Здравейте преди дни купих volkswagen polo iv (9n) 1.4 16v (75hp) бензинка и имам няколко въпроса:
1 - Сутрин защото е по хладно ли не пали от раз а малко по бавно иначе през деня от раз пали,
2 - Днес като дадох на контакт и на таблото където показва километража се показа само гаечен ключ за какво сигнализира изчезна при вкл. двигател,
3 - Вчера долях с червен антифриз че беше под минимума но сега пък е над мах около половин сантиметър дали е проблем ако трябва да източа малко и задължително ли е с вода дестилирана да се налее само така ако е ще имали проблем
Polo-(9n) 1.4 16v 75hp - въпроси
Re: WV Polo-(9n) 1.4 16v 75hp-въпроси
1 1 акумулатора стар ли е?
2 - закачи я на диагностика може да има натрупани грешки
3 - не му пречи, важното е да не е пълно казанчето до горе, щом е половин сантиметър не го бърка.
2 - закачи я на диагностика може да има натрупани грешки
3 - не му пречи, важното е да не е пълно казанчето до горе, щом е половин сантиметър не го бърка.
- Wolfgar
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пет 15 окт 2010 13:24
- Автомобил: Polo 9N
- Двигател: BBY 2003
- Местоположение: София
Re: Polo-(9n) 1.4 16v 75hp - въпроси
При мен започна да пали трудно при първи опит. Особено сега на студа стана кофти. Моят акумулатор е на 3 години
Re: Polo-(9n) 1.4 16v 75hp - въпроси
С гаечния ключ компютъра ти показва, че си за обслужване. Скоро гаечния ключ ще ти се появи постоянно при работещ двигател. Тук във форума има клипче как се изключва с бутона на километража. Намери го през търсачката на сайта, следвай инструкцийте и ще го изчистиш.
Всички марки палят по трудно сега в студа! Все пак провери си акумулатора и може да го тестваш в сервиз как зарежда.
Всички марки палят по трудно сега в студа! Все пак провери си акумулатора и може да го тестваш в сервиз как зарежда.
Re: Polo-(9n) 1.4 16v 75hp - въпроси
1- Сипи 100 октана аз имах същия проблем сутрин като е студено не палеше от първия път сега е ОК
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 29 ное 2016 19:06
- Автомобил: Volkswagen Polo 9n
- Двигател: BBY 2003
Re: Polo-(9n) 1.4 16v 75hp - въпроси
Аз имам също такова Поло. Относно първото палене сутринт 100 октановият наистина помага,когато е студено. ;)
Re: Polo-(9n) 1.4 16v 75hp - въпроси
Здравейте,колеги.Колата е газ/бензин.Имам следния проблем.Колата на място и най вече в градски условия(по светофарите) започва да трепери и стрелката на оборотите "играе".Водих я на диагностика,елкон и т.н.-майсторите казаха,че клапан на цилиндър е причината(това го правеше понякога само и при подаване на газ нямаше никаква мощност според тях работа на 3 цилиндъра.Последва смяна на клапани,сегменти,шлайф на глава,смяна на масло и т.н.Интересното беше ,че на дълъг път ,когато колата работеше нормално нямаше никакви проблеми-визирам няколко пътувания до София по магистрала(от Ямбол).След ремонта за известно време нямаше никакви проблеми, но днес отново направи същото.Трепери , няма мощност и отново е понякога на моменти.Когато я загася изчакам и запаля отново се оправя.Някакви идеи за причина имате ли , или някой със сходен проблем ?
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 13 яну 2019 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo-(9n) 1.4 16v 75hp - въпроси
Здравейте, колата е VW POLO 9N 1.4 75 hp 2003 г. При работа на ниски обороти на празен ход спира да работи 3-ти цилиндър. Бобините и свещите са нови, дюзата на проблемния цилиндър също работи. При спиране на двигателя вадя контактния ключ след това отново поставям ключа, паля двигателя и проблема изчезва до следващата му поява.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Polo-(9n) 1.4 16v 75hp - въпроси
rumenbg написа:Всички марки палят по трудно сега в студа!
Пълни глупости .
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: Polo-(9n) 1.4 16v 75hp - въпроси
КръстьоПиперков написа:Здравейте, колата е VW POLO 9N 1.4 75 hp 2003 г. При работа на ниски обороти на празен ход спира да работи 3-ти цилиндър. Бобините и свещите са нови, дюзата на проблемния цилиндър също работи. При спиране на двигателя вадя контактния ключ след това отново поставям ключа, паля двигателя и проблема изчезва до следващата му поява.
и аз имах същия проблем и се оказаха клапани
- dbanchev
- Мнения: 358
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Polo-(9n) 1.4 16v 75hp - въпроси
2 теми по- нагоре... и аз съм в отбора с компресията, докато се събуди сутрин е на 3цил, после пийне газ и се разсъни... Това в кръга на шегата... С това 1.4 16в толкова яд брах и продължавам, зощото си угаждам на жената.. След вкарани робски труд и сума за още 2 лупота мога да ви кажа, че тоз матор счупи ли се- кофа
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: Нед 22 май 2011 19:43
- Автомобил: polo 6n2
- Двигател: AHW
- Местоположение: sf
Re: Polo-(9n) 1.4 16v 75hp - въпроси
Не знам. Карам Поло с такъв мотор AHW. За мен е железен. Миналото лято,се скъса болт,държащ обтяжната ролка на ангренажа и в интерес на истината,нямаше да има проблеми,но не разбрах на момента,че чукането което се чуваше е от нея и наби клапаните в буталата. Тогава му бях минал,само аз 100к км. На километража показваше 260к,но знае ли човек,реални ли са. Като свалих главата за ремонт,викам дай сега направо и сегменти и лагери. Мотора беше като нов,нито ръбове по блока,нито заминали сегменти. Лагерите,също бяха в перфектно състояние. Смених всичко,все пак. Така или иначе я бях отворил. Вече около 30к км.от тогава и нямам проблеми. За мен мотора е страхотен,само където са една идея по шумни. От както е при мен колата,се кара само на газ и винаги с масло 5w40. Все си мисля,че проблемите с моторите,като цяло са в не добро обслужване и на първо място "добри" майстори.
- dbanchev
- Мнения: 358
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Polo-(9n) 1.4 16v 75hp - въпроси
Браво колега, радвам се за теб, веднъж да чуя някой да се хвали от този мотор. Твоят случай е по- скоро изключение. Попаднал си на гледана кола, каквато по нашите ширини точно в тоя клас е трудно да се намери с тия италянки.....
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Съб 04 юни 2011 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Polo-(9n) 1.4 16v 75hp - въпроси
Сега дюзата на 3-ти цилиндър не е въпроса работи ли, а как работи? - Прави ли бензина на мъгла, или пикае? - Трябва да се закачи на стенд при газаджите и със специална течност се промива. Кабелите между бобината и свещите нови ли са? Аз си купих нови на Бреми / Беру - нещо такова бяха и голям боклук. После купих втора употреба от едно Ауди А3 и проблема с гасненето на единия цилиндър се оправи. Кабелите уж се тестват в тъмното като форсираш двигателя и дали хвърлят искри, но от опит ти казвам, че не винаги това е удачен вариянт. По-добре купи един кабел втора употреба и пробвай с него да видиш, дали от там е проблема.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 167 госта