Polo 1996 1.4 75коня проблем при първо палене
Polo 1996 1.4 75коня проблем при първо палене
Здравейте колеги, горд собственик съм на vw polo 1996 1.4 BSM 75коня само бензин без газова и излезна едно проблемче на скоро. Та проблема е при първо палене за деня колата пали от раз (не мисли не се мъчи) но започва да тресе падат оборотите и дори гасне, при подаване на газ глъхне все едно се дави нещо... Получава се и като забавяне подавам газ а реагира след секунда. Както и да е с повечко газ потеглям и след 1км като поработи всичко е 6 паля гася няма да тресе няма да подскачат оборотите всичко точно никакви симптоми от преди няма забавяне... И така при всяко първо палене на студен двигател. Та какво ще кажете вие, на какво може да се дължи това? Ще се радвам всеки да сподели своето мнение и предварително благодаря. . Извинявам се ако вече съществува такава такава тема, моля да ме насочите?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: vw polo 1996 1.4 75коня проблем при първо палене
Дросел, вакууми.
Изчисти дросела, адаптирай го, прегледай си всички маркучета към дросела за сцепено.
Най-вероятно е клапата, започни от нея, не е сложно, изчисти я и и пусни адаптация с ваг-ком.
Изчисти дросела, адаптирай го, прегледай си всички маркучета към дросела за сцепено.
Най-вероятно е клапата, започни от нея, не е сложно, изчисти я и и пусни адаптация с ваг-ком.
Re: Polo 1996 1.4 75коня проблем при първо палене
Здравей колега, почистих дроселовата клапа (ръководих се от тази тема viewtopic.php?t=62348 ) ама проблема си е същия... Може би малко по странен вече гасне само 1 път, и веднага второто палене пали няма да гасне но пак прекъсва глъхне като дам газ и оборотите играят дори повече от преди скачат на 1700 падат на 800 това се повтаря няколко пъти (3-4 пъти) докато се нормализира и закротят на 800. Ще направя и клипче да видиш черно на бяло за какво става дума. Дросела не беше зацапан кои знае колко, но филтърната кутия имаше доста малко вътре, избърсах и нея. Не намерих скъсани, напукани маркучлена... Между филтърната кутия и дросела уплътнението е добро съмнява ме да взима въздух от някъде... Не съм я закачал на компютър, защото закача ли я това означава че автоматично я остава майстора да я прави а може да е нещо елементарно което и сам мога да свърша : )
- tdi fen
- Мнения: 4228
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Polo 1996 1.4 75коня проблем при първо палене
почисти и адаптирай дросела,ако няма ефект провери налягането на бензина
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 1996 1.4 75коня проблем при първо палене
Аз бих те посъветвал следното:
Огледай пак за въздух, моноинжекция е предполагам, те така се форсират, виж канистър клапана, тръбичката към сервото, педала на спирачката мек ли ти е сутрин?
Огледай и покарай, махни клемата на акумулатора, минуса, да занулиш настройките. Покарай пак и виж дали ще се оправи. Проблема ти най-вероятно е в дросела, ти си му изчистил гърловината, но пътечките на потенциометъра са зацапани, може да махнеш внимателно капачето и да ги почистиш с контактен спрей, има такъв специално за потенциометри, но внимателно.
Много вероятно дърпа въздух или дросела е заминал, може да е замърсен потенциометъра, моторчето може да е клеясало, ръждясва му роторчето, но не мисля, че му пречи особено.
Не ходи по майстори за това, няма смисъл да си даваш парите за глупости, те ще ти кажат да си купиш нов дросел, само ще ти вземат парите за нищо, едва ли ще ти оправят проблема.
Проблема не е в горивото, защото при второто палене проблема изчезва, и при пълните инжекции го има само, че те гаснат, пали гасне и после няма нищо, този проблем е много характерен за поло.
Огледай пак за въздух, моноинжекция е предполагам, те така се форсират, виж канистър клапана, тръбичката към сервото, педала на спирачката мек ли ти е сутрин?
Огледай и покарай, махни клемата на акумулатора, минуса, да занулиш настройките. Покарай пак и виж дали ще се оправи. Проблема ти най-вероятно е в дросела, ти си му изчистил гърловината, но пътечките на потенциометъра са зацапани, може да махнеш внимателно капачето и да ги почистиш с контактен спрей, има такъв специално за потенциометри, но внимателно.
Много вероятно дърпа въздух или дросела е заминал, може да е замърсен потенциометъра, моторчето може да е клеясало, ръждясва му роторчето, но не мисля, че му пречи особено.
Не ходи по майстори за това, няма смисъл да си даваш парите за глупости, те ще ти кажат да си купиш нов дросел, само ще ти вземат парите за нищо, едва ли ще ти оправят проблема.
Проблема не е в горивото, защото при второто палене проблема изчезва, и при пълните инжекции го има само, че те гаснат, пали гасне и после няма нищо, този проблем е много характерен за поло.
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Polo 1996 1.4 75коня проблем при първо палене
Нещо не ми се връзват някои работи...
Няма поло с код BSM или както си го написал.
96-та година 1.4 са само 60 к.с. с код AEX APQ
няма поло 1.4 моно
Аз бих пробвал с друг температурен датчик,това е типичен проблем на него.Студена работи много лошо поради прекалено бедна смес вследствие на грешни стойности от темп.датчика.Като загрее се оправя.Възможно е и да смуче въздух от някъде и да бърка смесите също.
Твоя двигател такъв ли е?
Няма поло с код BSM или както си го написал.
96-та година 1.4 са само 60 к.с. с код AEX APQ
няма поло 1.4 моно
Аз бих пробвал с друг температурен датчик,това е типичен проблем на него.Студена работи много лошо поради прекалено бедна смес вследствие на грешни стойности от темп.датчика.Като загрее се оправя.Възможно е и да смуче въздух от някъде и да бърка смесите също.
Твоя двигател такъв ли е?
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: Съб 17 май 2014 3:30
- Автомобил: VW POLO 1.4 1998
- Двигател: apq
- Местоположение: вaрнa
Re: Polo 1996 1.4 75коня проблем при първо палене
Подкрепям колегата само APQ AEX и също така залагам на температурен
датчик виж си кода на датчика(цвета му)
мн лесно можеш да го видиш даже и на APQ AEX
Са жълти моя беше жълт на апк и на аех на приятел е жълт
смени го евтин е и лесно сам ще го смениш
датчик виж си кода на датчика(цвета му)
мн лесно можеш да го видиш даже и на APQ AEX
Са жълти моя беше жълт на апк и на аех на приятел е жълт
смени го евтин е и лесно сам ще го смениш
Re: Polo 1996 1.4 75коня проблем при първо палене
Здравейте отново, за мотора вярно съм в грешка както каза "bai sando" мотора ми е същия като на снимката 1.4i 60hp.
"freelancer" сутрин педала на спирачката е мек, онзи ден дори не иска да запали :-D.
А къде да го търся този температурен датчик?
"freelancer" сутрин педала на спирачката е мек, онзи ден дори не иска да запали :-D.
А къде да го търся този температурен датчик?
Последна промяна от an4oll на Сря 12 апр 2017 8:56, променено общо 1 път.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 1996 1.4 75коня проблем при първо палене
Е, изяснихме си вече нещата, не знам, от къде ми дойде въпроса за моноинжекцията, може би от странния код и годината, но както и да е, вече е ясно.
Пак си объркал, писал си 1.6, няма 60 коня 1.6.
Как не може да запали? Само върти, така ли? Или изобщо не върти.
Температурния датчик се намира отдясно, на един "октопод", проследи тръбите от радиатора, къде отиват, мисля, че имаше жълт пръстен или беше жълт, щом не може да запали може и да е той причината, датчика, като замине показва - 45 градуса по дефолт и компа си мисли, че е много студено, обикновено при заминал датчик не могат да палят топли, а ти после нямаш проблеми. Най-вероятно имаш бедна смес, а щеше да имаш богата, заради датчика, но го провери ако искаш и го смени. Мери се с мултицет или се проверява с ваг-ком, колко градуса показва.
С махнат датчик, моето поло палеше без проблем, пробвай да го махнеш, да видиш, какво ще стане, макар, че пак не е гаранция.
Бай Сандо е по запознат, предполагам , че ще ти даде по точни насоки.
Браво, за желанието да се оправиш сам колега!
Хич да не ти пука, части има много и са евтини, включително и дросел, втора употреба, има колкото искаш.
Температурният датчик ти е около 15-20 лв и се сменя лесно, трябва да долееш и антифриз, ако си бърз, може и по малко да доливаш.
Пак си объркал, писал си 1.6, няма 60 коня 1.6.
Как не може да запали? Само върти, така ли? Или изобщо не върти.
Температурния датчик се намира отдясно, на един "октопод", проследи тръбите от радиатора, къде отиват, мисля, че имаше жълт пръстен или беше жълт, щом не може да запали може и да е той причината, датчика, като замине показва - 45 градуса по дефолт и компа си мисли, че е много студено, обикновено при заминал датчик не могат да палят топли, а ти после нямаш проблеми. Най-вероятно имаш бедна смес, а щеше да имаш богата, заради датчика, но го провери ако искаш и го смени. Мери се с мултицет или се проверява с ваг-ком, колко градуса показва.
С махнат датчик, моето поло палеше без проблем, пробвай да го махнеш, да видиш, какво ще стане, макар, че пак не е гаранция.
Бай Сандо е по запознат, предполагам , че ще ти даде по точни насоки.
Браво, за желанието да се оправиш сам колега!
Хич да не ти пука, части има много и са евтини, включително и дросел, втора употреба, има колкото искаш.
Температурният датчик ти е около 15-20 лв и се сменя лесно, трябва да долееш и антифриз, ако си бърз, може и по малко да доливаш.
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: Съб 17 май 2014 3:30
- Автомобил: VW POLO 1.4 1998
- Двигател: apq
- Местоположение: вaрнa
Re: Polo 1996 1.4 75коня проблем при първо палене
Колега датчика за по лесно ти е точно под делкото
кабелите му стърчат към предницата на колата
няма как да не го видиш забучен е на черна пластмаса
(Октопод)
кабелите му стърчат към предницата на колата
няма как да не го видиш забучен е на черна пластмаса
(Октопод)
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 05 мар 2007 17:11
- Автомобил:
- Двигател: AEX97
- Местоположение: София
Re: Polo 1996 1.4 75коня проблем при първо палене
Опитай следното: подаваш контакт и оставяш за 40 секунди, след което палиш!Имах същия проблем смених всичко но не помогна! От тогава първото ми палене е след 40 сек. изчакване на контакт! Една година вече нямам грижи!
Re: Polo 1996 1.4 75коня проблем при първо палене
Погледни показанията на сондата и кажи какво се случва.
Re: Polo 1996 1.4 75коня проблем при първо палене
Здравейте отново колеги, след дълги мъки и размисло си отидох на майстор човека ми смени датчика(нов) и дросела с втора употреба сега всичко е точно пали от раз, но оборотите нещо пак не са много точни държи ги на 800-900 и пак леко глъхне, ама много леко нищо фатално. Човека ми взе 80 лева какво ще кажете? Стария дросел има ли смисъл да го пазя примерно за части и т.н?
Re: Polo 1996 1.4 75коня проблем при първо палене
Възможно е да е от дросела/моното. (или някакъв проблем с вакууми)
Работи ли моторчето за празен ход? Пробвай го така: докато работи двигателят, включи някакви големи ел.консуматори -- например фарове+парно. От натоварването оборотите трябва да паднат, а после веднага да си ги възстанови.
Работи ли моторчето за празен ход? Пробвай го така: докато работи двигателят, включи някакви големи ел.консуматори -- например фарове+парно. От натоварването оборотите трябва да паднат, а после веднага да си ги възстанови.
- georgi.georgiev39
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 15 окт 2017 22:49
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 1996 1.4 75коня проблем при първо палене
Колеги , карам сеат 1998 1.0i проблема ми е горе долу същия при мене обаче пали безпроблем . колата глъхне когато е студена,като е в движение не загрява стрелката не се вдига. Имам чувството че не се форсира има замисляне при подаване на газ.Сменени са кабели , свещи ,бобина , палец делко.Дросела е почистен ,забелязвам че се омаслява при маркуча за картерните газове . Ако някой е намерил решение на тоя проблем нека сподели ще съм бладорен . Закачал съм няколко пъти на ваг-ком и ми показва че всичко си е в стойностите . Благодаря
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта