Поло 6N2 1.4 16в - Прецака се двигателя
- flameman5
- Мнения: 385
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
Поло 6N2 1.4 16в - Прецака се двигателя
Здравейте, отново се прецака двигателя на Полото 6н2, след като преди 2-3години зимата превъртя зъбно колело на разпределителния вал. Последва ремонт на двигател, 8 клапана и т.н. Беше се оправила и вървеше добре до преди няколко дни, когато светнала лампата за маслото, даже и някакъв зумер изпищял и баща ми спрял, но след известно време решил да опита дали не се е оправила и запалил, тръгнал нормално, но малко преди да се прибере започнало да трака нещо в двигателя, което и аз чух през прозореца. Съмнението е, след консултации с няколко сервиза, че има разбита биела, лагер .... т.е. отново сериозен ремонт. Като знам колко струваше първия не ми се повтаря. Молбата ми е за съвети, вероятно ще търся друг работещ двигател и направо да го сменя целия. Кода на нашия е AHW. Дали може да се сложи друг по-малко капризен двигател, примерно 1.4 8в без някакви допълнителни интервенции. Идеи за двигател някъде в близост до Варна по възможност.
Последна промяна от hooligans на Пет 23 авг 2019 23:37, променено общо 1 път.
Причина: Оправих заглавието.
Причина: Оправих заглавието.
Re: Прецака се двигателя Поло 1.4 16в
Привет иди при някой майстор който разполага с програмата за двигатели и кутии(скоростни) за да види по твоя двигател(оригинала) кои номера и съответно кои кодове на мотори пасват на кутията.
- flameman5
- Мнения: 385
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
Re: Поло 6N2 1.4 16в - Прецака се двигателя
Оказа се, че ремонта на двигателя ще струва почти колкото цялата кола и гаранция няма никаква, дали и колко време ще работи. Понеже веднъж вече го играхме този мач, реших да не правя втори опит, като разбрах, че уж здравата глава се изпрати за нещо дребно и ми струва 370лв. Намерих и блок втора употреба, който не беше сигурно дали е здрав и дали ще тръгне колата за общо над 2000лв целия ремонт. Така, че сега двигателя се продава на части. Търся работещ цял двигател със същия код, който може да се тества, защото купето на Полото е много по-добро от всички "перфектни" екземпляри от същия вид, които се продават в региона :). Ако и това не стане ще обявя цялата кола на части и ще търся друго Поло отново 6Н2 1.4, но задължително 8 клапана.
Моля колегите, които имат повече опит с тези двигатели да ми препоръчат, кой е най-надежден, лесен за обслужване и изобщо най-препоръчителен. Не търся динамика, защото колата ще се кара основно от баща ми, а той кара "пенсионерската". Освен това планирам да прехвърля газовия инжекцион на новата кола ако има значение з авида двигател. Ще съм благодарен за всички полезни съвети от по-знаещи колеги!!!
Моля колегите, които имат повече опит с тези двигатели да ми препоръчат, кой е най-надежден, лесен за обслужване и изобщо най-препоръчителен. Не търся динамика, защото колата ще се кара основно от баща ми, а той кара "пенсионерската". Освен това планирам да прехвърля газовия инжекцион на новата кола ако има значение з авида двигател. Ще съм благодарен за всички полезни съвети от по-знаещи колеги!!!
- flameman5
- Мнения: 385
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
Re: Поло 6N2 1.4 16в - Прецака се двигателя
Здравейте отново, монолога ми има продължение. Купихме си абсолютно същото Поло на външен вид с тази разлика, че двигателя е 1.4 MPI 60 коня, което беше и основната цел на задачата след перипетиите със стария двигател. За съжаление това си има и съответните негативи - задните спирачки са с барабани, а на другото са дискови. Мисля да ги сменя, но за целта имам един основен въпрос - какво точно трябва да се смени и става ли лесно. Намерих някакви стари теми, но за модел 6Н и не съм сигурен дали е същото. Дали може на същия мост да се монтират главините, трябва ли да се сменят маркучи, жила на ръчна и т.н. Някъде пише, че интервенцията става за 1 час, което не го вярвам, но някъде пише че е голям филм. Надявам се да се пораздвижи темата с третото Поло :). С първото форума беше супер активен.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 6N2 1.4 16в - Прецака се двигателя
Здравей. Спирачките ще паснат, но заедно с апаратите и съпортите има и други разлики. Жилата за ръчната са различни. Тръбният път и маркучите вероятно и те имат разлика. За един час няма как да стане, гаранция. Инак ако едното е с АБС, а другото без - също може да има разлика в оста на главината. Общо взето си е занимавка. Може да се скъса някой накрайник на тръбата, нови тръби, напасване. Играх го този филм съвсем скоро.
- flameman5
- Мнения: 385
- Регистриран на: Пет 19 яну 2007 21:10
- Автомобил: Polo + Leon TDI
- Двигател: AHW 2000 + ALH 2004
- Местоположение: Варна
Re: Поло 6N2 1.4 16в - Прецака се двигателя
Двете са ABS
Аз ще огледам предварително всичко, но в момента не разполагам с толкова време и за това питам. На първо четене старото купе е по-добро, въпреки че и двете са лъскарки, без никаква ръжда и новото е с една година по-ново. Имам предвид тавана на старото е като нов, има аларна с обемен датчик (тук също ще питам по натам как мога да прехвирля фабричната аларма, къде е модула в комфорт модула или отделен и какво трябва да се напасне), новата е само с централно, с един ключ и ключалката на вратата на водача нещо не работи, освен това ключа е без дистанционно и не знам дали изобщо има такава функция(между впрочем къде се намира приемника на дистанционното в купето). Изобщо направо ми се иска да прехвърля двигателя с компа на старата, но няма кака да се случи и там е филм голям с различните кодове.
Аз ще огледам предварително всичко, но в момента не разполагам с толкова време и за това питам. На първо четене старото купе е по-добро, въпреки че и двете са лъскарки, без никаква ръжда и новото е с една година по-ново. Имам предвид тавана на старото е като нов, има аларна с обемен датчик (тук също ще питам по натам как мога да прехвирля фабричната аларма, къде е модула в комфорт модула или отделен и какво трябва да се напасне), новата е само с централно, с един ключ и ключалката на вратата на водача нещо не работи, освен това ключа е без дистанционно и не знам дали изобщо има такава функция(между впрочем къде се намира приемника на дистанционното в купето). Изобщо направо ми се иска да прехвърля двигателя с компа на старата, но няма кака да се случи и там е филм голям с различните кодове.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 6N2 1.4 16в - Прецака се двигателя
Можеш направо да прехвърлиш задните мостове с все карантии по тях. Но не е лесна работа, да знаеш.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 146 госта