Polo 6kv5 1,9sdi Триене на ангренажен ремък след смяна

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
cekoman
Мнения: 402
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
Автомобил: Opel Astra G
Двигател: DTI
Местоположение: Видин
Контакти:

Polo 6kv5 1,9sdi Триене на ангренажен ремък след смяна

Мнениеот cekoman » Пет 16 дек 2016 14:35


Здравейте колеги!След смяна на ремък ,паразитна ,обтяжна ролка ,водна помпа и изминати 20-ина километра забелязах,че ремъка изглежда като използван ,седи като избелял и протрит,зацапан!Бях до майстора като го слагаше и си беше чисто нов както и ролките,стария като го свалихме и той беше нормален!Ходих до майстора и ми каза споко паразитната ролка го цапа!Покарах още 100- Ина километра и го погледнах пак и забелязах по дължината му нещо като писти и все едно наистина е зацапан с нещо като финни стружки от ролката!Иначе като го натисна ролката се върти,тя е нова "ina"!Мисълта ми е нормално ли е това зацапване и дали е само зацапване или ремъка се трие в нещо!Нека някой сподели ако е обръщал внимание на ремъка си дали стои по същия начин!Благодаря предварително!

Последна промяна от cekoman на Пет 16 дек 2016 18:41, променено общо 1 път.




phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Polo 6kv5 1,9sdi Триене на ангренажен ремък след смяна

Мнениеот phantom_ » Пет 16 дек 2016 17:52


Да не е много опънат?


cekoman
Мнения: 402
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
Автомобил: Opel Astra G
Двигател: DTI
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Polo 6kv5 1,9sdi Триене на ангренажен ремък след смяна

Мнениеот cekoman » Пет 16 дек 2016 18:41


Ами и аз това си помислих,но няма виене и колата си работи много добре без шумове!Иначе така като го натисна едвам помръдва,но пък майстора казва,че обтяжната ролка си го регулира!Забравих да спомена,че и водната помпа смених!Основно ме притеснява че като махна капака изглежда като захабен и надписите изчезнаха доста бързо,а няма и 100 км каране!Стария ремък на 40000 км го свалихме и изглеждаше като нов!Този е марка optibelt,п паразитна ролка ina и обтяжна ролка optibelt


Потребителски аватар
vankata_passat
Мнения: 267
Регистриран на: Вто 08 дек 2015 13:30
Автомобил: Vw Passat 1.9 tdi 131 hp
Двигател: AVF
Местоположение: Силистра

Re: Polo 6kv5 1,9sdi Триене на ангренажен ремък след смяна

Мнениеот vankata_passat » Пет 16 дек 2016 19:47


Колега сигурно ще е много натегнат.


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 995
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Polo 6kv5 1,9sdi Триене на ангренажен ремък след смяна

Мнениеот vasko__2 » Нед 18 дек 2016 21:20


Стария да не е бил оригиналния?


cekoman
Мнения: 402
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
Автомобил: Opel Astra G
Двигател: DTI
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Polo 6kv5 1,9sdi Триене на ангренажен ремък след смяна

Мнениеот cekoman » Пон 19 дек 2016 0:30


Стария ремък беше на 30000 км и беше Дайко,смених го защото ми беше протекла водната помпа и майстора реши да погледне и ролките,така и така се сваля ангренажа!И обтяжната ролка стържеше ,не се въртеше мазно и затова смених всичко!Иначе по стария ремък нямаше такива следи!Днес пак го гледах и стои като нацапан с много финни стружки,като влаканца,които леко блестят на светлина!Явно е че са от паразитната ролка ,но тя се върти идеално,чисто нова е!Появиха се и едни като магистрали,но те са явно от колелото на водната помпа!Мъчи ме това,че ремъка е на 100 км ,А изглежда на външен вид като за смяна!Гледах доста клипчета в интернет и дори старите ремъци,които ги сменяват изглеждат по добре от моя,стария ми също изглеждаше като нов!Какво може да е объркал тоя майстор,дали новата водна помпа е менте(марка -Kraft) или ремъка и роклите са менте!Двигателчето ми е супер и ме е страх да не го съсипа,да се скъса ремъка!Дали не е пренатегнат!Майстора вика,че паразитната ролка го цапала!Ходих до още един майстор в Благоевград и той ми вика Абе карай,щом не свири си е ок!В други ден пътувам за Видин и там ще се допитам до познати в един сервиз и дано няма приключения по пътя!


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3099
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Polo 6kv5 1,9sdi Триене на ангренажен ремък след смяна

Мнениеот georgebonev » Пон 19 дек 2016 8:48


Мисля, че е пренатегнат ремъка или е малко по-къс.
Сравни двата - стария и новия - по номерата им ако ги помниш.


cekoman
Мнения: 402
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
Автомобил: Opel Astra G
Двигател: DTI
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Polo 6kv5 1,9sdi Триене на ангренажен ремък след смяна

Мнениеот cekoman » Пон 19 дек 2016 14:40


Да пазя кутията на ремъка и го сравних,дават го точно за този двигател,стария не го помня,но майстора каза ,че бил по тесен (заменка),А този си е точен и двата с еднакви брой зъби!Остава единствено да е пренатегнат,но пък нали си има белег обтяжната ролка колко да се натегне,освен да е пренатегнал ролката,н пък не свири!Може и паразитната ролка да е от по мек материал и наистина да цапа ремъка!


munerasi
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: SOFIQ

Re: Polo 6kv5 1,9sdi Триене на ангренажен ремък след смяна

Мнениеот munerasi » Пет 12 май 2017 3:10


Сложил ти е ремък за тди и този ремък е малко по широк


cekoman
Мнения: 402
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
Автомобил: Opel Astra G
Двигател: DTI
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Polo 6kv5 1,9sdi Триене на ангренажен ремък след смяна

Мнениеот cekoman » Пет 12 май 2017 11:47


Не е заТди ,дават си го по каталожния номер точно за Сди и си пасва идеално 25мм и не излиза от никъде,просто качеството явно не е на ниво


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Polo 6kv5 1,9sdi Триене на ангренажен ремък след смяна

Мнениеот muns61 » Пет 12 май 2017 19:05


Карай и не се втелясвай. Съвсем нормално е.


cekoman
Мнения: 402
Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
Автомобил: Opel Astra G
Двигател: DTI
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Polo 6kv5 1,9sdi Триене на ангренажен ремък след смяна

Мнениеот cekoman » Съб 13 май 2017 9:31


Мерси колега,ще си карам така!Отначало мислех да сменям ремъка,но в крайна сметка мисля че 35000 все ще ги изкара и тогава ще сменя всичко с по качествено!Пък ако има да се къса да се къса,з здраве да е!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 122 госта