Polo 6N2 1.4 16V 2001- съвети на какво да наблегна при поддръжката?
Polo 6N2 1.4 16V 2001- съвети на какво да наблегна при поддръжката?
Здравейте, имах POLO-2f 1991купе,много си го харесвах и поддържах. Всеки ден изминавах с него по сто километра на ден няколко години,ама стана бела и катастрофирах на 26 февруари.Беше желязно.Налага ми се всеки ден да пътувам и затова не мога да стоя без кола.Купих вчера това POLO, защото ми се налага да пътувам всеки ден по 100км от понеделник до петък.Затова ще ви бъда много благодарен да ми кажете ,кои са слабите му места ,какво масло трябва да слагам и за какво да следя въобще... Ще ви бъда много благодарен !!!
- M3ntata
- Мнения: 843
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: POLO-1.4 16V 2001- съвети на какво да наблегна
Здравей от близо 10г имаме голф 4 с такъв мотор (кода е AXP) слаби места не се сещам, общо взето е много опростен с минимална електроника и датчици. Както казах някакви сериозни проблеми няма, но има тук таме глезотии в двигателния отсек (под капака). За тези които се сещам: избива масло през датчика за налягане на маслото на лесно място е и не струва пари, лично при мен управлението на перките беше се намокрил и сдаде багажа но при полото може и да го няма този проблем. също така някои от пластмасовите тръби/елементи по охладителната с-ма са малко кекави и прегарят след което водата изтича. Твоят мотор мисля, че е с единичните бубини или се лъжа какъв е кода. За това време сменихме няколко пъти свещи и веднъж кабели и това беше по спомени, все още я търкаляме. Сложи му 5w40 лично нашия харесва mobil-а, с тотал трака говоря за масовите наливни масла. Иначе може и с по добро да го обслужиш, много хора се оплакват от този мотор лично ние сме доста доволни почти в никакви разходи не ни вкарва единствено бих казал, че ролките + ремъците са малко цифра като за 1.4 мотор от този тип, но те не се сменят през месец много важно е на какво ще попаднеш.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: POLO-1.4 16V 2001- съвети на какво да наблегна
Аз бих ти препоръчал да сложиш 10W40 Motul или Fuchs, няма смисъл от 5W40, сам се убедих в това. Провери си цялата картерна вентилация, вакуумите, изчисти си дросела и го адаптирай.
Смяна на водната помпа с хубава, маркова и си провери семеринга на избирача на скоростите, защото при повечето полота изтича маслото на скоростната кутия от там, повечето са със скапан температурен датчик и заминал термостат, огледай за вода в багажника, влиза през уплътненията на стоповете, смени си свещите с платинени еднополюсни, това са оригиналните, огледай кабелите и бобината за цепнатини, бобината е с пластмасов корпус, който се цепи и влиза влага.
Смажи си ключалките и бравите на вратите.
Смяна на водната помпа с хубава, маркова и си провери семеринга на избирача на скоростите, защото при повечето полота изтича маслото на скоростната кутия от там, повечето са със скапан температурен датчик и заминал термостат, огледай за вода в багажника, влиза през уплътненията на стоповете, смени си свещите с платинени еднополюсни, това са оригиналните, огледай кабелите и бобината за цепнатини, бобината е с пластмасов корпус, който се цепи и влиза влага.
Смажи си ключалките и бравите на вратите.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет 18 май 2018 15:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 6N2 1.4 16V 2001- съвети на какво да наблегна при поддръжката?
Здравей,
от 3 год. карам същото Поло. Слабите му места са: проблемите със скоростите-особено задна скорост, дросел клапа също ще ти се наложи да сменяш. Ако сменяш термостат вземи оригинален от Vw. С останалите не иска да работи. За маслото: Аз я карах допреди няколко месеца с 5 w 40 Castrol Magnetic C3, но тъй като и аз изминавам на ден по 100 км и вече е на 200.000 минах на 10w40 също Castrol. Ако сменяш редовно масла и филтри и я караш с хубаво масло проблем с двигателя няма да имаш.
от 3 год. карам същото Поло. Слабите му места са: проблемите със скоростите-особено задна скорост, дросел клапа също ще ти се наложи да сменяш. Ако сменяш термостат вземи оригинален от Vw. С останалите не иска да работи. За маслото: Аз я карах допреди няколко месеца с 5 w 40 Castrol Magnetic C3, но тъй като и аз изминавам на ден по 100 км и вече е на 200.000 минах на 10w40 също Castrol. Ако сменяш редовно масла и филтри и я караш с хубаво масло проблем с двигателя няма да имаш.
Re: Polo 6N2 1.4 16V 2001- съвети на какво да наблегна при поддръжката?
Благодаря ти много.За сега карам с новия 5 w 40 Castrol ЕDGE,защото бях сложил едно евтино масло РЕПСОЛ и щях да скапя двигателя....
- ivuchev
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 24 дек 2009 23:58
- Автомобил: Vw polo 1 4 8v + vw sharan 1 8 T
- Двигател: АКК -2000 --------АWC -2004
- Местоположение: Перник
Re: Polo 6N2 1.4 16V 2001- съвети на какво да наблегна при поддръжката?
igril написа:Благодаря ти много.За сега карам с новия 5 w 40 Castrol ЕDGE,защото бях сложил едно евтино масло РЕПСОЛ и щях да скапя двигателя....
Братто моля те обясни ми как щеше да скапеш маторя с репсола? А видиш ли кастрола е перфектен.
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Polo 6N2 1.4 16V 2001- съвети на какво да наблегна при поддръжката?
Ако се абстрахираме от марките масло и аз предпочитам вискозитет 5в40 на бензинова кола.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта