Polo 1.4 AUD Проблем с Най-изнервящата кола в Света
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 13 авг 2016 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
Polo 1.4 AUD Проблем с Най-изнервящата кола в Света
Колата е Vw Polo 1.4 AUD мотор с газов инжекцион Tomasseto.Проблема е както при всички.Гаснене при студен двигател и то по 15-25 мин паля и гасне докато стабилизира.Дори да съм я карал и да е загряла, остава ли я само за 2 часа филма е пак същия. Така съм вече от 3 години.Сменени части : Свещи, Кабели (Тесла), Бобина (Беру), Ламбда Сонда (втора употреба, тоя ми даде гаранция че работи), Дроселова Клапа (също втора употреба).Няма и няма управия с тази гадинка.Ако някой се е оправил да казва, или знае кои ги оправя тия дараци ! БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО !
Re: Проблем с Най- Изнервящата кола в Света
Почти съм сигурен, че излишно си сменил тия части и си махнал работещи такива.
1. Закачи я на VAG COM и кажи какви грешки има.
2. Изчисти грешките.
3. Карай САМО на бензин - 90% проблема е от газовата уредба
4. След като минеш доволно количество километри ( разбирай над 100, че даже и повече ) сподели проблема остава ли.
5. Закачи пак на VAG COM и виж какви грешки има.
6. Ако все още имаш проблем с гаснене и грешките от VAG COM не помагат да се реши, изчети темите на колегата freelancer. Много е вероятно да дърпа въздух от някъде и от там да са проблемите.
7. След като си оправил колата да работи добре на бензин отиваш да ти настроят газовата уредба
1. Закачи я на VAG COM и кажи какви грешки има.
2. Изчисти грешките.
3. Карай САМО на бензин - 90% проблема е от газовата уредба
4. След като минеш доволно количество километри ( разбирай над 100, че даже и повече ) сподели проблема остава ли.
5. Закачи пак на VAG COM и виж какви грешки има.
6. Ако все още имаш проблем с гаснене и грешките от VAG COM не помагат да се реши, изчети темите на колегата freelancer. Много е вероятно да дърпа въздух от някъде и от там да са проблемите.
7. След като си оправил колата да работи добре на бензин отиваш да ти настроят газовата уредба
Re: Проблем с Най- Изнервящата кола в Света
moto_maniaka написа:Колата е Vw Polo 1.4 AUD мотор с газов инжекцион Tomasseto.Проблема е както при всички.Гаснене при студен двигател и то по 15-25 мин паля и гасне докато стабилизира.Дори да съм я карал и да е загряла, остава ли я само за 2 часа филма е пак същия. Така съм вече от 3 години.Сменени части : Свещи, Кабели (Тесла), Бобина (Беру), Ламбда Сонда (втора употреба, тоя ми даде гаранция че работи), Дроселова Клапа (също втора употреба).Няма и няма управия с тази гадинка.Ако някой се е оправил да казва, или знае кои ги оправя тия дараци ! БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО !
Не забелязах да си сменял датчик за температура. Имах подобен проблем, но гаснеше като е топла. Оказа се, че се дави защото пуска много гориво все едно е студена.
- hooligans
- Мнения: 18718
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: Проблем с Най- Изнервящата кола в Света
Оправи си заглавието според шаблона!
viewtopic.php?f=7&t=422478
viewtopic.php?f=7&t=422478
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с Най- Изнервящата кола в Света
Газта ти е най-малкия проблем...ето ти една от многото теми за феномена 1.4 при поло.
Автора на темата е много запознат с проблема гаснене,ако нещо нека с включи и той и да ти даде насоки към кое да се насочиш. viewtopic.php?f=7&t=417177
Автора на темата е много запознат с проблема гаснене,ако нещо нека с включи и той и да ти даде насоки към кое да се насочиш. viewtopic.php?f=7&t=417177
Re: Проблем с Най- Изнервящата кола в Света
Газта е първия проблем, който трябва да се изключи от каринката. При кофти настройка, проблем с газов инжектор или даже запушен филтър в такъв филм може да се вкара, че ще смени пловината двигател и няма да си реши проблема. Объркват се адаптациите на бензиновия комп и се почва с гаснене, лошо вървене и какво ли още не :D
Като махнем грешките записани при работа на газ и видим какви записва след известен пробег на бензин, темите на freelancer ще са полезни :D
AUD по принцип е по-безпроблемен от към гаснене в сравнение с AKK
Като махнем грешките записани при работа на газ и видим какви записва след известен пробег на бензин, темите на freelancer ще са полезни :D
AUD по принцип е по-безпроблемен от към гаснене в сравнение с AKK
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с Най- Изнервящата кола в Света
Здравейте колеги!
С колегата много сме говорили и сме обсъдили почти всичко имащо отношение към проблема, но в крайна сметка проблема си стои.
Решение няма.
На този етап бих обърнал внимание на следното:
Измерване на компресията на студен двигател, добавка в бензина и високооктанов бензин и каране само на бензин известно време, 1-2 седмици. По-нататъка, евентуално, като ми остане повече свободно време може да се чуем с колегата и да дойде до Казанлък, да я огледаме и да и пусна една диагностика, ако има желание.
Направо нямам думи.
С колегата много сме говорили и сме обсъдили почти всичко имащо отношение към проблема, но в крайна сметка проблема си стои.
Решение няма.
На този етап бих обърнал внимание на следното:
Измерване на компресията на студен двигател, добавка в бензина и високооктанов бензин и каране само на бензин известно време, 1-2 седмици. По-нататъка, евентуално, като ми остане повече свободно време може да се чуем с колегата и да дойде до Казанлък, да я огледаме и да и пусна една диагностика, ако има желание.
Направо нямам думи.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 106 госта