Здравейте
Знаете ли как да си оправя ръчната, за да блокира колелетата?
Polo 86c 1993 1.3 AAV - ръчната спирачка не блокира колелетата дори опъната до край
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Polo 86c 1993 1.3 AAV - ръчната спирачка не блокира колелетата дори опъната до край
Да си регулираш накладките,да си натегнеш жилото за ръчната
Re: Polo 86c 1993 1.3 AAV - ръчната спирачка не блокира колелетата дори опъната до край
Жилото се натяга предполагам отдолу някъде
Накладките би трябвало да се регулират някъде вътре под барабаните
Накладките би трябвало да се регулират някъде вътре под барабаните
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7635
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Polo 86c 1993 1.3 AAV - ръчната спирачка не блокира колелетата дори опъната до край
Aabbvv написа:Здравейте
Знаете ли как да си оправя ръчната, за да блокира колелетата?
Ръчната не трябва да блокира напълно колелата в движение. Тя служи за предотвратяване на потегляне под наклон а не за умишлено поднасяне на автомобила!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13418
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Polo 86c 1993 1.3 AAV - ръчната спирачка не блокира колелетата дори опъната до край
В предвид набора на Пуловеро е твърде възможно да са износени барабаните .Трябва да се измери диаметъра дали е в допуска - иначе лесно, нови накладки, въже в час. И не трябва да ти блокирват задните спирачки. Огледай си задните спирачни апарати за теч може да омасляват накладките
Ако е комби мога да ти подаря 1 кора за капака на багажника и 1 преден амортисьор
Ако е комби мога да ти подаря 1 кора за капака на багажника и 1 преден амортисьор
Re: Polo 86c 1993 1.3 AAV - ръчната спирачка не блокира колелетата дори опъната до край
:)
Аз единия цилиндър го сменях скоро
Ще ги отворя и погледна тези дни.
Аз единия цилиндър го сменях скоро
Ще ги отворя и погледна тези дни.
- ktamen
- Мнения: 6115
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Polo 86c 1993 1.3 AAV - ръчната спирачка не блокира колелетата дори опъната до край
Според мен трябва да помогнеш на рибките да слязат малко надолу и да си опънеш жилата. Жилата вероятно се опъват от закрепването им към самата ръчка.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Polo 86c 1993 1.3 AAV - ръчната спирачка не блокира колелетата дори опъната до край
Първо се охлабват жилата на ръчната почти изцяло, до края на шпилката. После се обира хлабината на накладките с рибетата. След като се докара до кондиция крачната, натягат се жилата на ръчната. Последователността на операциите е задължителна.
За мен тази система за регулиране на хлабината на накладките е абсурдна, тези от ФВ не са ли виждали саморегулиращи цилиндърчета...
За мен тази система за регулиране на хлабината на накладките е абсурдна, тези от ФВ не са ли виждали саморегулиращи цилиндърчета...
- ktamen
- Мнения: 6115
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Polo 86c 1993 1.3 AAV - ръчната спирачка не блокира колелетата дори опъната до край
И аз не съм виждал такива цилиндърчета, я обясни кво представляват.
Освен на голфа съм отварял и барабаните на Ситроен ЗХ, там е по друг начин, но принципът е същия. И пак е много афиф саморегулирането и се налага бъркане през дупката на болта.
Освен на голфа съм отварял и барабаните на Ситроен ЗХ, там е по друг начин, но принципът е същия. И пак е много афиф саморегулирането и се налага бъркане през дупката на болта.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Polo 86c 1993 1.3 AAV - ръчната спирачка не блокира колелетата дори опъната до край
Рис. 6.27. Детали колесного цилиндра: 1 – поршень в сборе; 2 – корпус цилиндра; 3 – упорный винт; 4 – упорное кольцо; 5 – сухари; 6 – пружина; 7 – опорная чашка; 8 – уплотнитель; 9 – поршень;
10 – защитный колпачок
Изключително проста система, всичко е скрито в спирачния цилиндър. Използвана е в Мерцедес, Волга, ЗАЗ, ВАЗ и в много камиони. Чудно ми е, че не се ползва в съвременни автомобили. Преди време бях монтирал спирачни цилиндри от Лада 2107 на задните спирачки на Фиат Уно 1500.
- samo_pechka
- Мнения: 8340
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Polo 86c 1993 1.3 AAV - ръчната спирачка не блокира колелетата дори опъната до край
Барабанът ти е износен леко на " конус" затова и не слизат сами "рибките". Помогни им , след време пак ще се наложи да се повтори операцията.
Re: Polo 86c 1993 1.3 AAV - ръчната спирачка не блокира колелетата дори опъната до край
Ако са леко износени мога ли да ги пристържа на струг, механизамчетата ще оберат ли разликата?
- samo_pechka
- Мнения: 8340
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Polo 86c 1993 1.3 AAV - ръчната спирачка не блокира колелетата дори опъната до край
Не си струва. Ще се наложи освен работата по престъргването им , да се купят и задни челюсти с по-голяма дебелина.
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Polo 86c 1993 1.3 AAV - ръчната спирачка не блокира колелетата дори опъната до край
Барабаните ти са 180 mm нови и допустимото износване е 1 mm в диаметър. Струва си престъргването, ако след него диаметърът е 180.6-180.7 максимум. Слагат се нови стандартни накладки.
- samo_pechka
- Мнения: 8340
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Polo 86c 1993 1.3 AAV - ръчната спирачка не блокира колелетата дори опъната до край
Там е проблема, че едва ли е толкова малко отклонението....Принципно аз бих подходил с пълен комплект за заден мост. Той вкл.всичко (почти ) по задните спирачки . Примерна обява е тази http://www.autopartsonline.de/Bremstrom ... 3_3979.htm
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта