И аз имам проблем с моето Polo 1.4 16v AUA бензин. Когато е студено (зимата) пали чак на четвъртия или петия
път. А лятото си пали. След ходене по много сервизи и смяна на какво ли не без резултат на последния сервис ми казаха че е от егр клапана,но не ми се дават 300 лева и да се окаже ,че не е от него.Та въпросът ми е егр клапана има ли някаква роля при паленето,защото четох за него и никъде не видях такова нещо.
Polo 1.4 16v AUA - егр клапан
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: егр клапан Polo 1.4 16v AUA
Не мисля, че има вина за трудното палене егр-а, по-скоро си виж температурния датчик, той дава фира обикновено и прави подобни проблеми. Други варианти са инжекторите, виж си, като запалиш, каква ти е сместа. Може да пробваш с добавка или с по-високооктанов бензин.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 22 ное 2015 8:42
- Автомобил: Wv Polo 6n2
- Двигател: 2001
- Местоположение: Сливен
Re: егр клапан Polo 1.4 16v AUA
Температурния датчик е сменен,инжекторите чистени с ултразвук,нови горивен филтър и свещи,проверено е налягането на бензинова помпа също релета и бушони са проверени,налягането на всеки цилиндър. Но без абсолютно никаква разлика. На последната диагностика (мисля с оригинален софтуер) бяха прегледани под лупа всички данни и показатели на каквото се сети човека и само този ЕГР даваше грешка и някакви стойности които трябвало да варират при подаване на газ не мръднаха от нулата. После го извади и го почисти с някакви разтвори и имаше подобрение (палеше на втория път) но само за около месец и после пак старата песен.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: егр клапан Polo 1.4 16v AUA
Провери дали не дърпа въздух покрай ЕГР клапана, маркучи, тръбички, връзката с дросела. Пробвай да затапиш клапана да видим, какво ще стане.
Един колега с голф, също имаше проблем с егр клапана, но не се е оплаквал от трудно палене.
Налягането на горивото мерил ли си? Трябва да бъде - с вакуум 2,5 бара, без вакуум 3 бара.
Един колега с голф, също имаше проблем с егр клапана, но не се е оплаквал от трудно палене.
Налягането на горивото мерил ли си? Трябва да бъде - с вакуум 2,5 бара, без вакуум 3 бара.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 22 ное 2015 8:42
- Автомобил: Wv Polo 6n2
- Двигател: 2001
- Местоположение: Сливен
Re: егр клапан Polo 1.4 16v AUA
И все пак се изръсих 200 лева(с отстъпка) за нов ЕГР и при слагането му уж провериха всички връзки и маркучета. Налягането на горивото е както казваш-с вакуум 2,5 бара, без вакуум 3 бара. И пак смених температурния датчик-предния беше за 11 лева ,а този е за 30 лева.
Естествено всичко си е както преди-не пали и не пали. Да е.а и боклука му и поло кой ме накара да си купувам фолксваген ,от както го имам само ядове. Повече нищо няма да правя и като се затопли пролетта я продавам,нищо че от както я имам съм хвърлил по нея около 1500 лева. Нямам нерви вече .
Естествено всичко си е както преди-не пали и не пали. Да е.а и боклука му и поло кой ме накара да си купувам фолксваген ,от както го имам само ядове. Повече нищо няма да правя и като се затопли пролетта я продавам,нищо че от както я имам съм хвърлил по нея около 1500 лева. Нямам нерви вече .
Re: Polo 1.4 16v AUA - егр клапан
Колега , откачи вакуум маркуча от ЕГР и ще ти се оправи. Това означава ,че някъде другаде имаш запушен вакуум и компенсира въздуха от ЕГР.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 126 госта