поло 1,4 2001 бавен старт
Re: поло 1,4 2001 бавен старт
Благодаря за съветите колеги,а зареждането мериха под товар това показа тия дни ще го оправя а иначе сега я карам на 98 от Лукойл иначе на 3 та съм силен но другите слаба ракия мислех дали няма цетка в резервоара тя помпата е под седалката май на Вектра беше там
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: поло 1,4 2001 бавен старт
Помпата е под задната седалка, зад пасажера. Има цедка на кошницата, но едва ли е запушена, абсурд, на друго място няма. Може да измериш налягането на горивото, ако ти се занимава, но едва ли имаш проблем.
Без товар, колко ти е зареждането? 13,80 с включени всички консуматори и подгреа на задното стъкло ми се струва нормално, скоро не съм си мерил зареждането, може би някой друг колега сте сподели?
Без товар, колко ти е зареждането? 13,80 с включени всички консуматори и подгреа на задното стъкло ми се струва нормално, скоро не съм си мерил зареждането, може би някой друг колега сте сподели?
Re: поло 1,4 2001 бавен старт
Днес реших да сложа ръка на ауспуха но много леко духа като полъх дали е запушен катализатора и ако е тои нЕели цял към двигателя някои сменял ли е на поло 1,4 2001 и несветвали чека
Re: поло 1,4 2001 бавен старт
Аз съм свалил моя катализатор, защото почна да ми клати оборотите. Оправи се след това.
Моя ауспух и да искаш не мож го затапи :)
Не духа като прахосмикачка но налягането е много силно и по никакъв начин не мога да го запуша.
Моя ауспух и да искаш не мож го затапи :)
Не духа като прахосмикачка но налягането е много силно и по никакъв начин не мога да го запуша.
Re: поло 1,4 2001 бавен старт
Няма защо да свети чек-а , след като ламбдата е много по-назад от катализатора.Аз все още не съм го махнал, но тези дни ще го махна и ще видя дали има много голяма разлика.
До вчера ми клатеше оборотите без видими причини.Първо си мислех,че е от музиката ми, която е 1200 ватова без кондензатор, но се оказа ,че не е от нея.Също така дросела,също идваше като идея,че си заминава, както и датчика на температурата. В крайна сметка нито едно от изброените неща не беше причината за клатенето на обороти,дори и при студен двигател.Вчера до 3 часа сутринта бях в сервиза си , свалил напълно дросела и ЕГР-а . Изчистих ги със специален флакон на Вурт за дросели и мап сензори.Сглобих всичко както си беше в началото без никакви промени.След това получих прозрение.Осъзнах,че е възможно да не стига достатъчно въздух на двигателя независимо,че имах спортен филтър и напълно изолирана среда за студен въздух.Реших да откача вакуум маркуча от ЕГР-а ,който води до "пишка" на всмукателните колектори под дросела.След запалване на колата,оборотите забиха на 900 , с бас до дупка дори не помръднаха , също така и докато въртях волана нямаше играене на оборотите.От въпросният вакуум не спираше да дърпа въздух,запушех ли го колата започва да тресе и изгасва.За финал осъзнах ,че има запушен вакуум по системата и смятам да разбера кой е.Според мен или е запушен някой вакуум или клапан.Първото,което ми идва на ум е клапана до горивната рейка.Понеже от него , маркуча води до "пишка" на самият колектор в ляво.Възможно е да е запушен,понеже на всеки е известно,че рано или късно от маслените пари се образува мазга по колекторите.Всички ,които си мислят,че ако духа през отдушника двигателя е изгухан е в голяма грешка!Този двигател е проектиран по този начин,за да не създава подкартерни експлозии т.е защита от точно това.
Скоро също мисля да изчистя казанчето за маслените пари и да сменя маркуча от него към спортния ми филтър.
До вчера ми клатеше оборотите без видими причини.Първо си мислех,че е от музиката ми, която е 1200 ватова без кондензатор, но се оказа ,че не е от нея.Също така дросела,също идваше като идея,че си заминава, както и датчика на температурата. В крайна сметка нито едно от изброените неща не беше причината за клатенето на обороти,дори и при студен двигател.Вчера до 3 часа сутринта бях в сервиза си , свалил напълно дросела и ЕГР-а . Изчистих ги със специален флакон на Вурт за дросели и мап сензори.Сглобих всичко както си беше в началото без никакви промени.След това получих прозрение.Осъзнах,че е възможно да не стига достатъчно въздух на двигателя независимо,че имах спортен филтър и напълно изолирана среда за студен въздух.Реших да откача вакуум маркуча от ЕГР-а ,който води до "пишка" на всмукателните колектори под дросела.След запалване на колата,оборотите забиха на 900 , с бас до дупка дори не помръднаха , също така и докато въртях волана нямаше играене на оборотите.От въпросният вакуум не спираше да дърпа въздух,запушех ли го колата започва да тресе и изгасва.За финал осъзнах ,че има запушен вакуум по системата и смятам да разбера кой е.Според мен или е запушен някой вакуум или клапан.Първото,което ми идва на ум е клапана до горивната рейка.Понеже от него , маркуча води до "пишка" на самият колектор в ляво.Възможно е да е запушен,понеже на всеки е известно,че рано или късно от маслените пари се образува мазга по колекторите.Всички ,които си мислят,че ако духа през отдушника двигателя е изгухан е в голяма грешка!Този двигател е проектиран по този начин,за да не създава подкартерни експлозии т.е защита от точно това.
Скоро също мисля да изчистя казанчето за маслените пари и да сменя маркуча от него към спортния ми филтър.
- hooligans
- Мнения: 18718
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: поло 1,4 2001 бавен старт
Оправи си заглавието според шаблона.
Re: поло 1,4 2001 бавен старт
Здравей те колеги несъм писъл отдавна смених съединител динамо обслужени изцяло зарежда добре а за проблема с бавното набиране на втора майстора почистил егера каза имало много нагар сега дърпа по добре и се поправи вчера 140 залепи но нея юркам Дане излетя .
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: поло 1,4 2001 бавен старт
140 е максимума, след това започва да вдига носа и започва да излита, не знам, ако и сложиш криле дали няма да отлепи от земята.
Най-кофтито е, че със 140 при страничен вятър може и да излетиш от пътя, на мен това лято ми изкара акъла един такъв страничен внезапен порив на вятъра, все едно някой блъсна леко колата отстрани. Нестабилно е полото при тази скорост, около 100 км си му е най-добре, определено не се чувства добре на магистралата, силата му е в градски условия.
- Wolfgar
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 13:24
- Автомобил: Polo 9N
- Двигател: BBY 2003
- Местоположение: София
Re: поло 1,4 2001 бавен старт
Полото е върха. По GPS съм държал почти през целия път от Бургас до София 182 км/ч едно лято. Сипах 100 октана от Шел и стана самолет. Едниственият минус е, че на 10 000 км пробег му се долива половин литър масълце. На въпросното приключение по магистарала ми изпи 200 масло
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: поло 1,4 2001 бавен старт
Това с 1.4 ли?
- Wolfgar
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 13:24
- Автомобил: Polo 9N
- Двигател: BBY 2003
- Местоположение: София
Re: поло 1,4 2001 бавен старт
1.4 16v 75 коня BBY мотор
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: поло 1,4 2001 бавен старт
Тук не е темата с вицове и това не е тема на настоящата дискусия.
Последна промяна от Spas на Чет 30 ное 2017 22:43, променено общо 1 път.
Причина: Абсолютно излишен коментар! Въздържай се..
Причина: Абсолютно излишен коментар! Въздържай се..
- Wolfgar
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 13:24
- Автомобил: Polo 9N
- Двигател: BBY 2003
- Местоположение: София
Re: поло 1,4 2001 бавен старт
Какво имаш предвид под виц? Колата заби на 190 на километража с на червено оборотомера.
Ако обичаш запази добрия тон и не се подигравай или обиждай.
Ако обичаш запази добрия тон и не се подигравай или обиждай.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта