За компресията, не мисля, че е скъпо и няма нужда да си правиш манометър, във всеки сервиз ще го направят, но не мисля, че това ти е основния проблем, пуши ли все още?
Датчика на температурата на антифриза е най-важния, по него компа се ориентира, колко да държи отворени дюзите. Излизат ли някакви надписи все пак под кутийките? Това са "лейбълите", при мен температурата ми излиза на 2 или 3 блок, те са 4 кутийки, 2 те от дясно показват температурата на антифриза и на въздуха, мери я МАП сензора, той мери налягане и температурата на въздуха. Колко ти е налягането в колекторите? Трябва да е от 250-370.
Какво ти показва ламбда сондата? На 032 и 033 блок се гледат адаптациите.
Във файловете на ВАГ-КОМ намери папка Labels, там ще видиш файлове с кодове, намери твоя код и отвори файла, така ще се ориентираш за съдържанието на кутийките, пише ти блока и после, какво показват кутийките и какви са допустимите стойности.
Значи, колата си работи, обаче от време на време падат оборотите, аз му казвам "пърди", тррът и падат оборотите и после ги вдига.
Щом ти дава грешка клапата френд, трябва да си намериш друга клапа за проба или да почистиш потенциометрите, аз ги чистя с клечки за уши със спрей на Вюрт, специално за потенциометри, казва се Kontakt Ol струва 15 лв.
Другият ти вариант е друга клапа, най-добре я пробвай на място, ако ще я купуваш от морга, вървят по 40-50 лв. Отиди в една морга и направо я монтирай на място.
Започни първо с клапата, не се адаптира дросела, няма как да ти работи добре колата, това им е проблема на полотата. Аз имам две и съм ги свалял сигурно няколко десетки пъти.
Сменям клапата с поглед.
Виж тази тема, мисля, че твоите грешки са подобни.
viewtopic.php?f=5&t=235127
Ако не стане с друга клапа, отиваш на компютър към 50 лв, препрограмират се лесно, само кода на имобилайзера се сменя за 30 лв и си готов.
Мисля си, че имаш проблем с компютъра, аз бих пробвал с друг компютър, но това си е мое мнение и не искам да се ангажирам с това, доколко е достоверно!
Всичко, което правиш си е твое решение.
Misfire е прекъсване, компа ти показва на кой цилиндър имаш прекъсване, проблема е или от неизмерен въздух или електрически.
Бобината как е? Има ли цепнатини?
Започни с дросела, щом не се адаптира, значи има проблем, без дросел, няма как да работи нормално.
Как е на студен двигател, гасне ли?
Polo 1.0i 6n проблем при въртене на волана гасне.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 30 мар 2014 17:10
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 1.0i 6n проблем при въртене на волана гасне.
Замерих компресията
1`ви- 7,5
2`ри- 6,5
3`ти- 6,5
4`ти- 7,5
Тази компресия добре ли е или не ?
1`ви- 7,5
2`ри- 6,5
3`ти- 6,5
4`ти- 7,5
Тази компресия добре ли е или не ?
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 30 мар 2014 17:10
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 1.0i 6n проблем при въртене на волана гасне.
freelancer благодаря много за съветите. Днес направих скриин шотове какво ми изписва напри адаптацията. Ще ги кача при първа възможност. Как да разбера кои лейбъл да търся в папката и как мога да видя от компа на кой цилиндър има прекъсване. Когато е студена се държи много по- добре. Понеже е държи малко по високи обороти. Забелязах също тска че около 2000 оборота колатс работи малко по нормално дъни се само на по-ниските обороти. Пробвах друга клапа от един комшия колата работи с нея по зле . има доста misfire казаха ми да я пробвам с един лист хартия и ако го засмиче значи има проблем с клапаните и заради това работела на три цилиндъра.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 1.0i 6n проблем при въртене на волана гасне.
Аз лично не мога да ти кажа, но намерих тази тема.
viewtopic.php?t=130603
Предполагам, че при AER е същото, иначе в аутодатата за 1.0 степента на сгъстяване е 10-10,2 в зависимост от конските сили.
https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=8473
"И аз да се включа за компресията. Тя трябва да е равна във всички цилиндри с отклонение максимум 15%. Пиша го защото някой колеги бяха писали 2-3 бара за нормална разлика между цилиндрите - тя е нормална, но за дизел . За бензин най- много 1,5 бара. Мотор в перфектна кондиция има около 13,5 - 14атм. компресия. Много е важно и дали се мери на студен или загрял двигател. Освен това има връзка между компресията и степента на сгъстяване ( умножава се по коефициент закръглено е 1,4) -степента на сгъстяване х 1,4 = нормална компресия.Пример степен на сгъстяване 9:1 компресия около 9 х1,4= 12,6 бара Отклонение макс между цилиндрите + - 15%.
Така всеки сам може да види дали му е ОК мотора:)"
Виж и тази тема:
viewtopic.php?t=442519
От опит мога да ти кажа, че ако клапата не работи, като хората, аз имах неизмерен въздух, пак "пърди" и ефекта е, като на клапан.
Това с хартията, може и вестник, някой трябва да дава газ и като пусне не трябва да засмуква, нещо такова беше, но в случая не виждам смисъл, нали си измерил компресията.
Проблема ти е само на празен ход, при ниски обороти, заради клапата.
Нямам идея с тази компресия дали имаш изгорял клапан, това могат да го кажат колеги, които са отваряли двигател и имат повече опит, аз съм до тук.
На файловете в папка Labels, тя се намира в инсталацията на програмата има кода на двигателя, търси файл с име AER.
Прекъсването го дава, като грешка, но може и да се види в самата програма, но не съм ползвал тази опция, защото на мен ми излизаха такива грешки.
Надявам се някой колега с опит да се изкаже също!
Явно чакат да се посъбере информация.
viewtopic.php?t=130603
Предполагам, че при AER е същото, иначе в аутодатата за 1.0 степента на сгъстяване е 10-10,2 в зависимост от конските сили.
https://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=8473
"И аз да се включа за компресията. Тя трябва да е равна във всички цилиндри с отклонение максимум 15%. Пиша го защото някой колеги бяха писали 2-3 бара за нормална разлика между цилиндрите - тя е нормална, но за дизел . За бензин най- много 1,5 бара. Мотор в перфектна кондиция има около 13,5 - 14атм. компресия. Много е важно и дали се мери на студен или загрял двигател. Освен това има връзка между компресията и степента на сгъстяване ( умножава се по коефициент закръглено е 1,4) -степента на сгъстяване х 1,4 = нормална компресия.Пример степен на сгъстяване 9:1 компресия около 9 х1,4= 12,6 бара Отклонение макс между цилиндрите + - 15%.
Така всеки сам може да види дали му е ОК мотора:)"
Виж и тази тема:
viewtopic.php?t=442519
От опит мога да ти кажа, че ако клапата не работи, като хората, аз имах неизмерен въздух, пак "пърди" и ефекта е, като на клапан.
Това с хартията, може и вестник, някой трябва да дава газ и като пусне не трябва да засмуква, нещо такова беше, но в случая не виждам смисъл, нали си измерил компресията.
Проблема ти е само на празен ход, при ниски обороти, заради клапата.
Нямам идея с тази компресия дали имаш изгорял клапан, това могат да го кажат колеги, които са отваряли двигател и имат повече опит, аз съм до тук.
На файловете в папка Labels, тя се намира в инсталацията на програмата има кода на двигателя, търси файл с име AER.
Прекъсването го дава, като грешка, но може и да се види в самата програма, но не съм ползвал тази опция, защото на мен ми излизаха такива грешки.
Надявам се някой колега с опит да се изкаже също!
Явно чакат да се посъбере информация.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 30 мар 2014 17:10
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 1.0i 6n проблем при въртене на волана гасне.
Жена ми вече ще ме удоши :D. Занимавам се само с това чудо на чудесата сложих другата клапа дето комшията ми я даде има някаква промяна сега оборотите са твърде ниски. На тази оригиналната едва едва и направих някаква адаптация но ефекта бе същият не знам защо но явно на някакъв интервал от време лаптопа губи връзка с еку-то. И все пак успях да направя някаква адаптация но на ниските обороти прекъсва и оборотите играят. Адаптацията стана с много ерори в червено последователно натидках бутона го и в един момент изписа адап ок. Но за жялост ефекта бе същия прекъсване пърдене пукане и така. Надявам се утре като отидс с нея до моргата да намеря такава клапа и да е читава.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 30 мар 2014 17:10
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 1.0i 6n проблем при въртене на волана гасне.
freelancer Моляте ако имаш .lbl file с AER code да ми го пратиш.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 1.0i 6n проблем при въртене на волана гасне.
Позната история, така се случва, когато си купиш смъртник.
Не искам да те обиждам, то и аз си купих нещо подобно.
При условие, че изпушва яко и си сигурен в компресията, която си измерил, аз не бих се занимавал с дросела, макар, че и там явно има проблем, направо бих я закарал да отварят двигателя, разбира се, за да си по-сигурен, може да я закараш на някой друг сервиз да измерят пак компресията.
Виж тази тема, проблемите много наподобяват твоите:
viewtopic.php?f=7&t=432623
Явно с тази компресия, няма как да работи нормално този двигател.
Щом прекъсва и пуши, според мен е възможно да е клапан, клапани, гарнитура, сегменти, гумички или нещо друго.
Файловете с етикетите се намират в тази папка, потърси го там твоя файл, ориентирай се по буквите:
C:\Program Files\VAG-Com\Labels
Мнението ми е лично мое и не ангажирам никой.
Дори и при ниска компресия дросела трябва да се адаптира, пишеш, че най после е дал ОК, дано да е ок.
Ако те кефи количката и си я взел супер евтино си заслужава да вкараш някой лев, но по принцип не е добра идея да се купуват тоталки, защото в крайна сметка пак излиза на цената на една горе-долу в добро състояние, разликата е, че поне научаваш много неща и ако те кефи си прекарваш свободното време приятно.
Тогава обаче със сигурност ще имаш дертове с жената.
Абе хич да не ти пука, всичко се прави и намира, двигателите са евтини, ако е нещо кофти, направо може да си вземеш друг двигател, около 300 лв вървят, доколкото знам.
Не искам да те обиждам, то и аз си купих нещо подобно.
При условие, че изпушва яко и си сигурен в компресията, която си измерил, аз не бих се занимавал с дросела, макар, че и там явно има проблем, направо бих я закарал да отварят двигателя, разбира се, за да си по-сигурен, може да я закараш на някой друг сервиз да измерят пак компресията.
Виж тази тема, проблемите много наподобяват твоите:
viewtopic.php?f=7&t=432623
Явно с тази компресия, няма как да работи нормално този двигател.
Щом прекъсва и пуши, според мен е възможно да е клапан, клапани, гарнитура, сегменти, гумички или нещо друго.
Файловете с етикетите се намират в тази папка, потърси го там твоя файл, ориентирай се по буквите:
C:\Program Files\VAG-Com\Labels
Мнението ми е лично мое и не ангажирам никой.
Дори и при ниска компресия дросела трябва да се адаптира, пишеш, че най после е дал ОК, дано да е ок.
Ако те кефи количката и си я взел супер евтино си заслужава да вкараш някой лев, но по принцип не е добра идея да се купуват тоталки, защото в крайна сметка пак излиза на цената на една горе-долу в добро състояние, разликата е, че поне научаваш много неща и ако те кефи си прекарваш свободното време приятно.
Тогава обаче със сигурност ще имаш дертове с жената.
Абе хич да не ти пука, всичко се прави и намира, двигателите са евтини, ако е нещо кофти, направо може да си вземеш друг двигател, около 300 лв вървят, доколкото знам.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 30 мар 2014 17:10
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 1.0i 6n проблем при въртене на волана гасне.
:D прав си freelancer. Въобще не се обиждам и да ти кажа малко се вманиачих в таз кола, но ми се стори че има потенцял в нея. Взех я да се занимавам като хоби, системен администратор съм ими е необходимо някакакво други развлечение. Знам за папката но при мен ги нямаше файловете. Намерих за сходен двг AEX. Сложих ги в директорията на VCDS но резултатът е същият. Мисля че тази кола има някакъв проблем с напреженията или нещо подобно. Произхождам от там,че на някакъв интервал от време кабела губи връзка с ECU-то това се вижда когато програмата се замисли малко повече и се чува някакво реле или нещо подобно.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Нед 30 мар 2014 17:10
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 1.0i 6n проблем при въртене на волана гасне.
както обещах ето ги и screenshot-овете :
https://drive.google.com/open?id=0B-fcG ... 3BjNnNrcHc
https://drive.google.com/open?id=0B-fcG ... G5qYXJmZWc
https://drive.google.com/open?id=0B-fcG ... UxfVkY2UVk
Мисля, че имам някакъв проблем с компютъра на тази кола. Възможно ли е от там да се менят оборотите ? Възможно ли е ако сменя компютъра на колата да се оправи и трябва ли после да се препрограмира нещо ?
https://drive.google.com/open?id=0B-fcG ... 3BjNnNrcHc
https://drive.google.com/open?id=0B-fcG ... G5qYXJmZWc
https://drive.google.com/open?id=0B-fcG ... UxfVkY2UVk
Мисля, че имам някакъв проблем с компютъра на тази кола. Възможно ли е от там да се менят оборотите ? Възможно ли е ако сменя компютъра на колата да се оправи и трябва ли после да се препрограмира нещо ?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Polo 1.0i 6n проблем при въртене на волана гасне.
Софта дървосан, кабела китайче, как да си сигурен, че проблема е в екуто на колата, аз бих пробвал с друг кабел и софт.
Това, което щрака може би не е реле, а клапата, тя така щрака, като се движи при адаптация.
На 2-та и 3-та снимки се вижда, че екуто прави опит за адаптация, но дава грешка, може и да е клапата, но ти казваш, че си пробвал с друга клапа, работеща и пак е същата история?
Другият вариант е, да имаш проблем в екуто или във връзката еку-клапа. Ако решиш да сменяш компа трябва да си намериш друг комп със същия номер и трябва само да се препрограмира кода за имобилайзера.
Аз имам 2 компа, един човек в Казанлък ми го направи за 15-тина минути, иначе няма да запали колата, има и друг метод, освен компа сменят имобилайзера и патрона на контактния ключ, ако не се лъжа, трябва да питаш, при мен стана много бързо, не съм сменял нищо друго освен компа, мисля, че и при теб ще стане.
Това, което щрака може би не е реле, а клапата, тя така щрака, като се движи при адаптация.
На 2-та и 3-та снимки се вижда, че екуто прави опит за адаптация, но дава грешка, може и да е клапата, но ти казваш, че си пробвал с друга клапа, работеща и пак е същата история?
Другият вариант е, да имаш проблем в екуто или във връзката еку-клапа. Ако решиш да сменяш компа трябва да си намериш друг комп със същия номер и трябва само да се препрограмира кода за имобилайзера.
Аз имам 2 компа, един човек в Казанлък ми го направи за 15-тина минути, иначе няма да запали колата, има и друг метод, освен компа сменят имобилайзера и патрона на контактния ключ, ако не се лъжа, трябва да питаш, при мен стана много бързо, не съм сменял нищо друго освен компа, мисля, че и при теб ще стане.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта