
Надявах се, че скоро няма да се наложи да споделям проблеми, но, както се казва в една поговорка "Дявола, като си няма работа си таковал децата" та и аз днес налях добавката за масло на Лики Моли с молибден, преди 2-3 месеца смених маслото с Кастрол Едж 5W40 и филтър Мале, явно маслото идва тънко за моя двигател, защото започна да работи по шумно, докато загрее и за това днес реших да сложа добавката.
Явно с течния молибден съм разредил маслото или нещо се е променил вискозитета, или да не съм запушил нещо, нямам идея, но след, като загрее много и я вкарам в обороти на два пъти ми изписука лампата, на отиване към Ст.Загора и на връщане, пробвах, при загрял двигател същите обороти и няма проблеми, проблема се получава след време, за това си мисля, че пада висозитета на маслото и то точно от добавката.
Преди това съм я карал с това масло, с по-голяма скорост, до София и обратно, 140 на магистралата и нямаше проблеми, така, че изключвам да е менте маслото, явно с тази добавка съм му разказал играта, сега ще сменям масло и филтър и да се надяваме, че всичко ще е наред.
Двигателят си работи много тихо и равномерно след добавката, явно има ефект, само да не светеше лампата.

След светването на лампата отбих и спрях, след запалване нямаше проблеми, чудех се дали молибденът не е отишъл на дупката на датчика за налягането и да го е запушил, или някоя маслена магистрала, но едва ли, другият вариант е да се е събрал във филтъра и да го е затлачил, нещо такова ми се върти из главата.
Датчика за маслото е нов, смених го това лято, защото старият ми беше протекъл.
Със сигурност лампата светна, заради добавката, почти 5 години я карам колата и досега не ми е светила лампата за маслото.
Някой ако има предположения или опит с добавките моля да сподели.