ново кабелче и готово.
Re: Polo 86c/2f 1.1 1993 coupe_cl - Пищи като загрее.
Ами ще го сменя 5 лв - 5 леа колко да е :D и да не е от това поне да е сменен.
Re: Polo 86c/2f 1.1 1993 coupe_cl - Пищи като загрее.
Така спря да пищи ... Сега въпроса е,че не е работила доста години и като се запали ако няма газ да се подава падат постепенно оборотите и гасне.На карбуратора няма филтър също. Та идей защо така прави?
Re: Polo 86c/2f 1.1 1993 coupe_cl - Пищи като загрее.
Та виждам ,че никой си няма на идея .... поне да питам какви AH амулулатор да му взема на полото 1.3 двигател ?
Re: Polo 86c/2f 1.1 1993 coupe_cl - Пищи като загрее.
Ако не е палена от години, от бензина в резервоара се изпаряват летливите съставки и остава нещо като коресилин. Виж досипи малко пресен бензин, или като изгориш този и сипеш нов, тогава ще го мислим. Като загрее държи ли си нормални обороти на празен ход?
Re: Polo 86c/2f 1.1 1993 coupe_cl - Пищи като загрее.
Тя нямаше бензин почти аз налях 5л и запали със съвсем малко зор .Работи 1 час , "поразходих" я 5-10 мин малко ,но си беше същото след като няма подаване на газ.
Re: Polo 86c/2f 1.1 1993 coupe_cl - Пищи като загрее.
Еми не знам, то ще трябва да разучиш как работи карбураторът - ама виж на първо време ако има някакъв винт, с който се регулира колко да е отворена дросел-клапата на празен ход - завий го малко да вдигне оборотите. ( в случай, че проблемът е от това де. - А ако се окаже, че пак работи зле, може да трябват и други настройки. Може и нещо да му се е запушило, понеже дълго не е палена колата - ама може и да се отпуши, като го покараш.)
/А най-правилно е преди да пипаш настройки, задръж много леко педала на газта натиснат и ако всичко работи ок, тогава върти винта за дросел-клапата./
/А най-правилно е преди да пипаш настройки, задръж много леко педала на газта натиснат и ако всичко работи ок, тогава върти винта за дросел-клапата./
Re: Polo 86c/2f 1.1 1993 coupe_cl - Пищи като загрее.
Принципно като държа съвсем леко натиснат педала на газта колата и работи и няма никакви проблеми ,но като го пусна почва да губи обороти.
Re: Polo 86c/2f 1.1 1993 coupe_cl - Пищи като загрее.
Ами трябва да има някакъв опорен винт, който определя колко да е отворена дросел-клапата при отпуснат педал на газта - виж къде е и го завърти малко. Ако от него се оправи проблемът ще е най-добре. Ако не, ще го мислим.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта