Polo 1.0i 6n проблем при въртене на волана гасне.

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 1.0i 6n проблем при въртене на волана гасне.

Мнениеот freelancer » Съб 20 май 2017 20:49


За компресията, не мисля, че е скъпо и няма нужда да си правиш манометър, във всеки сервиз ще го направят, но не мисля, че това ти е основния проблем, пуши ли все още?
Датчика на температурата на антифриза е най-важния, по него компа се ориентира, колко да държи отворени дюзите. Излизат ли някакви надписи все пак под кутийките? Това са "лейбълите", при мен температурата ми излиза на 2 или 3 блок, те са 4 кутийки, 2 те от дясно показват температурата на антифриза и на въздуха, мери я МАП сензора, той мери налягане и температурата на въздуха. Колко ти е налягането в колекторите? Трябва да е от 250-370.
Какво ти показва ламбда сондата? На 032 и 033 блок се гледат адаптациите.
Във файловете на ВАГ-КОМ намери папка Labels, там ще видиш файлове с кодове, намери твоя код и отвори файла, така ще се ориентираш за съдържанието на кутийките, пише ти блока и после, какво показват кутийките и какви са допустимите стойности.

Значи, колата си работи, обаче от време на време падат оборотите, аз му казвам "пърди", тррът и падат оборотите и после ги вдига. :biggrin
Щом ти дава грешка клапата френд, трябва да си намериш друга клапа за проба или да почистиш потенциометрите, аз ги чистя с клечки за уши със спрей на Вюрт, специално за потенциометри, казва се Kontakt Ol струва 15 лв.
Другият ти вариант е друга клапа, най-добре я пробвай на място, ако ще я купуваш от морга, вървят по 40-50 лв. Отиди в една морга и направо я монтирай на място.
Започни първо с клапата, не се адаптира дросела, няма как да ти работи добре колата, това им е проблема на полотата. Аз имам две и съм ги свалял сигурно няколко десетки пъти. :mhihi
Сменям клапата с поглед. :biggrin

Виж тази тема, мисля, че твоите грешки са подобни.
viewtopic.php?f=5&t=235127

Ако не стане с друга клапа, отиваш на компютър към 50 лв, препрограмират се лесно, само кода на имобилайзера се сменя за 30 лв и си готов.
Мисля си, че имаш проблем с компютъра, аз бих пробвал с друг компютър, но това си е мое мнение и не искам да се ангажирам с това, доколко е достоверно!
Всичко, което правиш си е твое решение. :c020

Misfire е прекъсване, компа ти показва на кой цилиндър имаш прекъсване, проблема е или от неизмерен въздух или електрически.
Бобината как е? Има ли цепнатини?
Започни с дросела, щом не се адаптира, значи има проблем, без дросел, няма как да работи нормално.
Как е на студен двигател, гасне ли?




superflay123
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 30 мар 2014 17:10
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 1.0i 6n проблем при въртене на волана гасне.

Мнениеот superflay123 » Съб 20 май 2017 22:05


Замерих компресията
1`ви- 7,5
2`ри- 6,5
3`ти- 6,5
4`ти- 7,5

Тази компресия добре ли е или не ?


superflay123
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 30 мар 2014 17:10
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 1.0i 6n проблем при въртене на волана гасне.

Мнениеот superflay123 » Съб 20 май 2017 22:26


freelancer благодаря много за съветите. Днес направих скриин шотове какво ми изписва напри адаптацията. Ще ги кача при първа възможност. Как да разбера кои лейбъл да търся в папката и как мога да видя от компа на кой цилиндър има прекъсване. Когато е студена се държи много по- добре. Понеже е държи малко по високи обороти. Забелязах също тска че около 2000 оборота колатс работи малко по нормално дъни се само на по-ниските обороти. Пробвах друга клапа от един комшия колата работи с нея по зле . има доста misfire казаха ми да я пробвам с един лист хартия и ако го засмиче значи има проблем с клапаните и заради това работела на три цилиндъра.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 1.0i 6n проблем при въртене на волана гасне.

Мнениеот freelancer » Съб 20 май 2017 23:10


Аз лично не мога да ти кажа, но намерих тази тема.
viewtopic.php?t=130603

Предполагам, че при AER е същото, иначе в аутодатата за 1.0 степента на сгъстяване е 10-10,2 в зависимост от конските сили.
https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=8473

"И аз да се включа за компресията. Тя трябва да е равна във всички цилиндри с отклонение максимум 15%. Пиша го защото някой колеги бяха писали 2-3 бара за нормална разлика между цилиндрите - тя е нормална, но за дизел :mhihi . За бензин най- много 1,5 бара. Мотор в перфектна кондиция има около 13,5 - 14атм. компресия. Много е важно и дали се мери на студен или загрял двигател. Освен това има връзка между компресията и степента на сгъстяване ( умножава се по коефициент закръглено е 1,4) -степента на сгъстяване х 1,4 = нормална компресия.Пример степен на сгъстяване 9:1 компресия около 9 х1,4= 12,6 бара Отклонение макс между цилиндрите + - 15%.
Така всеки сам може да види дали му е ОК мотора:)"

Виж и тази тема:
viewtopic.php?t=442519

От опит мога да ти кажа, че ако клапата не работи, като хората, аз имах неизмерен въздух, пак "пърди" и ефекта е, като на клапан.
Това с хартията, може и вестник, някой трябва да дава газ и като пусне не трябва да засмуква, нещо такова беше, но в случая не виждам смисъл, нали си измерил компресията.
Проблема ти е само на празен ход, при ниски обороти, заради клапата.
Нямам идея с тази компресия дали имаш изгорял клапан, това могат да го кажат колеги, които са отваряли двигател и имат повече опит, аз съм до тук. :c020
На файловете в папка Labels, тя се намира в инсталацията на програмата има кода на двигателя, търси файл с име AER.
Прекъсването го дава, като грешка, но може и да се види в самата програма, но не съм ползвал тази опция, защото на мен ми излизаха такива грешки.
Надявам се някой колега с опит да се изкаже също!
Явно чакат да се посъбере информация. :biggrin


superflay123
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 30 мар 2014 17:10
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 1.0i 6n проблем при въртене на волана гасне.

Мнениеот superflay123 » Нед 21 май 2017 18:35


Жена ми вече ще ме удоши :D. Занимавам се само с това чудо на чудесата сложих другата клапа дето комшията ми я даде има някаква промяна сега оборотите са твърде ниски. На тази оригиналната едва едва и направих някаква адаптация но ефекта бе същият не знам защо но явно на някакъв интервал от време лаптопа губи връзка с еку-то. И все пак успях да направя някаква адаптация но на ниските обороти прекъсва и оборотите играят. Адаптацията стана с много ерори в червено последователно натидках бутона го и в един момент изписа адап ок. Но за жялост ефекта бе същия прекъсване пърдене пукане и така. Надявам се утре като отидс с нея до моргата да намеря такава клапа и да е читава.


superflay123
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 30 мар 2014 17:10
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 1.0i 6n проблем при въртене на волана гасне.

Мнениеот superflay123 » Нед 21 май 2017 21:56


freelancer Моляте ако имаш .lbl file с AER code да ми го пратиш.


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 1.0i 6n проблем при въртене на волана гасне.

Мнениеот freelancer » Пон 22 май 2017 8:32


Позната история, така се случва, когато си купиш смъртник. :mhihi
Не искам да те обиждам, то и аз си купих нещо подобно. :icon_lol
При условие, че изпушва яко и си сигурен в компресията, която си измерил, аз не бих се занимавал с дросела, макар, че и там явно има проблем, направо бих я закарал да отварят двигателя, разбира се, за да си по-сигурен, може да я закараш на някой друг сервиз да измерят пак компресията.
Виж тази тема, проблемите много наподобяват твоите:
viewtopic.php?f=7&t=432623
Явно с тази компресия, няма как да работи нормално този двигател.
Щом прекъсва и пуши, според мен е възможно да е клапан, клапани, гарнитура, сегменти, гумички или нещо друго.
Файловете с етикетите се намират в тази папка, потърси го там твоя файл, ориентирай се по буквите:
C:\Program Files\VAG-Com\Labels
Мнението ми е лично мое и не ангажирам никой.
Дори и при ниска компресия дросела трябва да се адаптира, пишеш, че най после е дал ОК, дано да е ок.
Ако те кефи количката и си я взел супер евтино си заслужава да вкараш някой лев, но по принцип не е добра идея да се купуват тоталки, защото в крайна сметка пак излиза на цената на една горе-долу в добро състояние, разликата е, че поне научаваш много неща и ако те кефи си прекарваш свободното време приятно.
Тогава обаче със сигурност ще имаш дертове с жената. :c020
:beer
Абе хич да не ти пука, всичко се прави и намира, двигателите са евтини, ако е нещо кофти, направо може да си вземеш друг двигател, около 300 лв вървят, доколкото знам.


superflay123
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 30 мар 2014 17:10
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 1.0i 6n проблем при въртене на волана гасне.

Мнениеот superflay123 » Пон 22 май 2017 21:57


:D прав си freelancer. Въобще не се обиждам и да ти кажа малко се вманиачих в таз кола, но ми се стори че има потенцял в нея. Взех я да се занимавам като хоби, системен администратор съм ими е необходимо някакакво други развлечение. Знам за папката но при мен ги нямаше файловете. Намерих за сходен двг AEX. Сложих ги в директорията на VCDS но резултатът е същият. Мисля че тази кола има някакъв проблем с напреженията или нещо подобно. Произхождам от там,че на някакъв интервал от време кабела губи връзка с ECU-то това се вижда когато програмата се замисли малко повече и се чува някакво реле или нещо подобно.


superflay123
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 30 мар 2014 17:10
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo 1.0i 6n проблем при въртене на волана гасне.

Мнениеот superflay123 » Съб 27 май 2017 9:58


както обещах ето ги и screenshot-овете :

https://drive.google.com/open?id=0B-fcG ... 3BjNnNrcHc

https://drive.google.com/open?id=0B-fcG ... G5qYXJmZWc

https://drive.google.com/open?id=0B-fcG ... UxfVkY2UVk

Мисля, че имам някакъв проблем с компютъра на тази кола. Възможно ли е от там да се менят оборотите ? Възможно ли е ако сменя компютъра на колата да се оправи и трябва ли после да се препрограмира нещо ?


Потребителски аватар
freelancer
Мнения: 1492
Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
Двигател: AKK 2000
Местоположение: Казанлък

Re: Polo 1.0i 6n проблем при въртене на волана гасне.

Мнениеот freelancer » Пон 29 май 2017 7:00


Софта дървосан, кабела китайче, как да си сигурен, че проблема е в екуто на колата, аз бих пробвал с друг кабел и софт.
Това, което щрака може би не е реле, а клапата, тя така щрака, като се движи при адаптация.
На 2-та и 3-та снимки се вижда, че екуто прави опит за адаптация, но дава грешка, може и да е клапата, но ти казваш, че си пробвал с друга клапа, работеща и пак е същата история?
Другият вариант е, да имаш проблем в екуто или във връзката еку-клапа. Ако решиш да сменяш компа трябва да си намериш друг комп със същия номер и трябва само да се препрограмира кода за имобилайзера.
Аз имам 2 компа, един човек в Казанлък ми го направи за 15-тина минути, иначе няма да запали колата, има и друг метод, освен компа сменят имобилайзера и патрона на контактния ключ, ако не се лъжа, трябва да питаш, при мен стана много бързо, не съм сменял нищо друго освен компа, мисля, че и при теб ще стане.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта