Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема
- Кирил.Веселинов
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 28 ное 2016 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема
Здравейте! Имам три въпроса към вас. Първо - топката и кожения маншон от голф 4, дали ще паснат на това Поло, защото искам да ги сменя, а точно за този модел не мога да намеря /ако не голф 4, от каква кола ще станат/. Второ - при първо палене за деня и чакане около 10 мин. да загрее колата гасне поне по един път или се опитва да гасне като изведнъж рязко падат оборотите и сами се качват без да подавам газ. Трето - имам много досадно свирене от колелата, накладки и спирачни дискове са сменени преди 600км /с не особено скъпи такива/, като свиренето започна скоро, преди 20-30км мисля. Свиренето е при каране с много бавна скорост и е почти постоянно. Надявам се на мнения и съвети. Благодаря предварително!
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема
Май само аз ти отговарям на въпросите, но колкото толкова.
Както знаеш имам същия уникат, моят е специално изпълнение със сив маншон, не е много зле и за това не съм търсил , но доколкото знам става и маншон от Голф 4, така казват колегите, аз лично не съм го пробвал, но мога да ти препоръчам, тъй като тези маншони, които ги продават по нета са по принцип боклуци, да поръчаш на някой шивач да ти зашие маншон от естествена кожа в твоя цвят. Пак излиза същите пари, че и по евтино.
Защо я чакаш да загрява 10 минути? Няколко минути стигат и то само ако е много студено. Гаснат, така е, и мойта гаснеше.
Нещата, които може да провериш във връзка с тази екстра, гасненето, е да си изчистиш дросела и да си провериш вакуумите, всички вакууми, да смениш О пръстените на всмукателния колектор, да си провериш тръбичката до сервото, уплътнението под дросела, бих добавил и да си изчистиш и МАП сензора, със специален спрей обаче иначе ще го прецакаш. На дросела се чистят пътечките на потенциометрите със специален спрей за потенциометри, аз отидох по надалеч и извадих и моторчето, може да му пуснеш малко смазка, финна грес във втулката, в която влиза оста на ротора на моторчето и да почистиш дупката, която играе ролята на статор, има два магнита.
Процедурите с бърникането вътре в дросела ти ги препоръчвам само при краен стадии или ако си добър в електрониката, дросела е просто устроен, но роторчето на моторчето ръждясва и вътре се набиват картерни газове и се замърсяват потенциометрите.
Аз съм сложил малко силикон и под дросела, да уплътнява по добре.
Чистене, сваляне на дросела, адаптация и проверка на всички клапички, клапанчета и тръбички за засмукаване на допълнителен въздух, това е решението.
Ако не стане, нов дросел, ако пак не стане, нова кола, последното е най-добре.
На майстори недей да разчиташ, купи си кабел, малко инструменти и почвай, аз дадох един куп пари по майстори и даже стана по зле, докато ми писна и си я оправих сам.
При мен се получи, при други не, просто споделям опит, нищо повече, не е задължително да изпълняваш препоръките ми, всеки си избира сам, какво да прави с колата си.
За последното нямам идея, не съм се занимавал с окачването и нямам много опит и дано не ми се налага да го трупам и там, че ми писна.
Както знаеш имам същия уникат, моят е специално изпълнение със сив маншон, не е много зле и за това не съм търсил , но доколкото знам става и маншон от Голф 4, така казват колегите, аз лично не съм го пробвал, но мога да ти препоръчам, тъй като тези маншони, които ги продават по нета са по принцип боклуци, да поръчаш на някой шивач да ти зашие маншон от естествена кожа в твоя цвят. Пак излиза същите пари, че и по евтино.
Защо я чакаш да загрява 10 минути? Няколко минути стигат и то само ако е много студено. Гаснат, така е, и мойта гаснеше.
Нещата, които може да провериш във връзка с тази екстра, гасненето, е да си изчистиш дросела и да си провериш вакуумите, всички вакууми, да смениш О пръстените на всмукателния колектор, да си провериш тръбичката до сервото, уплътнението под дросела, бих добавил и да си изчистиш и МАП сензора, със специален спрей обаче иначе ще го прецакаш. На дросела се чистят пътечките на потенциометрите със специален спрей за потенциометри, аз отидох по надалеч и извадих и моторчето, може да му пуснеш малко смазка, финна грес във втулката, в която влиза оста на ротора на моторчето и да почистиш дупката, която играе ролята на статор, има два магнита.
Процедурите с бърникането вътре в дросела ти ги препоръчвам само при краен стадии или ако си добър в електрониката, дросела е просто устроен, но роторчето на моторчето ръждясва и вътре се набиват картерни газове и се замърсяват потенциометрите.
Аз съм сложил малко силикон и под дросела, да уплътнява по добре.
Чистене, сваляне на дросела, адаптация и проверка на всички клапички, клапанчета и тръбички за засмукаване на допълнителен въздух, това е решението.
Ако не стане, нов дросел, ако пак не стане, нова кола, последното е най-добре.
На майстори недей да разчиташ, купи си кабел, малко инструменти и почвай, аз дадох един куп пари по майстори и даже стана по зле, докато ми писна и си я оправих сам.
При мен се получи, при други не, просто споделям опит, нищо повече, не е задължително да изпълняваш препоръките ми, всеки си избира сам, какво да прави с колата си.
За последното нямам идея, не съм се занимавал с окачването и нямам много опит и дано не ми се налага да го трупам и там, че ми писна.
- Кирил.Веселинов
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 28 ное 2016 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема
Както предполагам знаеш, аз нямам почти никакви технически познания свързани с колите, но се опитвам да се уча. В интернет обаче има доста малко количество клипове свързани с нашата кола. Имам желание да си сваля дросела и да го изчистя, но ме е малко страх все още да бърникам, не изглежда сложно, като гледах за другите коли. Възможно ли е освен от дросела, да има нещо общо и със свещите, понеже откакто взех колата не съм ги сменял, нито знам кога са сменяни последно? А, и на всичкото отгоре нямам ABS, като даже лампата не свети, когато дам на контакт, изобщо все едно няма такава лампа и според мен лампата е светела, защото е имало проблем с ABS-a и просто е направено нещо, за да спре да свети изобщо, за да не се забележи. Няма да коментирам как спирам. :Д
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема
Ами, че то аз да не би да имам някакви познания, просто разбрах, че няма кой да ми оправи колата и започнах да я ръчкам сам, тя и без това си беше зле, колко по-зле да стане.
Моята гаснеше постоянно, по няколко пъти, идеше ми да я насека с брадвата или да я запаля, ама въобще ни пука, е някои неща искат по-голям опит и време, а на мен това не ми е работата.
По принцип е хубаво да смениш свещите, те са консуматив, слагат се платинени еднополюсни, аз сложих НЖК, 100 лв. Кабелите са ми Беру, италианчето ги беше сменило, незнайно защо.
Бобината се пука, трябва да я огледаш за пукнатини, ако има само козметични, си карай така, супер е.
Ако има проблем с тези неща по-горе, ще тресе, прекъсва, няма да има мощност и при загрял двигател, но, както знаем, феномена е, че гасне един - два пъти и после всичко е супер, знам, за какво става на въпрос.
Значи не са свещите, но ги смени, ако са много зле, развий ги на студен двигател и ги виж.
Аз нямам ABS, ти, от къде си сигурен, че имаш? Има ли блок за ABS в двигателя? Аз нямам и климатик, така, че не се чуди, а се радвай, че имаш един проблем по-малко.
Тази кола обаче има страхотни спирачки, само малко да бутнеш педала и може да те хвърли през предното стъкло, такива бяха на един приятел, имаше 1.4 тди, моите и те не са такива, малко тегаво е спирането, спира, ама не така, както ми се иска, мисля да сменям спирачната течност, но едва ли е от нея, иначе дисковете, барабаните отзад, са нови, накладките също са в добро състояние, има доста феродо, но не спира, като нова, италианчето ги беше сменило преди да купя колата, тези неща и кабелите са ми армаган.
Хич да не ти пука за колата, това е 17 годишна кола, джамбазите са я спасили от претопяване, автокъщите в България, са, като реанимация, а ние сме, като "Сервиз SOS".
Лесно е за ремонт Полото, иначе има доста положителни черти, но времето си оказва влияние, на по новите коли повечето неща са от пластмаса, която си старее, няма вечни неща, за съжаление.
Трябва да вкараш обаче някой лев и ще стане работата, без пари не става, купи си ваг-ком кабел със софтуера, ще ти трябва.
Успех и да споделиш, до къде си я докарал с гасненето!
Моята гаснеше постоянно, по няколко пъти, идеше ми да я насека с брадвата или да я запаля, ама въобще ни пука, е някои неща искат по-голям опит и време, а на мен това не ми е работата.
По принцип е хубаво да смениш свещите, те са консуматив, слагат се платинени еднополюсни, аз сложих НЖК, 100 лв. Кабелите са ми Беру, италианчето ги беше сменило, незнайно защо.
Бобината се пука, трябва да я огледаш за пукнатини, ако има само козметични, си карай така, супер е.
Ако има проблем с тези неща по-горе, ще тресе, прекъсва, няма да има мощност и при загрял двигател, но, както знаем, феномена е, че гасне един - два пъти и после всичко е супер, знам, за какво става на въпрос.
Значи не са свещите, но ги смени, ако са много зле, развий ги на студен двигател и ги виж.
Аз нямам ABS, ти, от къде си сигурен, че имаш? Има ли блок за ABS в двигателя? Аз нямам и климатик, така, че не се чуди, а се радвай, че имаш един проблем по-малко.
Тази кола обаче има страхотни спирачки, само малко да бутнеш педала и може да те хвърли през предното стъкло, такива бяха на един приятел, имаше 1.4 тди, моите и те не са такива, малко тегаво е спирането, спира, ама не така, както ми се иска, мисля да сменям спирачната течност, но едва ли е от нея, иначе дисковете, барабаните отзад, са нови, накладките също са в добро състояние, има доста феродо, но не спира, като нова, италианчето ги беше сменило преди да купя колата, тези неща и кабелите са ми армаган.
Хич да не ти пука за колата, това е 17 годишна кола, джамбазите са я спасили от претопяване, автокъщите в България, са, като реанимация, а ние сме, като "Сервиз SOS".
Лесно е за ремонт Полото, иначе има доста положителни черти, но времето си оказва влияние, на по новите коли повечето неща са от пластмаса, която си старее, няма вечни неща, за съжаление.
Трябва да вкараш обаче някой лев и ще стане работата, без пари не става, купи си ваг-ком кабел със софтуера, ще ти трябва.
Успех и да споделиш, до къде си я докарал с гасненето!
- Кирил.Веселинов
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 28 ное 2016 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема
За ABS-a предположих, че след като имам лампа на таблото за него би трябвало да има и колата :Д /има и бушон за абс-а/ като цяло спирам трудничко, а ако е с по-голяма скорост не искам да мисля как ще се случи спирането, ако изобщо има такова :Д Иначе имах едни много гадни вибрации в купето на свободна, но откакто ми изчистиха три грешки вибрира мнооого по-малко и съм доволен. Ще видим как ще оправя гасненето, иначе много ме кефи количката, само се надявам едно по едно да изчистя нещата, но доста пари ще отидат май. :Д Благодаря ти за отговорите!
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема
Като дадеш на контакт свети ли ти лампата за АБС? Имаш ли АБС в двигателния отсег? Има лампи всякакви, но повечето не светят, защото нямаш такива системи, слагат ги стандартно и после според екстрите.
Искаш да кажеш, че са ти оправили колата, като са изчистили грешките?
Значи са те прекарали с 20 лв? Повече не ходи при тези майстори, триенето на грешки по никакъв начин не се отразява на работата на колата и тресенето не е от там, давам ти гаранция, 100%!
И мен ме прекараха в началото с номера с триенето на грешки и 20 лв, после започват "диагностиките" и така, докато се връзваш на разни мошеници и не си купиш кабел за 40 лв.
Искаш да кажеш, че са ти оправили колата, като са изчистили грешките?
Значи са те прекарали с 20 лв? Повече не ходи при тези майстори, триенето на грешки по никакъв начин не се отразява на работата на колата и тресенето не е от там, давам ти гаранция, 100%!
И мен ме прекараха в началото с номера с триенето на грешки и 20 лв, после започват "диагностиките" и така, докато се връзваш на разни мошеници и не си купиш кабел за 40 лв.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема
Имам колега, отскоро с поло 6н 1.9сди 98ма- вика не ми бачка абс-а- оказа се че няма абс
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема
И аз нямам АБС
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема
Абе АБС го мани, не е болка за умирачка, ама в тия жеги без климатик е голяма мъка, за това ми се иска да го махам полото и се оглеждам за пасат Б6, ама като гледам, какви проблеми имат и какви цифри се заформят при ремонт, май ще преглътна жегите, пък е и полезно за фигурата.
- Кирил.Веселинов
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 28 ное 2016 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема
Аз климатик имам, но мирише на умрели катерици и трябва да си купя спрейче явно..
-
- Мнения: 1834
- Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
- Автомобил: C220
- Двигател: CDI 2007
- Местоположение: Бургассс
Re: Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема
freelancer написа:Абе АБС го мани, не е болка за умирачка.....
Лупото ми нямаше АБС. Това беше една от причините да го продам. Не искам да ти казвам един път как щях да се пречукам като ми се наложи рязко спиране..... Никога не бих си позволил повече да карам такава кола без тази екстра.
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Сря 05 дек 2012 0:47
- Автомобил: VW Lupo 1.0 MPI
- Двигател: AUC 2001
- Местоположение: sofia
Re: Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема
Не се колебайте да послушате freelancer, този човек, който не познавам лично е причината да се радвам на колата си /vw lupo/. Моя съвет е преди да правите запитване търсете в мненията му, ще спестите време. Дано не сменя скоро колата, за да не се лишаваме от опита му.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема
Колега derivatsia, благодаря ти за топлите думи.
Радвам се, ако съм ти помогнал поне малко да си оправиш колата.
Пожелавам ти много безаварийни километри с Лупото.
Радвам се, ако съм ти помогнал поне малко да си оправиш колата.
Пожелавам ти много безаварийни километри с Лупото.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 142 госта