Уж взех колата за резервна, но ме хванаха лудите да си поиграя с нея
Имам меракът и подходяща база да се занимая с частичен ремонт на мотора, още повече че не планирам да ползвам Поло-то зимата.
Стандартното което съм намислил е:
1. Глава
- полиране на главата и леглата на клапаните - това ще го дам някъде, ако имате препоръки ще са ми полезни
- нов комплект всмукателни и изпускателни клапани + гумички - има ли смисъл да се сменят и пружините?
- нова гарнитура
2. Блока
- почистване на буталата и цилиндрите
- смяна на пръстените на буталата - не съм се интересувал подробно колко е лесно да се направи :)
3. Ремъци и ролки
- всичките
4. Електрически
- нови бубина, свещи и кабели
Та това е “лесната” част с достатъчно документация из нета. Въпросите идват с модификациите които мисля да правя на мотора.
Първата е, че ще слагам всмукателен колектор и дросел клапа от GTI. Имам ги заедно с изпускателния, който не знам дали да слагам или да ми направят къстъм 4-2-1. Тук знам че всичко е плъг енд плей, като ще трябва само ремап.
За по-нататък ме сърбят ръцете да му сложа компресор. Въпроса е повече за нещата, които вървят покрай него дали могат да се направят по-рано, без колата да е с принудително пълнене, а именно:
- разширяване на леглата на клапаните
- по-големи клапани
- декомпресионна плоча 1-2мм
- по-големи инжектори (те май са нужни само ако има и компресор)
- моднати разпределителни валове
Специално за валовете ме интересува дали има смисъл още с това обслужване да ги сменя, например с тези от 101кс мотора или направо с fast road валове? Също за тях трябва ли ремап?
Polo 6n2 1.4 16v AHW - ремонт/обслужване на двигател и модификации
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Polo 6n2 1.4 16v AHW - ремонт/обслужване на двигател и модификации
Ограничи се с точка 3.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта