Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
Кирил.Веселинов
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 28 ное 2016 0:10
Автомобил:
Двигател:

Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема

Мнениеот Кирил.Веселинов » Вто 21 фев 2017 1:01


Здравейте! Имам три въпроса към вас. Първо - топката и кожения маншон от голф 4, дали ще паснат на това Поло, защото искам да ги сменя, а точно за този модел не мога да намеря /ако не голф 4, от каква кола ще станат/. Второ - при първо палене за деня и чакане около 10 мин. да загрее колата гасне поне по един път или се опитва да гасне като изведнъж рязко падат оборотите и сами се качват без да подавам газ. Трето - имам много досадно свирене от колелата, накладки и спирачни дискове са сменени преди 600км /с не особено скъпи такива/, като свиренето започна скоро, преди 20-30км мисля. Свиренето е при каране с много бавна скорост и е почти постоянно. Надявам се на мнения и съвети. Благодаря предварително! :rolleyes :beer




Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема

Мнениеот freelancer » Сря 22 фев 2017 16:34


Май само аз ти отговарям на въпросите, но колкото толкова. :c020
Както знаеш имам същия уникат, моят е специално изпълнение със сив маншон, не е много зле и за това не съм търсил , но доколкото знам става и маншон от Голф 4, така казват колегите, аз лично не съм го пробвал, но мога да ти препоръчам, тъй като тези маншони, които ги продават по нета са по принцип боклуци, да поръчаш на някой шивач да ти зашие маншон от естествена кожа в твоя цвят. Пак излиза същите пари, че и по евтино.
Защо я чакаш да загрява 10 минути? Няколко минути стигат и то само ако е много студено. Гаснат, така е, и мойта гаснеше. :mhihi
Нещата, които може да провериш във връзка с тази екстра, гасненето, е да си изчистиш дросела и да си провериш вакуумите, всички вакууми, да смениш О пръстените на всмукателния колектор, да си провериш тръбичката до сервото, уплътнението под дросела, бих добавил и да си изчистиш и МАП сензора, със специален спрей обаче иначе ще го прецакаш. На дросела се чистят пътечките на потенциометрите със специален спрей за потенциометри, аз отидох по надалеч и извадих и моторчето, може да му пуснеш малко смазка, финна грес във втулката, в която влиза оста на ротора на моторчето и да почистиш дупката, която играе ролята на статор, има два магнита.
Процедурите с бърникането вътре в дросела ти ги препоръчвам само при краен стадии или ако си добър в електрониката, дросела е просто устроен, но роторчето на моторчето ръждясва и вътре се набиват картерни газове и се замърсяват потенциометрите.
Аз съм сложил малко силикон и под дросела, да уплътнява по добре.
Чистене, сваляне на дросела, адаптация и проверка на всички клапички, клапанчета и тръбички за засмукаване на допълнителен въздух, това е решението.
Ако не стане, нов дросел, ако пак не стане, нова кола, последното е най-добре. :icon_lol
На майстори недей да разчиташ, купи си кабел, малко инструменти и почвай, аз дадох един куп пари по майстори и даже стана по зле, докато ми писна и си я оправих сам.
При мен се получи, при други не, просто споделям опит, нищо повече, не е задължително да изпълняваш препоръките ми, всеки си избира сам, какво да прави с колата си.
За последното нямам идея, не съм се занимавал с окачването и нямам много опит и дано не ми се налага да го трупам и там, че ми писна. :biggrin


Потребителски аватар
Кирил.Веселинов
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 28 ное 2016 0:10
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема

Мнениеот Кирил.Веселинов » Сря 22 фев 2017 18:52


Както предполагам знаеш, аз нямам почти никакви технически познания свързани с колите, но се опитвам да се уча. В интернет обаче има доста малко количество клипове свързани с нашата кола. Имам желание да си сваля дросела и да го изчистя, но ме е малко страх все още да бърникам, не изглежда сложно, като гледах за другите коли. Възможно ли е освен от дросела, да има нещо общо и със свещите, понеже откакто взех колата не съм ги сменял, нито знам кога са сменяни последно? А, и на всичкото отгоре нямам ABS, като даже лампата не свети, когато дам на контакт, изобщо все едно няма такава лампа и според мен лампата е светела, защото е имало проблем с ABS-a и просто е направено нещо, за да спре да свети изобщо, за да не се забележи. Няма да коментирам как спирам. :Д


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема

Мнениеот freelancer » Сря 22 фев 2017 21:57


Ами, че то аз да не би да имам някакви познания, просто разбрах, че няма кой да ми оправи колата и започнах да я ръчкам сам, тя и без това си беше зле, колко по-зле да стане. :mhihi
Моята гаснеше постоянно, по няколко пъти, идеше ми да я насека с брадвата или да я запаля, ама въобще ни пука, е някои неща искат по-голям опит и време, а на мен това не ми е работата. :biggrin
По принцип е хубаво да смениш свещите, те са консуматив, слагат се платинени еднополюсни, аз сложих НЖК, 100 лв. Кабелите са ми Беру, италианчето ги беше сменило, незнайно защо. :gruebel :11
Бобината се пука, трябва да я огледаш за пукнатини, ако има само козметични, си карай така, супер е.
Ако има проблем с тези неща по-горе, ще тресе, прекъсва, няма да има мощност и при загрял двигател, но, както знаем, феномена е, че гасне един - два пъти и после всичко е супер, знам, за какво става на въпрос. :icon_lol
Значи не са свещите, но ги смени, ако са много зле, развий ги на студен двигател и ги виж.
Аз нямам ABS, ти, от къде си сигурен, че имаш? Има ли блок за ABS в двигателя? Аз нямам и климатик, така, че не се чуди, а се радвай, че имаш един проблем по-малко.
Тази кола обаче има страхотни спирачки, само малко да бутнеш педала и може да те хвърли през предното стъкло, такива бяха на един приятел, имаше 1.4 тди, моите и те не са такива, малко тегаво е спирането, спира, ама не така, както ми се иска, мисля да сменям спирачната течност, но едва ли е от нея, иначе дисковете, барабаните отзад, са нови, накладките също са в добро състояние, има доста феродо, но не спира, като нова, италианчето ги беше сменило преди да купя колата, тези неща и кабелите са ми армаган. :mhihi
Хич да не ти пука за колата, това е 17 годишна кола, джамбазите са я спасили от претопяване, автокъщите в България, са, като реанимация, а ние сме, като "Сервиз SOS". :icon_lol
Лесно е за ремонт Полото, иначе има доста положителни черти, но времето си оказва влияние, на по новите коли повечето неща са от пластмаса, която си старее, няма вечни неща, за съжаление.
Трябва да вкараш обаче някой лев и ще стане работата, без пари не става, купи си ваг-ком кабел със софтуера, ще ти трябва.
Успех и да споделиш, до къде си я докарал с гасненето! :beer


Потребителски аватар
Кирил.Веселинов
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 28 ное 2016 0:10
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема

Мнениеот Кирил.Веселинов » Сря 22 фев 2017 22:44


За ABS-a предположих, че след като имам лампа на таблото за него би трябвало да има и колата :Д /има и бушон за абс-а/ като цяло спирам трудничко, а ако е с по-голяма скорост не искам да мисля как ще се случи спирането, ако изобщо има такова :Д Иначе имах едни много гадни вибрации в купето на свободна, но откакто ми изчистиха три грешки вибрира мнооого по-малко и съм доволен. Ще видим как ще оправя гасненето, иначе много ме кефи количката, само се надявам едно по едно да изчистя нещата, но доста пари ще отидат май. :Д Благодаря ти за отговорите!


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема

Мнениеот freelancer » Чет 23 фев 2017 1:17


Като дадеш на контакт свети ли ти лампата за АБС? Имаш ли АБС в двигателния отсег? Има лампи всякакви, но повечето не светят, защото нямаш такива системи, слагат ги стандартно и после според екстрите.
Искаш да кажеш, че са ти оправили колата, като са изчистили грешките? :icon_lol
Значи са те прекарали с 20 лв? Повече не ходи при тези майстори, триенето на грешки по никакъв начин не се отразява на работата на колата и тресенето не е от там, давам ти гаранция, 100%!
И мен ме прекараха в началото с номера с триенето на грешки и 20 лв, после започват "диагностиките" и така, докато се връзваш на разни мошеници и не си купиш кабел за 40 лв.


Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1916
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема

Мнениеот polovera_9n3 » Чет 23 фев 2017 1:19


Имам колега, отскоро с поло 6н 1.9сди 98ма- вика не ми бачка абс-а- оказа се че няма абс :eek


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема

Мнениеот stefan4o » Чет 23 фев 2017 7:18


И аз нямам АБС :Mr Green Fun :gruebel


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема

Мнениеот freelancer » Пет 24 фев 2017 7:40


Абе АБС го мани, не е болка за умирачка, ама в тия жеги без климатик е голяма мъка, за това ми се иска да го махам полото и се оглеждам за пасат Б6, ама като гледам, какви проблеми имат и какви цифри се заформят при ремонт, май ще преглътна жегите, пък е и полезно за фигурата. :biggrin


Потребителски аватар
Кирил.Веселинов
Мнения: 11
Регистриран на: Пон 28 ное 2016 0:10
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема

Мнениеот Кирил.Веселинов » Пет 24 фев 2017 9:52


Аз климатик имам, но мирише на умрели катерици и трябва да си купя спрейче явно..


Mishonti
Мнения: 1834
Регистриран на: Пон 21 ное 2011 15:14
Автомобил: C220
Двигател: CDI 2007
Местоположение: Бургассс

Re: Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема

Мнениеот Mishonti » Пет 24 фев 2017 13:25


freelancer написа:Абе АБС го мани, не е болка за умирачка.....


Лупото ми нямаше АБС. Това беше една от причините да го продам. Не искам да ти казвам един път как щях да се пречукам като ми се наложи рязко спиране..... Никога не бих си позволил повече да карам такава кола без тази екстра.


derivatsia
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 05 дек 2012 0:47
Автомобил: VW Lupo 1.0 MPI
Двигател: AUC 2001
Местоположение: sofia

Re: Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема

Мнениеот derivatsia » Нед 12 мар 2017 2:07


Не се колебайте да послушате freelancer, този човек, който не познавам лично е причината да се радвам на колата си /vw lupo/. Моя съвет е преди да правите запитване търсете в мненията му, ще спестите време. Дано не сменя скоро колата, за да не се лишаваме от опита му.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 6n2, 1.0, 2000г. Три проблема в една тема

Мнениеот freelancer » Чет 16 мар 2017 16:32


Колега derivatsia, благодаря ти за топлите думи. :beer
Радвам се, ако съм ти помогнал поне малко да си оправиш колата.
Пожелавам ти много безаварийни километри с Лупото. :th_up



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 142 госта